Top ask
CIJENA KOLIČINA
2.736,00 10
2.746,90 4
2.747,00 10
2.798,00 30
2.799,00 16
2.800,00 9
2.830,00 3
2.839,00 8
2.850,00 5
2.861,00 1
Nema velikih naloga!
Lijepo se i kupnja naslagala:
Kupnja – ATPL-R-A
4 2.703,00
7 2.701,18
16 2.701,17
11 2.701,00
196 2.700,00
Prodaja – ATPL-R-A
1 2.729,99
27 2.730,00
10 2.747,00
4 2.797,00
15 2.798,00
kakve veze i utjecaja na dobit firme ima dnevna/mjesečna promjena BDI i DRYS kad su svi brodovi atlantske u time charteru dakle ugovor na određeni vremenski rok koji su potpisivani dosta ranje kad su vozarine bile više. Da su brodovi linijaši potpisivali bi se vjerojatno ugovori na putovanje.
Ovo “…dosta ranije , kad su vozarine bile više…” mi se sviđa.Nekad ranije su vozarine bile i niže.
Ili se svi brodovi Atlantske poredaju pred Dubrovnikom istog dana, potpišu T/C-e i onda netko označi start i oni odoše svaki svojim putem s novim ugovorima…….
Stalno nas netko baca unazad. IZLAZAK GRANDE
Kukumar: ” kakve veze i utjecaja na dobit firme ima dnevna/mjesečna promjena BDI i DRYS kad su svi brodovi atlantske u time charteru dakle ugovor na određeni vremenski rok koji su potpisivani dosta ranje kad su vozarine bile više. Da su brodovi linijaši potpisivali bi se vjerojatno ugovori na putovanje. ” Ovo “…dosta ranije , kad su vozarine bile više…” mi se sviđa.Nekad ranije su vozarine bile i niže. Ili se svi brodovi Atlantske poredaju pred Dubrovnikom istog dana, potpišu T/C-e i onda netko označi start i oni odoše svaki svojim putem s novim ugovorima…….
upit za sve upućenije u cijene vozarina. naime, s obzirom da su te cijene jako promjenjive te takvi ugovori nose
visok rizik za obje strane, kako naručioca tako i brodara, zar nije moguće smanjit rizik promjene cijene vozarine u budučnosti terminskim ugovorima odnosno odrediti futures za charge u bližoj budučnosti po nekoj
fiksnoj cijeni. nešto slično primjenjuje se prilikom nabave sirovina za one velike proizvođače buduči je cijena sirovina također podložna fluktuacijama poput onih vozarina. ja sam uvjeren da se ugovaraju futuresi za
prijevoz carga u nekom periodu u bližoj budučnosti.
a ako je tako, onda bi prihodi brodara trebali biti manje podložni dnevnim fluktuacijama brodarskih indexa.
također, mislim da postoje i posebne (i skupe) police osiguranja koje brodarima nadoknađuju eventualne gubitke od vozarina.
Febo, morat ces procitati nekoliko stotina stranica na ATPL, JDPL i usporedba brodara [lol]
imas zato Time chart / odnosno ugovore koji se sklapaju na nekoliko godina,
Npr ATPL i JDPL su uglavnom time chart
Hvala Vipy,
mislim da ih ipak neču čitati jer osim šta ovdje gluvarim ja i radim (iako ne bi čovjek reko)
[yawn]
Febo, morat ces procitati nekoliko stotina stranica na ATPL, JDPL i usporedba brodara [lol] imas zato Time chart / odnosno ugovore koji se sklapaju na nekoliko godina, Npr ATPL i JDPL su uglavnom time chart
mislim da shvaćam različit pristup pri sklapanji time chart ugovora od onih drugih
hvala, ipak sam tu laik. kužim se u brodare ko Marica u krivi k..c.
no brzo učim
[wink]
kako sto vise ucis, kuzis kako si malo znao [lol] [lol] [lol]
kako sto vise ucis, kuzis kako si malo znao [lol] [lol] [lol]
he-he.sad bi ti svašta napisao ali neću ovdje na forumu.
za tebe vrijedi ona bolje prvi u selu nego zadnji u gradu…..
dalje ne želim nastavljati jer ću inače izazvati gomilu reply-ova na navod.
inače, cijenim tvoje znanje usprkos navedenom
[wink]