ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Ne znam zašto ste ga onda spomenuli.

Nisam proučavao ovu dionicu i ne ulazim dublje u valuaciju, samo upozoravam da se uz imovinu trebaju gledati i obveze, i da ev sam po sebi bez omjera barem očekivanog ebitda ništa ne govori o tome je li firma skupa ili jeftina, osim u iznimnim situacijama (npr. negativni ev uslijed više love na računu nego duga).

S obzirom da se puno govori o padu potražnje iz Kine, što navodno jako utječe na kapacitete međunarodne trgovine, a što posljedično stvara gubitak posla za brodare (pa tako i ATPL) evo jeadn graf MMF-a koji pobija ove tvrdnje!

Obujam međunarodne trgovine nije nikada veću u povijesti.
Naravno, treba naći nove klijente, poslovne partnere!!!

La vita e bella!


S obzirom da se puno govori o padu potražnje iz Kine, što navodno jako utječe na kapacitete međunarodne trgovine, a što posljedično stvara gubitak posla za brodare (pa tako i ATPL) evo jeadn graf MMF-a koji pobija ove tvrdnje!

Obujam međunarodne trgovine nije nikada veću u povijesti.
Naravno, treba naći nove klijente, poslovne partnere!!!

a koliko ima više brodova nego 1980? vjerovatno se mogu i naći novi klijenti samo zbog velike potražnje ide se nisko s cijenama vozarina…


S obzirom da se puno govori o padu potražnje iz Kine, što navodno jako utječe na kapacitete međunarodne trgovine, a što posljedično stvara gubitak posla za brodare (pa tako i ATPL) evo jeadn graf MMF-a koji pobija ove tvrdnje!

Obujam međunarodne trgovine nije nikada veću u povijesti.
Naravno, treba naći nove klijente, poslovne partnere!!!

da ali sad je međunarodna trgovina poslije dugog razdoblja kad je rasla više od rasta BDP-a (vidi graf) ušla u razdoblje kada će rasti ispod rasta BDP-a, a faktor koji će tome najviše doprinositi bit će nestanak rasta dry bulk trgovine, a ove i sljedeće godine vjerojatno čak i negativni rast.

što ne mora značiti da vozarine neće uskoro početi rasti. ako su padale kad je rast bio rekordan 2010-2013, onda mogu i rasti kad je negativan. prošle godine je u siječnju flota bulkera porasla 6m tona, ove godine samo 2m. sigurno je da će u ostatku godine padati, sad je samo pitanje da li će se smanjiti više nego što bude smanjenje potražnje.

Ako je ovo što je kolega prognostik objavio na temi “tehnička analiza” upola istinito, a mislim da je vrlo moguće, onda … ne znam šta da kažem više, ostadoh bez riječi, a suze mi naviru ….

Vaš link …

Strah me je pročitati financijsko izvješće koje slijedi idućih dana.
Možda bi bilo najbolje da ga ne objave.

halfte trinken, halfte Šarcu geben

Financijsko izvješće će biti loše, u to nitko ne sumnja.
Ali ova cijena dionice je ipak preniska i pitanje je da li netko gura dolje.

Što se tiće brodara vani, dajte jednog da ga analiziramo, s time da bi ja napravio vrednovanje flote najprije. Govorim zato jer kada sam mislio uložiti u DRY ships prvo sam radio analizi vrijednosti flote. I sada ako me dobro sjećanje služi nedostajala je cca 1 milijarda USD. Poslije je i cijena otišla prema dnu.

nitko nece po 100 kn? a robe koliko hoces .

SVI SU SPAMERI IGNORE !!! D,D(dugoročni dokupljivači)bloger predvodnik :-)strucnjak

Mr Pong lijepo ste to primjetili, malo sramežljivo ali to ipak nije pitanje već to je činjenica i ne samo ovdje već na svakoj dionici ove močvare.

Zazeleni li BDI, a danas bi mogao, bude taj na 100 kuna vrlo brzo pojeden. Na njegovu žalost.


nitko nece po 100 kn? a robe koliko hoces .

mene više brine šta ne prodaju previše pa da je totalno sruše,, jučer me malo poklopilo, al bolje da uleti po još nižim cijenama i tako je trenutna kapitalizacija odavno van poslovanja i gubitaka koji će biti u sljedećem izvješću


Zazeleni li BDI, a danas bi mogao, bude taj na 100 kuna vrlo brzo pojeden. Na njegovu žalost.

Nadajmo se da “kopamo” po dnu što se BDI-a tiče.
11 February 2016
Baltic Dry Index (BDI) No change 290

@ Lopina

Lijepo rečeno!
(Čak dva puta… :))

Mislim da sam na prethodnoj stranici ustvrdio da su na sceni dvije logike kod trgovanja na ATPL.
Oni koji misle da će krajnji rezultat biti stečaj i oni koji u to ne vjeruju.
Spadam u ovu drugu skupinu.
Zato sam dokupio.
Ako bude bilo keša i ako cijena dodatno padne učiniti ću isto.

La vita e bella!

New Report

Close