ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.


@ k-pax

Ako sve pratis i ako sam vidis da ce 2016. u najboljem slucaju biti losa kao i 2015. zasto ne prodas sa gubitkom i kupis nesto sto ce barem mozda porasti? Ne shvacam.


Pa ne iskljucujem ni tu opciju, ako procijenim da je to za mene povoljnije nego ‘drzi i cekaj’
Inace, koliko sam sad siguran da ce jedno vrijeme biti lose, toliko sam siguran da se posije biti bolje. Brodarstvo nece propasti, trgovati se mora.
Ja ocekujem da se sa bulk marketom u jednom casu desi ovo sto se sad desava sa wet marketom.

Sve će doći na svoje realne vrijednosti.Moji postovi nisu nagovor niti na kupnju niti na prodaju dionica!

tko će naručivati nove brodove i otkupljivati ove što su u bankrotu ako im samo njihova flota trenutno generira velike gubitke,kupovanje drugih brodova i širenje flote u ovako neizvjesnim vremenima i uvjetima je totalni hazard,a i ne vjerujem da je proces stečaja tako brz,sudovi,dugovi,potraživanja,sve to iziskiva proces koji traje,što ih više bankrotira to će up biti jači…možda up nije dugoročan,ali kratkoročno može biti vrlo potentan…eto me sutra na kupnji sa 25% imovine,ali iskustvo me naučilo da od nižeg može još niže pa ćemo biti strpljivi…


Ali gledajte. Popravi li se stanje još malo u SAD-u FED će krenuti s podizanjem kamatnih stopa što će dodatno pogoditi tržišta u nastajanju jer će se i njihov dug u dolarima povećati. Pa vidite koliko su im valute potonule zadnjih godinu dana (što opet povećava cijenu dolara tj. povećava dug). Sa svakom sjednicom FED-a nastaje panika na tim tržištima. Odljev kapitala s tih tržišta je prošli tjedan bio prvi, mislim, nakon 1984 godine. Svi su zaduženi u dolarima i FED je zahebo totalno svijet. Sebe ne. Kineski dug je sada oko 210% BDP-a. Rast duga u Kini od 2008.g je nezabilježen u povijesti. Koliko je rast na dugu održiv? Povijest je pokazala da nije. Rast Kine od 7% je fantazija. Siguran sam da je ispod 5 ili čak 4. Brojke tamo su vrlo nepouzdane. Pa nije normalno da toliko gospodarstvo raste tolikom brzinom. Recimo imate kompaniju koja ima prihod od milijun $. Njoj je vrlo lako porasti za 100% na 2 mil $. Ali šta je kad imaš prodaju milijardu $. Onda više nije tako lako rasti. Kina sama po sebi stari, a radnici više ne žele raditi za kikiriki. Brazil je u problemima. Rusija isto. Kao i sve izvoznice nafte. Puno je nepoznanica i meni bi bilo vrlo teško ući u ovaj sektor. Gotovo siguran sam da se ništa na bolje neće promjeniti do 3Q sljedeće godine, a to je godina dana. Ja bi na vašem mjestu još pričekao. Može ovo ići još dolje. Vani su brodari potonuli puno više nego ATPL. Pa pogledajte samo dry-s.

Kina upravo provodi povijesni zaokret iz proizvodnog u potrošačko gospodarstvo,ali za to treba vremena samo jedan podatak iz 2011 g doduše ali svejedno vrlo upečatljivo:
Na 1000 stanovnika u USA dolazi 786 automobila.
Na 1000 stanovnika u Kini dolazi 69 automobila.

Razlika u BDP per capita je isto ogromna.
Nedavno(u junu) je NIKE objavio rast prodaje od 30%,ubrzo će novi report pa ćemo vidjeti koliko usporava Kina,jedan od pokazatelja naravno.
Ovo da Kinezi lažiraju rast je lako moguće,samo mi je smiješno da se to spominje samo kada nastupi kriza,čuo sam slične priče 2008-2009g i sada opet,u međuvremenu su valjda radili pošteno…
Kratkoročno će stimulansi učiniti svoje i pogurnuti gospodarstvo.
Što se tiče brodara i kompanija kao što su Glencore tržište će sve to dovesti u red,samo treba vremena,u međuvremenu kupujte nisko zadužene kompanije sa dobrim CF i dividendom ili uopće ne kupujte ništa.

"Only dead fish swim with the stream"

Još uvijek je neusporedivo uspoređivati takva dva gospodarstva kao što je Kinesko i Američko, ono je zasnovano na dva potpuno različita ideološka fenomena. Slažem se s konstatacijom da se Kina transformira u potrošačko gospodarstvo što i je jedan od razloga usporavanja rasta BDP-a. No to je u bitit dobra vijest za ostala tržišta, jer će lakše ulaziti na kinesko tržište koje zaista pruža fenomenalne mogućnosti rasta.
Što se tiče FED-a, defintivno će povisiti kamatne stope do kraja ove godine, možda već na sljedećoj sjednici, neslužbeno se to da naslutiti iz zadnjeg istupanja Yannet Yellen u javnost. No to možda uopće nije loeš, kratkoročno će se odraziti negativno, no dugoročno je u bitit dobra vijest, i tu odluku ne treba odgađati.
Općenito zaboravljamo kako tržište formira cijene, ono se formira na osnovu kratkoročnif predviđanja, tako da su konkretno kod ATPL sva loša predviđanja uračunata u cijenu, a dugoročno vjerujem u prosperitet jer trgovati se mora.


