Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 47,31 | 4.590 | 97 | 47,10 | 48,20 | -0,42% |
Za 2 tjedna ce izjesce za 3q2015
Izvjesce ce biti prilicno lose, to je valjda svima jasno, i zato cijena i jeste tu gdje je
Ipak, vazno ce biti vidjeti stanje cash-a, nakon sto su u 7.mjesecu primili sav preostali dio od arbitraze, prezeli prvu novogradnju, ali i financirali drugu koja bi ubrzo trebala biti preuzeta.
Iskreno mislim da i neće biti tako loše..u ovom kvartalu su realizirali dosta prodaja stanova u ATlant centru, a i relaizirali su i neke ugovore o najmu poslovnih prostora. Svakako, jedna značajna injekcija gotovine.
Za 2 tjedna ce izjesce za 3q2015
Izvjesce ce biti prilicno lose, to je valjda svima jasno, i zato cijena i jeste tu gdje je
Ipak, vazno ce biti vidjeti stanje cash-a, nakon sto su u 7.mjesecu primili sav preostali dio od arbitraze, prezeli prvu novogradnju, ali i financirali drugu koja bi ubrzo trebala biti preuzeta.
Izvješće neće biti tako loše, jer će tu biti i prihoda od hotela Lapad iz špice sezone, a 6 brodova ima pristojne vozarine, ostalo nije vrijedno spomena.
Btw, dionica će up tek kad to odluče fond menađeri (ili ako BDI jače potegne up), baš kao što su sad odlučili podići Adris.
a dobro, nemožete u isti koš stavljati Adris i ATPL. Veliki je nesrazmjer u pitanju. Jedni stvaraju novu dodanu vrijednost, a drugi je gube..Al dobro..
TA,kažete, upućuje na 130-140kn?
Read my lips, bit će ATPL ispod 100 kn, jer ukupna tonaža raste, dakle borba za dobiti posao postaje sve oštrija, a s tim direktno u vezi padaju i cijene kontejnerskog prijevoza. S tim TA nema ama baš nikakve veze,tj. cijenu ATPL će definirati fundamenti,a oni će u 3Q biti lošiji od 2Q.
Za kraj, evo kratki pregled stanja svjetske dry bulk tonaže od 28.11.2014.:
28.11.14. = 748,6 mil. DWT dry bulk brodovlja
20.04.15. = 756,6 mil. DWT
07.07.15. = 755,9 mil. DWT
20.10.15. = 767,2 mil. DWT
lp.
Po čemu bi to ATPL trebala ispod 130kn????
Što znači 3% povećanje nosivosti brodovlja???
Opelješit će te ovog jadnika što prodaje do gola. Zaista sramota.
TA,kažete, upućuje na 130-140kn?
Read my lips, bit će ATPL ispod 100 kn, jer ukupna tonaža raste, dakle borba za dobiti posao postaje sve oštrija, a s tim direktno u vezi padaju i cijene kontejnerskog prijevoza. S tim TA nema ama baš nikakve veze,tj. cijenu ATPL će definirati fundamenti,a oni će u 3Q biti lošiji od 2Q.
Za kraj, evo kratki pregled stanja svjetske dry bulk tonaže od 28.11.2014.:
28.11.14. = 748,6 mil. DWT dry bulk brodovlja
20.04.15. = 756,6 mil. DWT
07.07.15. = 755,9 mil. DWT
20.10.15. = 767,2 mil. DWT
lp.
točno, past će atpl ispod 100 kn, no ne zato jer “tonaža raste”, nego jer se izvlači što se da izvući. A SAD TI READ MY LIPS: kad bi svi jurnuli to prodati, pala bi ispod 50. ispod 30 ne/ne znam, ali nismo daleko.
daleko od toga da je to nerealna cijena, ali vidiš kako sve ide na TK.
toliko.
Baltic Dry Index (BDI) +15 762
Zaustavlja se pad.
Baltic Dry Index (BDI) +15 762
Zaustavlja se pad.
ne, usporava.
Za 2 tjedna ce izjesce za 3q2015
Izvjesce ce biti prilicno lose, to je valjda svima jasno, i zato cijena i jeste tu gdje je
Ipak, vazno ce biti vidjeti stanje cash-a, nakon sto su u 7.mjesecu primili sav preostali dio od arbitraze, prezeli prvu novogradnju, ali i financirali drugu koja bi ubrzo trebala biti preuzeta.
Iskreno mislim da i neće biti tako loše..u ovom kvartalu su realizirali dosta prodaja stanova u ATlant centru, a i relaizirali su i neke ugovore o najmu poslovnih prostora. Svakako, jedna značajna injekcija gotovine.
[/quote]
meni je i u ovom i u sljedećim izvješćima najzanimljivije kako će se kretati troškovi pomorstva. ostalo je više-manje zadano. ali moralo bi biti još prostora za smanjivanje operativnih troškova.
Treba izvijestiti ovog jadnika/prodavača da mu je kupac/pohlepnik danas na službenom putu tako da neće biti trgovine dok se ne vrati.