Za 2 tjedna ce izjesce za 3q2015
Izvjesce ce biti prilicno lose, to je valjda svima jasno, i zato cijena i jeste tu gdje je
Ipak, vazno ce biti vidjeti stanje cash-a, nakon sto su u 7.mjesecu primili sav preostali dio od arbitraze, prezeli prvu novogradnju, ali i financirali drugu koja bi ubrzo trebala biti preuzeta.
Iskreno mislim da i neće biti tako loše..u ovom kvartalu su realizirali dosta prodaja stanova u ATlant centru, a i relaizirali su i neke ugovore o najmu poslovnih prostora. Svakako, jedna značajna injekcija gotovine.
[/quote]
meni je i u ovom i u sljedećim izvješćima najzanimljivije kako će se kretati troškovi pomorstva. ostalo je više-manje zadano. ali moralo bi biti još prostora za smanjivanje operativnih troškova.
Nije problem u troškovima već u (nedovljnim) prihodima. Nema se što više rezati, mogu samo prodati hotel Lapad i staru upravnu zgradu, te kupiti mir za naredne dvije godine ne dirajući u core business. Teći će ovdje med i mlijeko (samo nebo zna kad) rekao bi Lopna, gdje je taj nick nestao, baš nedostaje njegov smisao za humor?
[/quote]
Nije problem u troškovima već u (nedovljnim) prihodima. Nema se što više rezati, mogu samo prodati hotel Lapad i staru upravnu zgradu, te kupiti mir za naredne dvije godine ne dirajući u core business. Teći će ovdje med i mlijeko (samo nebo zna kad) rekao bi Lopna, gdje je taj nick nestao, baš nedostaje njegov smisao za humor?
ne znam, nemamo precizne podatke, ali ako nemaju najniži OPEX u industriji, onda ima prostora za rezanje. tko u bulkerskoj industriji želi biti siguran da ima budućnost mora biti u stanju smisliti kako sljedeće godine imati bolje rezultate nego ove i u slučaju da vozarine budu još niže. a ne čekati da vozarine počnu rasti. što može biti za 5 mjeseci a može i za 5 godina.
http://www.dryships.com/pages/report.php
A može ić do nule, al ispod nule ne može… Ili možda može, pa će brodari sami plaćat nekom da mu dovezu robu.. :-)))))
prejak dolar,to ne ide u prilog nikako,nemam još pravog buy signala…nešto sam malo kupio ali nisam siguran još u preokret
TA mi sugerira 140kn za ATPL, 116kn za ULPL i 24kn za JDPL kao konačno dno.
TO opet ne znači da će se te cijene ostvariti.
Naznaka je da će vozarine dogodine rasti, a za Uljanik plovidbu me čudi da čami na ovoj razini uz takve cijene za tankere.
Počinje polagani ukrcaj koji neće trajati više od 2-3 mj. Iza nove godine brodski sektor kreće naprijed. Ne treba to propustiti.
jedan od najgorih izvještaja ….
Osobno sam očekivao manji gubitak. Ono što je loše, je da je gubitak veći od amortizacije.
Gubi atpl novac gubim i ja s njom novac…
jedan od najgorih izvještaja ….
Ne znam jel gledamo isto izvjesce.
Ovde godine imaju kumilirano 101m gubitka, dok u Q3 imaju samo 14m gubitka.
Ja bi rekal da su ovi Q1 ili Q2 bili losiji. 🙁
Uspjeli su i smanjiti ukupan dug za 44m.
Al da je lose, stoji.
Nema ovdje velikog pada, čim zazeleni BDI ide odbijanac, za ovako veliku kompaniju ovakav gubitak je sitniš.