danas je najvažnije u dry bulku koliko u firmu vjeruju njihovi kreditori. a mislim da ATPL tu sasvim dobro kotira. to je važnije od trenutne vrijednosti imovine. banke znaju da što više padnu cijene brodova to su bolje šanse za raniji oporavak onih koje su one spremne podržati. naravno sve ima svoje granice. ako vozarine ostanu na razinama 3-4k još 3 godine teško da tu ikakvo povjerenje kreditora može pomoći. čak ni DSX-u a kamoli nekome drugom.
Boom. Ajmo koliki je BDI?
Preko 1,5 milijardi kuna je izgubljeno u posljednje nepune četiri godine ako uračunamo sadašnj NCAV,
Tri hotela, šest brodova, povrat uplate od 32m usd, kamate na taj iznos od preko 60m hrk koje i nisu prikazane kao prihod. I onda se još hoteli ne prodaju javno na licitaciji kako bi se postigla što bolja cijena, nego u četiri oka da sve ostane i dalje naše. Ne vjerujem da će za Lapad dobiti više od 120m. A prema ovim vozarinama gubitak samo u kešu ide dalje tempom od preko 10kn po dionici mjesečno.
Upućeni tvrde da bi za kupnju hotela trebalo osigurati oko 20 milijuna kuna.
Kolega, vama nije ništa sumnjivo u tom članku?
Zar mislite da možete u Dubrovniku kupiti hotel sa 157 soba i 6 apartmana, uređeni i opremljeni po vrhunskim standardima za 20 mil kuna?
da ne mislite da su možda u pitanju EUR-i?
:-))
[/quote]
Sumnjivo mala cijena iz clanka, pa za te novce ide jace kuce.. a ne hoteli…
šta će reć da je atpl druga po prometu na ZSE zasada, više se ne igraju sa HTom pa da ga prebacuju iz šupljeg u prazno čisto radi statistike prometa ???
3 dana opće potapanje vani!
Što se dešava?
Ovo sto je danas Ferarnleys objavio…da su kinezi narucili u domacim brodogradilistima 30 kom Valemax-a..odnosno 12 mil DWt i to sve za 2018 je prava katastrofa za drybulkk oporavak.
Mislim da bi samo ova narudzba mogla oporavak prolongirati za dodatnih 1-2 godine.
Cape segment je nadrljao. A to ce sigurno indirektno utjecati i na panamaxe, a onda i na ultramaxe itd.
Nije dobro nikako ovo.
Trebalo je sacuvati 2018 od novih isporuka, a to se izgleda nece dogoditi.
Ovo sto je danas Ferarnleys objavio…da su kinezi narucili u domacim brodogradilistima 30 kom Valemax-a..odnosno 12 mil DWt i to sve za 2018 je prava katastrofa za drybulkk oporavak.
Mislim da bi samo ova narudzba mogla oporavak prolongirati za dodatnih 1-2 godine.
Cape segment je nadrljao. A to ce sigurno indirektno utjecati i na panamaxe, a onda i na ultramaxe itd.
Nije dobro nikako ovo.
Trebalo je sacuvati 2018 od novih isporuka, a to se izgleda nece dogoditi.
Kolega ..moze kakv link ili nesto ..hvala
Ako je ovo istina što je K-PAX napisao to je stvarno loše za ovaj sektor. To bi znacilo jos najmanje 4 godine agonije. Ti brodovi bi taman trebali doci na tržište kad bi se pritisak ponude novih brodova trebao smanjiti. Strašno da netko to radi. Ali kinezi su na državnoj sisi pa ih nije briga
Ako je ovo točno, onda je to katastrofa. Ili netko možda ne razlikuje valute. Tako se barem činilo nakon pisanja sd, a sada već mislim da bi moglo biti i istina.
http://hr.seebiz.eu/atlantska-za-hotel-lapad-utrzila-oko-25-milijuna-kuna/ar-131798/