ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Sto se prodaje lapad tice ima jedna izrekau nas Hrvata.Malo pisem puno Šarcu dajem takav hotel te kategorije i tog kapaciteta u srcu Dubrovnika ispod 20-25 mil eura nema sanse ali daje naslutiti da namjere uprave nevjeruju u oporavak brodarstva pa spasavaju za sebe sto se spasiti da

http://www.dryships.com/pages/report.php

Treba pričekati zvaničnu objavu od strane ATPL o prodaji hotela, odnosno za koji iznos i koliko dugova je preuzeto.




Ako je ovo točno, onda je to katastrofa. Ili netko možda ne razlikuje valute. Tako se barem činilo nakon pisanja sd, a sada već mislim da bi moglo biti i istina.
http://hr.seebiz.eu/atlantska-za-hotel-lapad-utrzila-oko-25-milijuna-kuna/ar-131798/

25 milijuna kuna, ne lipa. pa vidiš da je temeljito uređen 2008. to je oko 3,3 milijuna eura. kome kompletno stvar u vezi atpl nije jasna, a da nema posebne potrebe?
[/quote]
Govoriš kao da je 25m hrk uistinu dobar posao. Hotel koji ima 6m čiste dobiti i ebitda 12m vrijedi barem 5x više. 25m može vrijediti samo ako je s njim otišlo barem 100m kuna duga.
[/quote]

jel tko prati jel netko bankrotirao već od kompanija koje imaju Cape, budući da svi tipovi brodova voze za kikiriki,, a Cape pogotovo

drys je malo pošo gore, kad bi bar ovako i atpl….

Drys u bosanskom plusu.

Odlican clanak ..u kojem je objasnjeno tocno onako kao sto se dogada trneutno ..
http://www.hellenicshippingnews.com/world-trade-hasnt-collapsed-its-just-cheaper/


drys je malo pošo gore, kad bi bar ovako i atpl….

??? Suprotno. Pogledaj zadnja 3 mjeseca a ne samo 3 dana.


Odlican clanak ..u kojem je objasnjeno tocno onako kao sto se dogada trneutno ..
http://www.hellenicshippingnews.com/world-trade-hasnt-collapsed-its-just-cheaper/

to i je najgore, što katastrofa dry bulka nema nikakve veze sa stanjem ekonomije. ekonomski rizici tek bi se mogli realizirati. ovo zasad su samo posljedice dvije političke promjene u 2014, što je kina počela rat protiv zagađenja i što je u indiji prvi put izabrana vlada koja je bila u stanju pokrenuti ekspanziju domaćeg ugljena. da se to nije dogodilo i da je kineski i indijski uvoz ugljena nastavio po starom, ukupni volumen potražnje za bulkerima bio bi danas 7-8% veći a BDI bi bio oko 1500. dobro vjerojatno bi bila i kakvih 3% veća flota pa bi BDI bio oko 1000-1200.

jel se to meni čini ili brodarija opet lijepo potegnula preko bare?

Vijest da je kineski izvoz u veljači ove godine, u odnosu na veljaču prošle godine, izražen u američkim dolarima, pao za nevjerojatnih 25,4 posto, prošloga je tjedna šokirala svijet. I kineski uvoz smanjio se za 13,8 posto. “Upravo smo dobili još jedan dokaz o imploziji globalne trgovine”, napisao je na vodećem američkom investicijskom portalu seekingalpha poznati bloger Michael Snyder.

trebalo je prodat brodove i kupit 3 hotela, ovako ode sve k vragu. samo je pitanje za 1,2 il 3 godine,

New Report

Close