Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 41.993 | 857 | 47,80 | 49,50 | 0,00% |
DRYS 0.17$ novi ATL [emo_palacd]
će bankrotirat uskoro? to već 7-8 godina čekamo 🙂 il netko iz društva brodara
pa jasno, svi koji prate shipping su trenutno negdje pri dnu zbog tog razvoja situacije prošle godine u koju su ušli bullish, ostali kako vidim još i niže.
[/quote]
Nije to upitno,ima analitičara koji pogađaju ili prognoziraju točno(kako tko voli) u preko 80% slučajeva,bilo to sell ili buy svejedno.Amit koiko vidimo nije baš uspješan u toj igri,naprotiv,no tko zna,možda bude u pravu.
Volio bih pročitati na čemu se zasniva taj njegov optimizam,u povećanju uvoza ruda Kineza krajem godine,što nije nemoguće s obzirom da im vlada uvodi nove programe stimuliranja gospodarstva koji bi tek trebali pokazati svoj učinak,što tržište potpuno ignorira.Ili je u pitanju nešto drugo?
Kad je Atpl bila 500 kn, drys je bio 5 $ ( sad je 0,16 $). Ekvivalent tome, Atpl bi trebala biti sad na 16 kn.[emo_mrgud]
Kad je Atpl bila 500 kn, drys je bio 5 $ ( sad je 0,16 $). Ekvivalent tome, Atpl bi trebala biti sad na 16 kn.[emo_mrgud]
Meni nije jasno da netko tko je ovoliko dugo na forumu još uvijek može pisati ovakve gluposti.Da Lojtra dionica ce pasti na 16kn,ti ces onda kupiti 200 komada i dionica ce onda skociti na 5000kn i ti ces biti milijunas.[emo_smijeh]
Lojtra se samo šali. Ali je izvjesno da će se ATPLagano po lojtri spustiti na 167.
će bankrotirat uskoro? to već 7-8 godina čekamo 🙂 il netko iz društva brodara
[/quote]
Bankrotirali su već mnogi, a to se događa i sada:
Međutim, suprotno očekivanjima mnogih to baš i nema pozitivan učinak na tržište, nego čak obrnuto jer flota nastavlja ploviti. Obično završi tako da se neki od vjerovnika dočepa većinskog udjela za male novce kao u slučaju Genca, Eagla ili Torma, ili da se flota rasproda na dražbi, opet za male novce, kao Excel ili Deiulemar. Posljedica je smanjenje breakevena za nove vlasnike pa na taj način i samih vozarina,
Baltic Dry-indeksen er ned 2,8 prosent til 900 poeng onsdag.
Capesize 13.012 dollar (-4,8 prosent)
Panamax 5.706 dollar (-1,8 prosent)
Handysize 5.740 dollar (-0,6 prosent)
Supramax 7.350 dollar (-1,4 prosent)
Ne izgleda dobro, najgora i najdugotrajnija kriza u povijesti brodarstva.
Za ocekivati je cistiliste prije oporavka