More bulk shipping companies may go under, think Clarkson Platou Securities.
– The problem is that most dry cargo shipping companies will not survive 2016 if current rates persist. Banks pushing for companies to repay debt. We will probably see the restructuring of debt and newbuilding commitments and the need for more equity in many listed companies, says Clarkson Platou Securities shipping analyst Frode Mørkedal to DN.
– Earnings for large Capesize ships are at the lowest level since the 1980s, with between 2,000 and 3,000 dollars a day. Operating expenses fluctuate between 5,000 and 7,000 dollars, depending on the age of the ship, he said.
Mørkedal think the main problem is weak demand, not fleet growth.
Broker iz Monaca kaže mi …….:-)
Broker iz Monaca kaže mi da ice panamaxi imaju ugovorene vozarine za 5 godina, minimum 8.000 maximum 18.000 i to je u ovim okolnostima solidan posao Kulaša & co..
jel pod tim min 8000 max 18000 hoće reći da neki ima ugovor na 8k a neki drugi na 18k ili da im vozarine ovisno o kretanju indeksu fluktuiraju između 8 i 18k?
Jama Bezdanka.
svaki novi dan novi rekord.
Za 20 dana tek stiže kineska Nova godina, što tek tada možemo očekivati, ovo je potpuni slom brodarstva.
Samo niz scrapa i bankrota velikih kompanija u problemima može okrenuti ovo, a svi se opiru da baš oni nestanu, netko će morat.
Ovo je izašlo iz svih statističkih okvira a da je statistika kurva na kvadrat govori i njena definicija da je to točno obrađen skup netočnih podataka i sada se skinula do gola i razotkrila svoje pravo lice. Ne vrijedi više ni teorija o cikličkom sektoru koja je gajila nadu u kako takav oporavak ali dogodilo se malo čudo i u zaista teškom trenutku oglasio se Gosp. Kulaš i ohrabrio dioničare da je likvidnost na zavidnom nivou. To je novitet u i zaokret u politici firme, jedan pozitivan iskorak i šteta što takvih iskrenih i ohrabrujućih poruka nije bilo i ranije. Mislim da nema dioničara koji nije osjetio toplinu oko srca u tom trenutku. Imam subjektivni osjećaj da se dioničari izvan prvih deset od strane vrha firme doživljavali kao balast i nešto što ne pripada Atlantskoj plovidbi a još manje da Atlantska plovidba pripada njima. Podjela barem simbolične dividende od 1 kune dokazivala bi suprotno. A možda je ipak za to kriv taj neuki balast koji prkosi držeći ove bezvrijedne papire u rukama ali i uza sve to pojavio se nepoznat gospodin, pa skoro mitskog prezimena, u prvih deset. Kako cijena ide dolje biti će možda i još većih anonimusa u top ten a sa time i svega onog čega se neki panično boje a to je da neuki balast preuzme firmu. Ako ne ništa drugo sa jedne strane ćemo gledat horor a sa druge možda najveću komediju u povijesti ZSE. A tako je to u životu, obično dobiješ ono od čega panično bježiš.
vidna korelacija barela i bdi. ode barel na 20 usd nakon ukinuća sankcija iranu, bdi čim kroči na 2xy eto i atpl na 8y. ili prije…
za 10 godina će biti rijetkost vidjeti hibrida, a kamo li dizelaša ili benzinca…
big reset is on.
ovo sa brodarstvom nije tako bezazleno, tipa uložio sam 1000 eur u dionice, propalo pa što sad… sve ima svoje posljedice koje možda i ne povezujemo odmah. čini se da je to dio kompleta nove nadolazeće svjetske recesije, a “stara” u hrvata nije ni blizu dna…
Broker iz Monaca kaže mi da ice panamaxi imaju ugovorene vozarine za 5 godina, minimum 8.000 maximum 18.000 i to je u ovim okolnostima solidan posao Kulaša & co..
jel pod tim min 8000 max 18000 hoće reći da neki ima ugovor na 8k a neki drugi na 18k ili da im vozarine ovisno o kretanju indeksu fluktuiraju između 8 i 18k?
[/quote]
Ovisno od kretanja indexa.
@makalu
Ako je to tocno, onda je to vrlo dobro sklopljen posao i ATPL ima jos bolje sanse prezivjeti krizu
Ostaju problem ove supre na spotu
@makalu
Ako je to tocno, onda je to vrlo dobro sklopljen posao i ATPL ima jos bolje sanse prezivjeti krizu
Ostaju problem ove supre na spotu
Pa nije normalno da se neki ovdje nadaju da će ATPL dobro broditi
iduće 3.g.
Cijena može samo jednim smijerom ovdje. Jer buduće zarade neće biti,
imat ćete samo gubitke, gubitke i gubitke.
@makalu
Ako je to tocno, onda je to vrlo dobro sklopljen posao i ATPL ima jos bolje sanse prezivjeti krizu
Ostaju problem ove supre na spotu
Pristojnu vozarinu imaju samo “rusi” (5 brodova) i Orsula, ostalo na spotu proizvodi ogromne gubitke, po mojoj skromnoj procjeni min. miljun dolara mjesečno.
Nemam pojma koliko je t/c za ove handy nove brodove, ako netko zna neka napiše pa imamo lakšu procjenu (dugoročne) situacije.