Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 74.725 | 1,525 | 47,60 | 49,50 | 0,00% |
Novogradnje ce izgleda od 1.1.2016 poskupjeti za 3-5 mil USD ovisno o tipu broda zbog novih regulatornih propisa.
Biti ce zanimljivo vidjeti da li ce to imati impact na cijene polovnih brodova.
Novogradnje ce izgleda od 1.1.2016 poskupjeti za 3-5 mil USD ovisno o tipu broda zbog novih regulatornih propisa.
Biti ce zanimljivo vidjeti da li ce to imati impact na cijene polovnih brodova.
2010 god ,,cijena atpl cca1000 kn
@inverter
Da, vidim…., rekao si…na cijeni od cca 1.000 kn….”akumulacija ce ovdje (na ATPL) duze trajati”
Super
@ inverter
Već ti je tad to graf rekao? Svaka čast. Preci cu na TA
@inverter
Da, vidim…., rekao si…na cijeni od cca 1.000 kn….''akumulacija ce ovdje (na ATPL) duze trajati''
Super
iskreno ..dvojim i ovdje kupiti a stiglo do mog 1 targeta a drugi necu ni spominjati dok je ovaj na snazi. JEDINI SAM JAVNO NAPISAO i stavio graf sto se nije moralo dogoditi. dok su me vecina pljuvala ,a ta vecina sad biljezi minuse od cca 80% .
DSX je sad jedini relevantni ticker koji pratim. DRYS je napola kaput.
burza je 90% psihologija,tako i ovdje kao i u parizu,pukne petarda a svi misle da je bomba,iako ovdje prevladavaju crne misli,nije sve crno kao što se misli,u svakom zlu ima i nešto dobro,a to dobro je na atpl trenutna cijena….ja sam nadokupio i s,manjio prosjek na 157…ipak je tržišna kapitalizacija ispod 200 milja a toliko im vriejdi samo zgrada bez ostale imovine…
Ekipa se umjesto poslovanjem bavi idejom kako doći do 80% dionica, a to je moguće jedino dokapitalizacijom što spominje bananarama i ti se postovi skidaju. Klizanje cijene upućuje na to. Situacija na marketu je idealna da se sve opravda i da se male dioničare izbaci silom kada neće milom. Pokušalo se dosada sve ali nitko ne prodaje osim ………. Gradnja nove zgrade je bio totalni promašaj i najbolje bi im bilo da se u skladu sa cijenom tako i ponašaju tj. da se vrate u staru zgradu koja je puno primjerenija vrijednosti firme a da se nova zgrada proda tj ono što je ostalo neprodano.
Ja sam pred jedno 2 mjeseca lijepo napisao da je glavni uzrok urušavanja dry bulk biznisa pre pre preglomazna flota u odnosu na potražnju. Onda su me neki “lumeni” napali da ne znam o čemu pričam. LOL. Vidim da DB analitičar napominje da će kompanije morat rasprodavat imovinu. Koju imovinu? Brodove? Brodove sigurno ne, jer je to danas toksična imovina s obzirom na preveliku ponudu tonaže i shodno tome pad cijena kontejnerskog prijevoza. Možda je poskupljenje novih brodova izazvano izmjenom regulative samo dobar manevar da skoči cijena brodovima za rezanje, pa da se eventualno pokuša izrezat još ovo brodova starih preko 25 godina, jer ako flota ostane na ovim razinama (cca 770 mil. DWT) teško da će do pomaka vozarina doći još najmanje 2 godine, a to bi mogao biti kraj za masu manjih kompanija uključujući i ATPL. Nedavno je bio nekakav meeting menadžera brodarskih kompanija i svi, ama baš svi, su se složili da im je glavni problem prevelika svjetska dry bulk flota.
Pa da se prisjetimo:
veljača, 2011. dry bulk flota = 545 mil. DWT
studeni,2015. dry bulk flota = 770 mil. DWT
Još jedna napomena, u zadnjih mjesec dana flota se dodatno povećala za cca 2,6 mil. DWT, a knjiga narudžbi je porasla za nekih 20 brodova. Trend porasta flote i narudžbi brodova, pa makar i u malom postotku, u ovakvoj situaciji za moj pojam znači put u propast. lp.
Molio bih znalce koji više prate poslovanje ATPL-a za mišljenje.
Kako bi na ATPL utjecalo jačanje dolara, što očekujem u narednom srednjoročnom periodu?
Ja sam pred jedno 2 mjeseca lijepo napisao da je glavni uzrok urušavanja dry bulk biznisa pre pre preglomazna flota u odnosu na potražnju. Onda su me neki "lumeni" napali da ne znam o čemu pričam. LOL. Vidim da DB analitičar napominje da će kompanije morat rasprodavat imovinu. Koju imovinu? Brodove? Brodove sigurno ne, jer je to danas toksična imovina s obzirom na preveliku ponudu tonaže i shodno tome pad cijena kontejnerskog prijevoza. Možda je poskupljenje novih brodova izazvano izmjenom regulative samo dobar manevar da skoči cijena brodovima za rezanje, pa da se eventualno pokuša izrezat još ovo brodova starih preko 25 godina, jer ako flota ostane na ovim razinama (cca 770 mil. DWT) teško da će do pomaka vozarina doći još najmanje 2 godine, a to bi mogao biti kraj za masu manjih kompanija uključujući i ATPL. Nedavno je bio nekakav meeting menadžera brodarskih kompanija i svi, ama baš svi, su se složili da im je glavni problem prevelika svjetska dry bulk flota.
Pa da se prisjetimo:
veljača, 2011. dry bulk flota = 545 mil. DWT
studeni,2015. dry bulk flota = 770 mil. DWT
Još jedna napomena, u zadnjih mjesec dana flota se dodatno povećala za cca 2,6 mil. DWT, a knjiga narudžbi je porasla za nekih 20 brodova. Trend porasta flote i narudžbi brodova, pa makar i u malom postotku, u ovakvoj situaciji za moj pojam znači put u propast. lp.
Trenutno je sa 3Q flota 781MDWT,a na pocetku godine je bila 770MDWT,šta je minorni porast od 1,48%
U zadnjih mjesec dana naruceno je 16 brodova,s time da u zadnja tri tjedna niti jedan,a tih 16 su nosivosti 845,222DWT,a u scrap je otislo u istom periodu 11 brodova nosivosti 1.26MDWT.
U zadnjih mjesec dana 34 broda je promijenila vlasnika za 302M$.
Znaci a to je to,a ja mislio da kinezi imaju neki praznik pa da ne rade:)
Jucer je na Radio Dubrovnik Kulas rekao da ce novi green dolphin AP REVELIN biti isporucen u sijecnju 2016.
“Nedavno je bio nekakav meeting menadžera brodarskih kompanija i svi, ama baš svi, su se složili da im je glavni problem prevelika svjetska dry bulk flota.”
Dobro da su se složili oko toga,stvarno je bilo napeto jer nismo znali za to 🙂
No zbilja, ..beš takve menadžere koji samo znaju štancati novogradnje,da su pametni potpisali bi da svaka kompanija mora u rezalište poslati određeni % brodova zabraniti nove sljedećih nekoliko godina.Vozarine bi skočile u nebo a koristi bi imali baš svi.