Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 42,78 | 1.626 | 38 | 42,50 | 43,00 | -1,16% |
Ma jasno….
Samo….ispod 100 je sell zona, ali je zato oko cca 20 opet buy…..:)
meni je i sad Buy 🙂 a i na 20 će bit zakon ako dočekamo, vrag odnio i prešu,
nema tu puno mudrosti, za oporavak se flota treba konstantno smanjivati a ne rasti, pa niti za jedan brod mjesečno. treba se svaki mjesec i svaki tjedan više dwt skrepati nego što se novoga isporuči. kad se vlasnici počnu tako ponašati krenut će i oporavak, prije ne, i nakon 2 godine takvog trenda možda bude i profitabilnih vozarina.
Postoji i druga opcija, netrebaju se skrapat brodovi več se mogu lijepo “SPARKIRATI” da ne voze!!!!!
Primjer: ja imam 100 brodova, trošak po brodu je 10 a 1 brod zaradi 5 znači da sam ja u gubitku 5 po brodu ili sveukupno je gubitak 500, sad ako ja SPARKIRAM 90 brodova i trošak po parkiranju je 1 po brodu, a ostalih 10 brodova mi uprihoduje 20 po brodu , i sad imam prihod 200 – trošak 100 (10 brodova koji voze) i -trošak 90(90 brodova koji ne voze i ostane mi čista zarada od 10 i NAJBITNIJE OD SVEGA NE PROIZVODIM GUBITAK!!!!!!!!!
darac11
Svaka čast na ideji. Nadam se da vas uprave diljem svijeta trenutno čitaju i da će shvatiti da je jedino to pravi način kako izvući flotu iz problema. PARKING. Tko bi pomislio da riješenje može biti u necem tako jednostavnom
darac11
Svaka čast na ideji. Nadam se da vas uprave diljem svijeta trenutno čitaju i da će shvatiti da je jedino to pravi način kako izvući flotu iz problema. PARKING. Tko bi pomislio da riješenje može biti u necem tako jednostavnom
Hvala.
Samo mi nije jasno kako to do sad nikome nije palo na pamet?
Mora da se vas dvojica šalite. To je opće poznata stvar u shippingu.
http://uk.reuters.com/article/asia-freight-idUKL3N0UK12F20150108
“Some European owners are choosing to anchor vessels rather than lease their ships at a loss, the broker said.”
Usidravali su i prije neki kad su vozarine bile veće, ali uvijek se nađe netko tko će voziti za niže, netko sa “poticajima” tko će druge izbaciti sa tržišta. Ide se sa niskim cijenama dok konkurencija ne propadne, to rade i Saudijci s naftom, i rudari, itd. Amerikanci i Rusi mogu prestati vaditi naftu, mogu “parkirati” i staviti ključ u bravu. Pa to i je cilj dampinga 🙂
eh da je takva koordinacija moguća ne bi u brodarstvu ni bilo ciklusa i nikad se ne bi ni približilo ovakvoj krizi. kako bi se vlasnike prisililo da ih parkiraju? a pogotovo da ih drže na parkingu i kad vozarine prijeđu 8 ili 10, kad će mnogi već tu negdje postati profitabilni? osim toga omjer prosječnih operativnih troškova i troškova layupa nije 10:1 nego mislim negdje oko 3:1 ili manji, možda netko zna točnije. i osim toga 20-25 posto sadašnje flote je jednostavno višak i ostat će višak do nekog sljedećeg superciklusa, koji brodovi stariji od 10 godina ionako sigurno neće doživjeti, pa čemu se bacati u troškove njihovog parkiranja? meni se čini lakše izvodivo recimo 1000 brodova potopiti za ronjenje kod turističkih destinacija kao što su planirali s onim “galebom”, a 1000 skrepati u sljedećih godnu i pol, i nema više krize.
Mora da se vas dvojica šalite. To je opće poznata stvar u shippingu.
http://uk.reuters.com/article/asia-freight-idUKL3N0UK12F20150108
"Some European owners are choosing to anchor vessels rather than lease their ships at a loss, the broker said."
Usidravali su i prije neki kad su vozarine bile veće, ali uvijek se nađe netko tko će voziti za niže, netko sa "poticajima" tko će druge izbaciti sa tržišta. Ide se sa niskim cijenama dok konkurencija ne propadne, to rade i Saudijci s naftom, i rudari, itd. Amerikanci i Rusi mogu prestati vaditi naftu, mogu "parkirati" i staviti ključ u bravu. Pa to i je cilj dampinga 🙂
Onda neka se ATPL likvidira dok se mi dioničari imamo iz čega naplatit!!!! A ne da se još dvije ili tri godine posluje s gubitkom dok dugovi ne premaše vrijednost imovine i onda nam uprava i članovi nadzornog odbora ( koji su proteklih 10 godina primali PLAČETINE i razno razne naknade) bez srama kažu “dragi” dioničari poposili ste !! ( u zagradi ovo je hrvatska) . ( ovo “dragi” je sarkastično)!
Svrha dioničkog društva je da “štanca” dobit i isplačuje dividendu!
A ne da štanca gubitak i isplačuje plače i naknade za “rad” nadzornog odbora + sve ostale beneficije koje imaju a sve to na štetu kapitala i dioničara!!!
Svrha dioničkog društva je da "štanca" dobit i isplačuje dividendu!
A ne da štanca gubitak i isplačuje plače i naknade za "rad" nadzornog odbora + sve ostale beneficije koje imaju a sve to na štetu kapitala i dioničara!!!
Darac, ako je to istina onda se mali dioničari moraju pod hitno organizirati, sazvati skupštinu sa jednom točkom dnevnog reda a to je smjena nadzornog odbora i izbor nove uprave. Nema druge.
Gospodine Sokrat , pravo je pitanje što rade veliki dioničari? Investicija im se topi u desecima i stotinama milijuna kuna, a oni uopče ne reagiraju! Ništa!
upravo objavljeno, prosječni operativni troškovi panamaxa 5500 dnevno, a troškovi parkiranja 2500 dnevno.
dakle vlasniku se isplati tek kod dnevnih vozarina od 3000 i nižih.