ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 01.10.2024. u 05:55
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
48,20
6.844
142
48,00
49,40
-3,03%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.




Za 2 tjedna ce izjesce za 3q2015

Izvjesce ce biti prilicno lose, to je valjda svima jasno, i zato cijena i jeste tu gdje je

Ipak, vazno ce biti vidjeti stanje cash-a, nakon sto su u 7.mjesecu primili sav preostali dio od arbitraze, prezeli prvu novogradnju, ali i financirali drugu koja bi ubrzo trebala biti preuzeta.

Iskreno mislim da i neće biti tako loše..u ovom kvartalu su realizirali dosta prodaja stanova u ATlant centru, a i relaizirali su i neke ugovore o najmu poslovnih prostora. Svakako, jedna značajna injekcija gotovine.
[/quote]

meni je i u ovom i u sljedećim izvješćima najzanimljivije kako će se kretati troškovi pomorstva. ostalo je više-manje zadano. ali moralo bi biti još prostora za smanjivanje operativnih troškova.

Nije problem u troškovima već u (nedovljnim) prihodima. Nema se što više rezati, mogu samo prodati hotel Lapad i staru upravnu zgradu, te kupiti mir za naredne dvije godine ne dirajući u core business. Teći će ovdje med i mlijeko (samo nebo zna kad) rekao bi Lopna, gdje je taj nick nestao, baš nedostaje njegov smisao za humor?
[/quote]

Nije problem u troškovima već u (nedovljnim) prihodima. Nema se što više rezati, mogu samo prodati hotel Lapad i staru upravnu zgradu, te kupiti mir za naredne dvije godine ne dirajući u core business. Teći će ovdje med i mlijeko (samo nebo zna kad) rekao bi Lopna, gdje je taj nick nestao, baš nedostaje njegov smisao za humor?

ne znam, nemamo precizne podatke, ali ako nemaju najniži OPEX u industriji, onda ima prostora za rezanje. tko u bulkerskoj industriji želi biti siguran da ima budućnost mora biti u stanju smisliti kako sljedeće godine imati bolje rezultate nego ove i u slučaju da vozarine budu još niže. a ne čekati da vozarine počnu rasti. što može biti za 5 mjeseci a može i za 5 godina.

http://www.bloomberg.com/quote/BDIY:IND

preokret?

http://www.dryships.com/pages/report.php
A može ić do nule, al ispod nule ne može… Ili možda može, pa će brodari sami plaćat nekom da mu dovezu robu.. :-)))))

prejak dolar,to ne ide u prilog nikako,nemam još pravog buy signala…nešto sam malo kupio ali nisam siguran još u preokret

TA mi sugerira 140kn za ATPL, 116kn za ULPL i 24kn za JDPL kao konačno dno.
TO opet ne znači da će se te cijene ostvariti.
Naznaka je da će vozarine dogodine rasti, a za Uljanik plovidbu me čudi da čami na ovoj razini uz takve cijene za tankere.
Počinje polagani ukrcaj koji neće trajati više od 2-3 mj. Iza nove godine brodski sektor kreće naprijed. Ne treba to propustiti.

You've got to ask yourself one question: 'Do I feel lucky?' Well, do ya' punk?

neslutbena info da je lapad prodan…

jedan od najgorih izvještaja ….

drastično smanjti doprinose na plaće i drastično smanjiti poreze. samo tako možemo dalje !

uh, sve gore i gore

Ignore: KressoM, delux

Osobno sam očekivao manji gubitak. Ono što je loše, je da je gubitak veći od amortizacije.
Gubi atpl novac gubim i ja s njom novac…


jedan od najgorih izvještaja ….

Ne znam jel gledamo isto izvjesce.
Ovde godine imaju kumilirano 101m gubitka, dok u Q3 imaju samo 14m gubitka.
Ja bi rekal da su ovi Q1 ili Q2 bili losiji. 🙁

Uspjeli su i smanjiti ukupan dug za 44m.

Al da je lose, stoji.

Nema ovdje velikog pada, čim zazeleni BDI ide odbijanac, za ovako veliku kompaniju ovakav gubitak je sitniš.

New Report

Close