ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 18.11.2024. u 15:28
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
49,00
41.993
857
47,80
49,50
0,00%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

lakše malo s tim targetima, evo neimenovani shipping source kaže još 10 godina do oporavka a fondovi koji ulaze u dry bulk nemaju pojma [emo_cool]

Do the funds know something we don’t – is the market about to turn?

“They are deluded. They are dreaming – they’ll have to wait another 10 years,” according to one senior European shipping source who asked not to be identified.

http://www.hellenicshippingnews.com/dry-bulk-market-fundamentals-are-still-grim-despite-funds-buying-into-dry-bulk-firms/


lakše malo s tim targetima, evo neimenovani shipping source kaže još 10 godina do oporavka a fondovi koji ulaze u dry bulk nemaju pojma [emo_cool]

Do the funds know something we don’t – is the market about to turn?

“They are deluded. They are dreaming – they’ll have to wait another 10 years,” according to one senior European shipping source who asked not to be identified.

http://www.hellenicshippingnews.com/dry-bulk-market-fundamentals-are-still-grim-despite-funds-buying-into-dry-bulk-firms/


A sto ti kazes gorgija?
Kad ce po tebi BDI doci na 2000?

Sve će doći na svoje realne vrijednosti.Moji postovi nisu nagovor niti na kupnju niti na prodaju dionica!

doći do 2000 lako može već u vrhu sljedećeg kvartala, ali naravno ne misliš na to nego kada će se prosječna vrijednost stabilizirati oko 2000, ja bih to očekivao negdje 2018-2020. možda i nešto ranije ako kineski uvoz ugljena prestane padati a indija ne realizira svoje planove da do 2020 udvostruči domaću proizvodnju ugljena, za što izgledi nisu loši nakon što je u parlamentu propao zakon koji je trebao pojednostaviti stjecanje zemlje za rudnike. ali s druge strane ako se to ne dogodi i ako uz to nestane rast na prijevozu željezne rude onda teško da bi moglo prije 2020. naravno kad govorimo o 2000 kao prosječnoj vrijednosti BDI-a onda ne govorimo o nekim počecima oporavka nego o razinama na kojima bi ATPL sa 17 brodova već trebala imati troznamenkastu dobit po dionici.

gorgija
Prilicno realno.
Nazalost i ja mislim da prije nece biti ozbiljnog pomaka.
Cak i za oporavak u 2018-2020 ima puno rizika. Flota ce 2016 rasti za 3-4% i 2017 za cca 2-3%, a demand tesko da ce biti puno veci od toga.
Postoji veliki rizik da demand cak i padne, a tada bi bio opet show. Vrlo je moguce da jos jednom zaronimo zesce u 2016 i tada ce sve kompanije biti prenapregnute. Mnoge ne bi opstale jer ne bi mogle servisirati dugove i banke bi ih bacile u stecaj. Mislim da cemo vidjeti sve vise ‘sale i lease back’ dealova, a mnoge companije ce biti preuzete za sitne novce.
ATPL ima nesto rezervi u nekretninama i to ce morati vjerojatno iskoristiti. Ali mislim da ce prezivjeti uz moguce jos neke prodaje brodova.
Mi koji smo dionicari cemo jos duze biti na neki nacin zarobljeni ovdje.

Sve će doći na svoje realne vrijednosti.Moji postovi nisu nagovor niti na kupnju niti na prodaju dionica!

U proteklih godinu dana nakon prodaje Hiltona dionica atpl izgubila 50% vrijednosti dok je u isto vrijeme mais porasla za oko 100%. Teoretski, prodajom atpl i kupnjom mais prije godinu sada se mogla imati četverostruka zarada. Pola zbog izbjegnutih minusa atpl a pola zbog dobiti mais.

Voda nikad ne zavrije dok je gledaš.

Mannu, taj koncept zarade zbog izbjegnutih minusa mi nije baš najjasniji. 😉
mislim, OK ako ste shortali ATPL, ali inače ste ipak samo uduplali novac.

druga je stvar ako usporedujete ostanak u ATPL, s prelaskom u MAIS pa zaključite da bi ovako završili s 4x više novaca nego onako.

ali s kristalnom kuglom je svijet uvijek ružičast.

http://www.dryships.com/pages/report.php

no change … već dugo nema promjene znamo no

moje mišljenje da se Uprava mora prilagoditi na ove okolnosti kako bi kad dođu bolji dani i veće vozarine dionica jednostavno vinula u visine

[emo_novac]

http://shipandbunker.com/news/world/896736-deutsche-bank-bullish-on-dry-bulk-recovery-starting-in-november

prošle godine u isto vrijeme, dok je konsenzus još bio bullish, isti taj analitičar nakon puta po aziji preko noći je prepolovio dotadašnje prognoze za rast potražnje do 2018 a sve svoje buy rejtinge za dry bulk kompanije pretvorio u sell. dogodine ćemo znati da li je i ovaj put prvi vidio što drugi još ne vide.

DRYS 0.17$ novi ATL [emo_palacd]

SVI SU SPAMERI IGNORE !!! D,D(dugoročni dokupljivači)bloger predvodnik :-)strucnjak


http://shipandbunker.com/news/world/896736-deutsche-bank-bullish-on-dry-bulk-recovery-starting-in-november

prošle godine u isto vrijeme, dok je konsenzus još bio bullish, isti taj analitičar nakon puta po aziji preko noći je prepolovio dotadašnje prognoze za rast potražnje do 2018 a sve svoje buy rejtinge za dry bulk kompanije pretvorio u sell. dogodine ćemo znati da li je i ovaj put prvi vidio što drugi još ne vide.

Nema baš neki perfomance taj analitičar.

https://www.tipranks.com/analysts/amit-mehrotra

"Only dead fish swim with the stream"

u moru silnih “analiticara” koje ovdje postavljate godinama..ima li jedan 1.
koji je stavio svoje novce iza svoje” analize ” rado bih procitao ,isto tako me intresira njegova izlazna strategija .

hvala .

SVI SU SPAMERI IGNORE !!! D,D(dugoročni dokupljivači)bloger predvodnik :-)strucnjak

Nema baš neki perfomance taj analitičar.

https://www.tipranks.com/analysts/amit-mehrotra

pa jasno, svi koji prate shipping su trenutno negdje pri dnu zbog tog razvoja situacije prošle godine u koju su ušli bullish, ostali kako vidim još i niže.

New Report

Close