Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 41.993 | 857 | 47,80 | 49,50 | 0,00% |
lakše malo s tim targetima, evo neimenovani shipping source kaže još 10 godina do oporavka a fondovi koji ulaze u dry bulk nemaju pojma [emo_cool]
Do the funds know something we don’t – is the market about to turn?
“They are deluded. They are dreaming – they’ll have to wait another 10 years,” according to one senior European shipping source who asked not to be identified.
lakše malo s tim targetima, evo neimenovani shipping source kaže još 10 godina do oporavka a fondovi koji ulaze u dry bulk nemaju pojma [emo_cool]
Do the funds know something we don’t – is the market about to turn?
“They are deluded. They are dreaming – they’ll have to wait another 10 years,” according to one senior European shipping source who asked not to be identified.
A sto ti kazes gorgija?
Kad ce po tebi BDI doci na 2000?
doći do 2000 lako može već u vrhu sljedećeg kvartala, ali naravno ne misliš na to nego kada će se prosječna vrijednost stabilizirati oko 2000, ja bih to očekivao negdje 2018-2020. možda i nešto ranije ako kineski uvoz ugljena prestane padati a indija ne realizira svoje planove da do 2020 udvostruči domaću proizvodnju ugljena, za što izgledi nisu loši nakon što je u parlamentu propao zakon koji je trebao pojednostaviti stjecanje zemlje za rudnike. ali s druge strane ako se to ne dogodi i ako uz to nestane rast na prijevozu željezne rude onda teško da bi moglo prije 2020. naravno kad govorimo o 2000 kao prosječnoj vrijednosti BDI-a onda ne govorimo o nekim počecima oporavka nego o razinama na kojima bi ATPL sa 17 brodova već trebala imati troznamenkastu dobit po dionici.
gorgija
Prilicno realno.
Nazalost i ja mislim da prije nece biti ozbiljnog pomaka.
Cak i za oporavak u 2018-2020 ima puno rizika. Flota ce 2016 rasti za 3-4% i 2017 za cca 2-3%, a demand tesko da ce biti puno veci od toga.
Postoji veliki rizik da demand cak i padne, a tada bi bio opet show. Vrlo je moguce da jos jednom zaronimo zesce u 2016 i tada ce sve kompanije biti prenapregnute. Mnoge ne bi opstale jer ne bi mogle servisirati dugove i banke bi ih bacile u stecaj. Mislim da cemo vidjeti sve vise ‘sale i lease back’ dealova, a mnoge companije ce biti preuzete za sitne novce.
ATPL ima nesto rezervi u nekretninama i to ce morati vjerojatno iskoristiti. Ali mislim da ce prezivjeti uz moguce jos neke prodaje brodova.
Mi koji smo dionicari cemo jos duze biti na neki nacin zarobljeni ovdje.
U proteklih godinu dana nakon prodaje Hiltona dionica atpl izgubila 50% vrijednosti dok je u isto vrijeme mais porasla za oko 100%. Teoretski, prodajom atpl i kupnjom mais prije godinu sada se mogla imati četverostruka zarada. Pola zbog izbjegnutih minusa atpl a pola zbog dobiti mais.
Mannu, taj koncept zarade zbog izbjegnutih minusa mi nije baš najjasniji. 😉
mislim, OK ako ste shortali ATPL, ali inače ste ipak samo uduplali novac.
druga je stvar ako usporedujete ostanak u ATPL, s prelaskom u MAIS pa zaključite da bi ovako završili s 4x više novaca nego onako.
ali s kristalnom kuglom je svijet uvijek ružičast.
http://www.dryships.com/pages/report.php
no change … već dugo nema promjene znamo no
moje mišljenje da se Uprava mora prilagoditi na ove okolnosti kako bi kad dođu bolji dani i veće vozarine dionica jednostavno vinula u visine
[emo_novac]
prošle godine u isto vrijeme, dok je konsenzus još bio bullish, isti taj analitičar nakon puta po aziji preko noći je prepolovio dotadašnje prognoze za rast potražnje do 2018 a sve svoje buy rejtinge za dry bulk kompanije pretvorio u sell. dogodine ćemo znati da li je i ovaj put prvi vidio što drugi još ne vide.
DRYS 0.17$ novi ATL [emo_palacd]
http://shipandbunker.com/news/world/896736-deutsche-bank-bullish-on-dry-bulk-recovery-starting-in-november
prošle godine u isto vrijeme, dok je konsenzus još bio bullish, isti taj analitičar nakon puta po aziji preko noći je prepolovio dotadašnje prognoze za rast potražnje do 2018 a sve svoje buy rejtinge za dry bulk kompanije pretvorio u sell. dogodine ćemo znati da li je i ovaj put prvi vidio što drugi još ne vide.
Nema baš neki perfomance taj analitičar.
u moru silnih “analiticara” koje ovdje postavljate godinama..ima li jedan 1.
koji je stavio svoje novce iza svoje” analize ” rado bih procitao ,isto tako me intresira njegova izlazna strategija .
hvala .
Nema baš neki perfomance taj analitičar.
pa jasno, svi koji prate shipping su trenutno negdje pri dnu zbog tog razvoja situacije prošle godine u koju su ušli bullish, ostali kako vidim još i niže.