Vani drys prije 3 dana bio 0,08 a sad malopre 0,28. 300% rast, tak da sam morao danas kupiti Atpl.
250%
…”Posljednje se dvije godine ova branša počela oporavljati, no ove godine, zbog pada cijena nafte i smanjenog pomorskog prometa na međunarodnoj razini, te odgađanja ugovorenih poslova i projekata za bolja vremena, ponovno prolazi kroz negativnu fazu. U prvoj polovici godine tako je ugovoreno ukupno 865 brodova vrijednosti 27,4 milijarde dolara s ukupno 16,7 milijuna cGt-a, što je u usporedbi istim lanjskim razdobljem pad od 63 posto. Ukupno u svjetskoj knjizi narudžbi tako je manje poslova naspram u 2014., ukupno 5809 brodova vrijednih 290 milijardi dolara i s ukupno 106 milijuna cGt-a. Pad novih ugovora bilježi se najviše kod brodova za rasuti teret, čiji je udio u ukupnoj količini pao s 33 na 17 posto, dok je posve obrnut slučaj s narudžbama kontejnerskih brodova, čiji je udjel porastao s 13 na 29 posto.”
ovo mi je najbolje iz teksta:
Ratings agency Fitch downgraded the shipping sector to negative, from stable this month
sad su se sjetili. svaka cast tim agencijama
Svaka čast kupcima na hrabrosti s obzirom na sve prognoze o brodarstvu.
pa vi ste pozitiva bili zagovaratelj kupnje na jadroplovu, koji je u 10 puta goroj poziciji od ATPL-a. šta se promjenilo u 2mj? ništa. pogledajte sta piše u tekstu, koje će kompanije prve nadrapati.
Prognoze su zadnjih dana izvrsne. Da skratim, mali se ne usude kupiti ovu sicu a veliki igraci cekaju vecu kolicinu. Onda ce mali kupovati po 200 kn.
Prognoze su zadnjih dana izvrsne. Da skratim, mali se ne usude kupiti ovu sicu a veliki igraci cekaju vecu kolicinu. Onda ce mali kupovati po 200 kn.
prognoze čega su izvrsne???
bas me zanima profil ulagača koji su spremni kupovati ATPL u ovom trenutku..ulagački kamikaze 🙂
Jbg, mogu si priuštiti taj luksuz da se kockam s 10% portfelja. Nikome ne savjetujem da me prati. Jednom je upalilo, ne znači da će opet.
nekad se to zvalo navlačenje, sad se zove “poboljšana prognoza”. Kako god nek vam krene. Ja to ne vidim, ali boze sveti, neki valjda znaju bolje. ovdje se povlačite s dry-som ali rast njegove cijene, koliko sam jučer tražio vijesti, nitko ne može baš objasniti. osim što su nešto duga pretvorili u preferencijalne dionice pa su “manje dužni”. dajte neku drugu vijest ako imate. ne stignem sve popratiti
Ovo što se događa s cijenama prijevoza skoro nitko nije očekivao da može biti toliko loše kroz tako dugo razdoblje.
Budući da su vozarine strašno niske, a oporavak se još ne vidi, jako me iznenađuje da je netko jučer i danas spreman plaćati 20% višu cijenu – samo toliko!
Da se je nešto promijenilo u redu, ali ovako je gotovo samoubojstvo.
pa računica onih koji kupuju je jasna. ako firma preživi i ako dno ionako bude recimo tu negdje 90-120 i ako računaju na veliki skok kad počne oporavak, onda je bolje sad kupiti skuplje pa prodati bez poreza nego poslije kupiti jeftinije a prodati s porezom. a prognoze se mogu i ne moraju ostvariti. po onome kako se sada čini ova godina je bila povjetarac prema onome što nas čeka u sljedeće dvije, nastavit će padati prijevoz ugljena, za 2-3 mjeseca završit će i restocking kineza željeznom rudom koji sad još najviše podržava vozarine capeova, pitanje je vremena kad će početi padati kineski izvoz čelika… ali naravno ako se sve nekako okrene na obratno trljat će ruke tko je sad kupio…
kako bi rekli: “tko preživi, pričat će”.