Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 41.993 | 857 | 47,80 | 49,50 | 0,00% |
sljedece god … polovica- kraj mozda [emo_beztona] s- kanal
znači do nule smo sigurni da nema smisla kupovati 🙂
te krivulje sad, ne da nevrijede ništa, možeš crtati kakvu god ti paše, da samo netko poželi ući ili izaći, nacrtaće kako mu odgovara 🙂 i potpore, otpore i slične gluposti na tržistu di sa milion kn možeš drmati kako ti paše
sljedece god … polovica- kraj mozda [emo_beztona] s- kanal
Ne bi ja rekao da je ovaj scenarij nemoguć, ali to je samo jedan od scenarija iz liste crnih scenarija.
Ako ide u ovom smjeru onda je ključna linija otpora oko 192 kn i ako se ta linija probije onda ovaj tvoj scenarij ima šanse (ali prilično male)
ako linija izdrži onda se otvaraju neki vrlo zanimljvi scenariji…(u onom drugom smjeru)…ali otom-potpom
Ako ne kužite da se upravo sad gospon inverter lagano krca, onda se kanite i burze i foruma. Posvetite se eurojackpot-u.
nista ne nagovaram..nema shorta pa cekam. [emo_beztona]
Bilo bi super da napravite lavinu i prodate veću količinu daleko ispod tih razina :)))
Jedan dan crne prognoze za sljedeće 3 godine, a drugi dan optimistične.
Sad budi tu pametan.
BDI još uvijek pada, tako da se više uistinu ništa ne zna.
meni se čini da je više redakcijska oprema bullish, a ono što je navedeno s prezentacije ne sugerira oporavak nego stabiliziranje na ovim razinama. kažu da je fleet supply pod kontrolom ali to im znači rast do 3%, a istovremeno ne predviđaju nikakav doprinos rastu potražnje od željezne rude i ugljena, dakle očito je da predviđaju samo da će supply i demand u dogledno vrijeme podjednako rasti. u redu, mislim da solidne kompanije kao ATPL mogu neko vrijeme lako izgurati sa sadašnjim razinama vozarina za panamaxe/supramaxe oko 8000-9000, ipak je to iznad opexa, ali to se ne može nazvati oporavkom i optimističnim izgledima. može biti da se bulkeri još godinama neće moći probiti iz tog začaranog kruga usporednog rasta i flote i potražnje oko 2-3%. jer vidjeli smo da je flota imala negativni rast samo dok je BDI bio oko 600, čim je prešao 800 skreping posustao.
Vrijednost Panamax brodova u porastu [emo_smijeh]
Da li je dno iza nas? nadamo se da je…
Vaš link …
Mr. pong
Ako ne bude dno, možda bude u narednim godinama?
Takva situacija s dnom u narednim godinama je vrlo teško za očekivati zbog više razloga, što u samom brodarstvu kao i svjetskoj ekonomiju uopće, također uzeći u obzir usporavanje raste Kine što je i sasvim logičan slijed događaja.
No, sve ćemo vidjeti u narednim mjesecima.
Mr. pong
Ako ne bude dno, možda bude u narednim godinama?