alias, slažem se s puno toga, samo moram ispraviti to s DRYS-om. kod dionica koje su imale tako masivno razvdnjacanje nema smisla uspoređivati cijenu dionice nego eventualno kapitalizaciju. DRYS trenutno ima mcap 143m. s time da se pad s 50 centi na 20 dogodio zbog čerupanja kad je nedavno polovicu flote CEO-u kupio za bagatelu za svoju privatnu kompaniju a ostatak je stavljen na prodaju. inače je mcap bio oko 350m. kad je dionica koštala 120 i više bilo je mnogo manje dionica i mcap je bio koliko se sjećam negdje blizu 4,5 milijarde. dakle pad je bio sa 4500 mil na 350. to je manje nego kod ATPL koja je na vrhu imala mcap preko mcap 5000 milijuna (kuna) a sada je na oko 250. a što se tiče inače uspoređivanja sa stanjem brodara na NYSE ne znam koji od njih ima revaloriziranu flotu nego je s knjigoodstvenom vrijednošću stanje uglavnom slično vkao kod JDPL ili ULPL tako da treba kod svakoga izračunati stvarnu vrijednost.

Joj sto ga ti mlatis. Atpl sigurno nema uskladjenu trzisnu vrijednost flote s njezinom knjigovodstvenom vrijednoscu na neto principu. To sto su oni lani radili otpis ne znaci da su time uskladili trzisnu vrijednost imovine s onom knjigovodstvenom. To je tek bio nesupjesan pokusaj. Tankerska isto nema, no njoj je vrijendost tankera vjerojatno offsetala pad imovine na bulku. jdpl ako prodje dokap kako je predlozen ce imati preuskladjenu vrijednost flote, a Ulpl se i dalje slijepo drzi knjigovodstvenih stavki. Doduse, njihovu vrijednost dosta peglaju njihovi product carrieri. Tako da… ne da je uskladjenost vrijednosti flote kod ATPL lanjski snijeg, nego je za onu “jednom bilo, sad se spominjalo”. Dok se naravno ne dogodi oporavak…ako i kad se dogodi.



@ k-pax
.
Ja ocekujem da se sa bulk marketom u jednom casu desi ovo sto se sad desava sa wet marketom.

Koji wet market? Ovaj od ULPL 🙂



sumnjam da ce prometi na nizim cijenama biti dovoljno veliki za iole znacajniju kupnju.

upravo suprotno.vec sam ti to prije koju godinu pisao o tome.
i da bahat sam jer sam hebeno u pravu . od 2010 god. pisem o cijeni cca 130-150 kn, ali ni to ne mora bit konacno dno. pa ATPL je bila 2003 god 25 kn.

@Inverter
Nemoj sad to malo kredibiliteta sto si stekao prosuti s nebulozama

Ova logika ‘bilo je 2003. ….pa moze i sada..’ je na nivou Lojtre..a to znas koliko znaci na forumu. Kod mene su takvi odavno na ‘ignore’

[/quote]

Sve će doći na svoje realne vrijednosti.Moji postovi nisu nagovor niti na kupnju niti na prodaju dionica!

Evo malo brojka o porastu Dry bulk flote, da se ne vade iz rukava [emo_smijeh]
Porast od 1,3% tijekom trećeg kvartala što nije puno…
Vaš link …[/url]

Ova logika 'bilo je 2003. ….pa moze i sada..' je na nivou Lojtre..a to znas koliko znaci na forumu. Kod mene su takvi odavno na 'ignore'


[/quote] da,,nakon tog posta i meni je na ignore.

ajmo ovako raspon cijene od 30-3000 kn. pa kome se da neka malo napravi izracun
trenutne vrijednosti .imovina,zaduzenost,brodovi-vrijednost itd..i onda dodajte 2 kvartala unaprijed. cijena je tocno koliko treba bit. [emo_namigusa]

SVI SU SPAMERI IGNORE !!! D,D(dugoročni dokupljivači)bloger predvodnik :-)strucnjak


ajmo ovako raspon cijene od 30-3000 kn. pa kome se da neka malo napravi izracun
trenutne vrijednosti .imovina,zaduzenost,brodovi-vrijednost itd..i onda dodajte 2 kvartala unaprijed. cijena je tocno koliko treba bit. [emo_namigusa]

Jap, istina. I kad je bila na 3.600 cijena je tamo di je trebala tada biti, par puta precjenjena,i svi su mislili da će još rasti i dalje, pa je bilo normalno da si se rješavao polako, neka ekipa misli da će rasti.

Kao šta i danas radiš, ako znaš šta treba 🙂

Nego jel netko malo pratio sastav dioničara u zadnje vrijeme, koliko se promjenio broj dioničara ili struktura. Prije je bilo jako puno malih dioničara ovdje. Koliko vidim ovi iz TOP 10 nisu puno mjenjali količinu?

ATPL po trenutnoj cijeni dionice vrijedi 231M kn, a kapitala i rezervi ima 3x toliko…zanimljivo

Ima li sta duga??? Ili ce dug rijesit Lalonja???

Uvik ɐɹʇuoʞ ! Sitne duše mogu da mi puše!!!

New Report

Close