ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 02.10.2024. u 18:21
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
49,38
1.136
23
48,20
49,50
2,50%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.


Zadnje priopcenje predsjednika uprave je bilo jucer,na dan osnivanja ATPL.
Iz njegove izjave za javnost se moglo iscitati da mirno spava,izmedu ostalog je rekao da im je cilj docekati oporavak sa sto vecom i mladjom flotom.
Ocito mirno spava jer zna kakve dugorocne period TC ima.
Rekao je da ovakve spot vozarine ne mogu dugo trajati,jer ce se povecati scrap i zaustavljati brodovi(ne od atpl)pa ce to preokrenuti trziste.
I da u 2016 samo jedna politicka odluka moze preokrenuti bulk trziste.

gdje su objavljene te izjave? i jel mislio na neku određenu političku odluku? jedine tog reda važnosti koje meni padaju napamet bile bi da kina objavi da se ipak vraća ugljenu i da će opet početi pumpati novac u stanogradnju, a to doduše baš nije u sferi realnoga.

Nigdje. Rekao je samo da ce 2016.g. biti katastrofalna. Zao mi je kupaca. U pitanju je manjak znanja i iskustva…

Lojtra, pa trenutna cijena odražava bar 5-6 ovako katastrofalnih godina u odnosu na gubitak po sadašnjoj assetu 🙂

Sad ćemo vidjeti dali će se šta promjenit u tih 5-6 godina,,
Btw kolika je knjigovodstvena vrijednost hotela u fin. Izvješću? Jel možda netko zna?.

gorgija,
u utorak u 16h i jucer u 17h u emisiji moreplovi na radio dubrovnik.
nije spomenuo nikakvu odredenu politicku odluku.

evo još jednom, naj jednostavije što se može reći.
oporavak će krenuti kad se broj brodova koji ide u rezališta umnogostući a broj novogradnji smanji.
Filozofija atpl u najvećoj krizi ,kod najmanjih vozarina flota prelazi milion tona i najveća je u povjesti postojanja firme. brodovi kupljeni u zadnjih par godina , ne samo što nose ogromne minuse, nego ujedno gube i na vrijednosti a nisu ništa zaradili.
neznam koliko financijski je ovo održivo, sa ovim vozarinama ?

nije održivo, ako se nastavi više od 5-6 ovakvih godina vozarina,, samo je pitanje tko će prije puknuti, ATPL il drugi brodari rasutih tereta, gospodarstvo, tržište rasutih tereta….

sad se vidi kako se pametno ulagalo u hotele u godinama odličnih prihoda pa možeš prodavati ako zagusti,
bumo pametniji tada, i ne ulazi ovdje ako ne možeš bar 5-6 godina izdržati minusa

5-6 godina ovakvih vozarina. ti tvdiš da atpl može opstati 6 godina s ovakvim vozarinama??? koliko im je ostalo hotela za prodati?


gorgija,
u utorak u 16h i jucer u 17h u emisiji moreplovi na radio dubrovnik.
nije spomenuo nikakvu odredenu politicku odluku.

hvala! našao sam na hrt-u pa mogu i drugi poslušati, na početku emisije.

http://radio.hrt.hr/ep/moreplovi/140971/

Danas se zatvara posljednji britanski rudnik ugljena,pa ce se povecati uvoz iz rusije i kolumbije.pise u clanku na hellenic shipping news…
5 ice panamaxa atlantske prevozi ugljen iz rusije za britaniju,i ostatak zap.evrope.


5-6 godina ovakvih vozarina. ti tvdiš da atpl može opstati 6 godina s ovakvim vozarinama??? koliko im je ostalo hotela za prodati?

ma niš ja ne tvrdim, možda bankrotiraju poslje nove godine.
Uostalom imaš financijske izvještaje pa izgruntaj imovinu, dug i prouči trenutni godišnji gubitak pa si izračunaj kad će imovina vrijediti 115kn ili 0.

Panamax raste već treći dan uzastopno.

@ lapad
jel znaš možda o čemu se prošli mjesec razgovaralo pri radnom posjetu delegacije cexim-a?

New Report

Close