ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 30.09.2024. u 02:34
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
49,39
8.347
169
48,10
50,00
3,34%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

Sad su okrenuli ploču: BDI raste, a BPI pada.

Pa to se više ne zna što će kuda!

http://www.dryships.com/pages/report.php

Ode bdi.


26.06.2015:
Prvi Green Dolphin sada kasni već puna 3 mjeseca, a još uvijek nema najave kada će ga preuzeti.
Ovog časa to im ide vjerojatno u prilog jer bi trebali za svaki dan kašnjenja neke penale dobiti od škvera, a i najam sada ne pokriva puni trošak broda.
Valjda će u bulettinu biti kakva informacija

Proslo jos 2,5 mjeseca i dalje nema informacije od kompanije sto je s isporukom Green Dolphine brodova

Generalno sve kompanije se bore (rukama i nogama) sa brodogradilistima da odgode isporuke, smanje cijene, pa cak i otkazu ako mogu.

U tom smislu ako ATPL ima slicnu strategiju to nije lose, samo bilo bi korektno neku informaciju dati.
Prvi brod sad kasni skoro 6 mj., ali mene vise sada zanima 2.brod jer njega bi svakako trebalo prebaciti u 2016.jer osim sto ce smanjiti trosak kapitala i nece proizvoditi gubitke neko vrijeme, povecali bi i resale value tog broda za cca 1 mil USD (jedno godiste mladji).

Sve će doći na svoje realne vrijednosti.Moji postovi nisu nagovor niti na kupnju niti na prodaju dionica!



26.06.2015:
Prvi Green Dolphin sada kasni već puna 3 mjeseca, a još uvijek nema najave kada će ga preuzeti.
Ovog časa to im ide vjerojatno u prilog jer bi trebali za svaki dan kašnjenja neke penale dobiti od škvera, a i najam sada ne pokriva puni trošak broda.
Valjda će u bulettinu biti kakva informacija

Proslo jos 2,5 mjeseca i dalje nema informacije od kompanije sto je s isporukom Green Dolphine brodova

Generalno sve kompanije se bore (rukama i nogama) sa brodogradilistima da odgode isporuke, smanje cijene, pa cak i otkazu ako mogu.

U tom smislu ako ATPL ima slicnu strategiju to nije lose, samo bilo bi korektno neku informaciju dati.
Prvi brod sad kasni skoro 6 mj., ali mene vise sada zanima 2.brod jer njega bi svakako trebalo prebaciti u 2016.jer osim sto ce smanjiti trosak kapitala i nece proizvoditi gubitke neko vrijeme, povecali bi i resale value tog broda za cca 1 mil USD (jedno godiste mladji).

[/quote]
Kolega, čini mi se da vam je nešto promaklo. Prvi handy, Dubrava, u floti je već dva mjeseca, drugi, Revelin, se očekuje krajem godine, a ultramaxi 2017. Sve već više puta izneseno.

Voda nikad ne zavrije dok je gledaš.

Vrijednost dry bulk brodova ponovno porasla, kreće se, lagano ali ipak..
Vaš link …

Nitko ništa tu ne komentira događanja oko privatizacije JDPL i navedenih potencijalnih kupaca (uključujući i ATPL) u članku od 07.09.:?

“pripreme za javnu ponudu dionica već neko vrijeme traju. Kako neslužbeno doznajemo, za to su već angažirani i savjetnici koji su s nizom potencijalnih investitora odradili prvu rundu razgovore. Među njima su, primjerice, zadarska Tankerska te dubrovačka Atlantska plovidba, privatne brodarske kompanije koje se sa stanjem na tom tržištu nose bolje od splitske, a interes su pokazale i na proljetnom natječaju.”

Bi li ATPL mogla potrošiti koji milijun na to jer ih ima poprilično u zalihi?


Nitko ništa tu ne komentira događanja oko privatizacije JDPL i navedenih potencijalnih kupaca (uključujući i ATPL) u članku od 07.09.:?

"pripreme za javnu ponudu dionica već neko vrijeme traju. Kako neslužbeno doznajemo, za to su već angažirani i savjetnici koji su s nizom potencijalnih investitora odradili prvu rundu razgovore. Među njima su, primjerice, zadarska Tankerska te dubrovačka Atlantska plovidba, privatne brodarske kompanije koje se sa stanjem na tom tržištu nose bolje od splitske, a interes su pokazale i na proljetnom natječaju."

Bi li ATPL mogla potrošiti koji milijun na to jer ih ima poprilično u zalihi?

Imaju oni u ATPL dovoljno svojih problema trenutačno da bi rješavali tuđe. Meritum je opstati na marketu na bilo koji način, tko preživi pričati će 🙂

Baltic Dry Index (BDI) -18 855


Vrijednost dry bulk brodova ponovno porasla, kreće se, lagano ali ipak..
Vaš link …

nemoj stavljat takve vijesti, vidiš da nitko neće da proda, badava se trudimo staviti na kupnju da nas netko poklopi

Imaju oni u ATPL dovoljno svojih problema trenutačno da bi rješavali tuđe. Meritum je opstati na marketu na bilo koji način, tko preživi pričati će 🙂

Moglo bi nešto i biti ako se procjeni da je kupnja povoljna, uz procjenu da bi se u dogledno vrijeme stanje u sektoru trebalo značajnije popraviti!


Imaju oni u ATPL dovoljno svojih problema trenutačno da bi rješavali tuđe. Meritum je opstati na marketu na bilo koji način, tko preživi pričati će 🙂

Moglo bi nešto i biti ako se procjeni da je kupnja povoljna, uz procjenu da bi se u dogledno vrijeme stanje u sektoru trebalo značajnije popraviti!
[/quote
Je evo popravlja stanje, svaki dan sve bolje i bolje…

Ne kupuje se nešto kad je najskuplje niti stanje najbolje, već onda kad svi žele nešto prodati bez obzira na cijenu.
Kupuj jeftino, prodaj skupo, nema boljeg posla od tog!

Tko ima mu.. kad je najteže, može pobrati lijepe plodove od toga kasnije.

New Report

Close