Pristojnu vozarinu imaju samo "rusi" (5 brodova) i Orsula, ostalo na spotu proizvodi ogromne gubitke, po mojoj skromnoj procjeni min. miljun dolara mjesečno.
Nemam pojma koliko je t/c za ove handy nove brodove, ako netko zna neka napiše pa imamo lakšu procjenu (dugoročne) situacije.
[/quote]
Onda treba rasprodati ostatak flote i otpustiti 70% obalne administracije. Prodati ostatak nove zgrade i vratiti se u staru. Ako to nemaju namjeru napraviti onda ili nemaju namjeru sačuvati firmu ili imaju kešovine pitaj boga koliko i gdje.
@sokrat
Ako to nemaju namjeru napraviti onda ili nemaju namjeru sačuvati firmu ili imaju kešovine pitaj boga koliko i gdje.
jako dobra konstatacija. pogotovo drugi dio rečenice
ma nadam se da su sada malo više od pola brodova dali na dugoročne chartere budući da kažu da ni sami više ne očekuju oporavak vozarina u dogledno vrijeme. a koje i nisu stignu još uvijek, po izvještajima brokera trogodišnji ugovori za supre su oko 7000. neka imaju dakle flotu dugoročno ugovorenu po 7-8k i neka spuste (ako već nisu) opex na razinu drugih štedljivih kolega dakle 4-5k i skoro da su na breakevenu. ne čini se ionako da će vozarine na spotu doći do 8k u ovom desetljeću više.
atpl bi mogla biti prodana kad još zvekne i to po nekoj mizernoj cijeni uz “obeštećenje” dioničara otkupom dionica po ponderiranoj cijeni u zadnja 3 mjeseca, a koja bi mogla biti znatno niža od ove današnje. novi vlasnik bi odmah scrapao flotu/rasprodao je i za razliku otišao na havaje. naravno, ne bi isplatio dioničare ni ništa prije nego dobije novac od scrapa/prodanog. tako to ide kod nas pa zašto ne i tu?
sve po modelu:
20 January 2016
Baltic Dry Index (BDI) -5 358
atpl bi mogla biti prodana kad još zvekne i to po nekoj mizernoj cijeni uz "obeštećenje" dioničara otkupom dionica po ponderiranoj cijeni u zadnja 3 mjeseca, a koja bi mogla biti znatno niža od ove današnje. novi vlasnik bi odmah scrapao flotu/rasprodao je i za razliku otišao na havaje. naravno, ne bi isplatio dioničare ni ništa prije nego dobije novac od scrapa/prodanog. tako to ide kod nas pa zašto ne i tu?
sve po modelu:
daj bože da se nade netko tko hoće platiti 2, 5 booka za atpl. odmah potpisujem.
ovo ce samo procuriti ,samo dok se maknu “gurači”
“We will go under if this market persists,” says Emanuele Lauro, CEO of New York-based carrier Scorpio Bulkers – one of the biggest dry bulk ventures in recent years – to the Wall Street Journal.
“A lot of companies have gone under, and more will go under this year,” Emanuele Lauro tells the newspaper, which has spoken to several players in the dry bulk sector, all of whom are shocked at how deep the crisis turned out to be.
According to Emanuele Lauro, the prospects for 2016 are similarly void of any real chances of improvement in the market and the all-time low levels currently plaguing the market:
Pogledajte ovo:
He explains that today’s supply of the large Capesize vessels exceeds demand by more than 50 percent.
i ovo:
Scorpio Bulkers still has 24 newbuildings underway from shipbuilders in Japan and China. The company currently owns 25 vessels and has eight on charter in its fleet operated from the headquarters in Monaco.
Još 24 ih rade ahahahah
Znam da ATPL nema cape ali stanje je svejedno loše
http://shippingwatch.com/secure/carriers/Bulk/article8385698.ece
BIMCO procjene za slijedeće 3 godine za Drybulk
Ja se uglavnim slažem s ovom slikom. Jedino se nadam da neće neki relly u vozarinama koji se pojavi u slijedećih cca 1,5 godinu napuniti knjigu narudžbi za 2018. jer onda se ova priča nastavlja dalje.
"We will go under if this market persists," says Emanuele Lauro, CEO of New York-based carrier Scorpio Bulkers – one of the biggest dry bulk ventures in recent years – to the Wall Street Journal.
"A lot of companies have gone under, and more will go under this year," Emanuele Lauro tells the newspaper, which has spoken to several players in the dry bulk sector, all of whom are shocked at how deep the crisis turned out to be.
According to Emanuele Lauro, the prospects for 2016 are similarly void of any real chances of improvement in the market and the all-time low levels currently plaguing the market:
Pogledajte ovo:
He explains that today's supply of the large Capesize vessels exceeds demand by more than 50 percent.
i ovo:
Scorpio Bulkers still has 24 newbuildings underway from shipbuilders in Japan and China. The company currently owns 25 vessels and has eight on charter in its fleet operated from the headquarters in Monaco.
Još 24 ih rade ahahahah
Znam da ATPL nema cape ali stanje je svejedno loše
http://shippingwatch.com/secure/carriers/Bulk/article8385698.ece
da, iz brodogradilišta odmah u rezalište, ili prodati nekom za 20% veću cijenu nego što dobiju u rezalištu…
nakon ovog svega opstat će strvinari. ne oni koji znaju raditi ovaj posao, nego oni koji znaju raditi neki drugi posao.