ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 22.11.2024. u 06:42
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
49,00
74.725
1,525
47,60
49,50
0,00%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

Ovo je probilo sve donje granice, sad ce bankrotirati pola brodara, kladiti se mogu uskoro jedino u 100kn po dionici da ce ATPL prezivjeti. Tolko od mene. Mogu cekati kolko god treba. Bez da provjeravam cijenu svaki cas. Ovo je cista kocka. Veca manja.




Pusti grafovi, tablice, predviđanja, dry ovo bulk ono, bla bla bla…
Pamentoj osobi bi samo pogled na facu predsjednika uprave trebao biti dovoljan razlog za bijeg odavde.
bjezat je trebalo odavno..sve je vec receno i potkrijepljeno cinjenicama(grafovima) zivjeli
[/quote]
Inverter,
Svaka cast, doslo je na tvoj target. Bilo je nemoguce kad si postavio target, ali evo, ostvarilo se…kapa dole
Sto ces sad?
Kupovati ili…?
[/quote]trenutno …nista,promatrati po onoj ,”starac i more” .

SVI SU SPAMERI IGNORE !!! D,D(dugoročni dokupljivači)bloger predvodnik :-)strucnjak


Evo da i ja malo pozdravim …
Uff ovo li ga tone pa tone, gosp. Vranjo koji je Vaš target?

Nemam target. Imovina se ubrzano smanjuje i restrukturira. Možda se na kraju svede na nekoliko “novijih” brodova i upravnu zgradu. Je li to Kulašev konačni plan? Ako je, cijena će se stabilizirati na nekim nižim razinama o kojima sada možemo samo nagađati. Biti će manja imovina i cijena dionice, ali i dalje visoka zaduženost. Sa tih razina će krenuti polagani rast. Ukratko, nešto slično kao na dalekovodu.

Ovakve priče su bile i kada je prošle godine palo na 190, a onda u dva dana na 300, uz samohvale sviju da su baš na 190 kupovali.

Evo BDI na najnižoj razini u povijesti računanja, da li može dublje od 500 ???

Ja izlazim iz drugih pozicija i lovim dno ovdje.

Ingroman
Može li link gdje piše kad je bilo dno i vrh na vozarinama?
Hvala!

Istina, kupili su na 190, samo još uvijek nisu prodali.

Rekorden på 11.793 poeng ble satt 20. mai 2008.

Laveste notering kom 18. februar 2015 på 509 poeng, og før det var laveste notering 31. juli 1986 på 554 poeng.

Baltic Dry-indeksen er en indeks for tørrbulkratene innen shipping. Den har vært aktiv siden 1998, og driftes av Baltic Exchange, et privat selskap basert i London.

trenutno …nista,promatrati po onoj ,"starac i more" .
[/quote]

tako je, spusti mrežu, šuti i uživaj, što je mutnije više će upasti. Samo se dobro osiguraj ako zapuše da te ne potopi, pa kad sunce izađe trljaj ruke 🙂


Ovakve priče su bile i kada je prošle godine palo na 190, a onda u dva dana na 300, uz samohvale sviju da su baš na 190 kupovali.

Evo BDI na najnižoj razini u povijesti računanja, da li može dublje od 500 ???

Ja izlazim iz drugih pozicija i lovim dno ovdje.


Mogao bi plakati

You've got to ask yourself one question: 'Do I feel lucky?' Well, do ya' punk?

Legendarni analitičar iz DB se opet javio:
http://www.benzinga.com/analyst-ratings/analyst-color/15/11/5984424/the-perfect-storm-brewing-in-dry-bulk-shipping
Nevjerojatno za koje strahovite iznose je korigirao sam sebe od prije samo mjesec i nešto.
Do sada je obično pogađao, jer bi obično bilo suprotno u odnosu na njegova predviđanja.
Ni DB ni izbliza nije što je nekad bio.

Deutsche Bank’s Amit Mehrotra downgraded the ratings on all three companies from Buy to Hold, while reducing the price target for Star Bulk from $3.00 to $1.00, for Diana Shipping from $10.50 to $4.00 and for Scorpio Bulkers from $3.00 to $1.00.

Read more: http://www.benzinga.com/analyst-ratings/analyst-color/15/11/5984424/the-perfect-storm-brewing-in-dry-bulk-shipping#ixzz3rrRWOKKU

Voda nikad ne zavrije dok je gledaš.


i lovim dno ovdje.
koji dokup po redu?

SVI SU SPAMERI IGNORE !!! D,D(dugoročni dokupljivači)bloger predvodnik :-)strucnjak

[/quote]
Nemam target. Imovina se ubrzano smanjuje i restrukturira. Možda se na kraju svede na nekoliko "novijih" brodova i upravnu zgradu. Je li to Kulašev konačni plan? Ako je, cijena će se stabilizirati na nekim nižim razinama o kojima sada možemo samo nagađati. Biti će manja imovina i cijena dionice, ali i dalje visoka zaduženost. Sa tih razina će krenuti polagani rast. Ukratko, nešto slično kao na dalekovodu.
[/quote]

S tim da je dalekovod prošao kroz halvariju predstečajne nagodbe a vrlog kormilara gosp. Linića više nema…….

New Report

Close