Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 41.993 | 857 | 47,80 | 49,50 | 0,00% |
uz ovakvu krvnu sliku kompanije, objasnite mi razloge za ulaganje u ovu firmu?
uz ovakvu krvnu sliku kompanije, objasnite mi razloge za ulaganje u ovu firmu?
Kakvu krvnu sliku?
Kompanija ima još uvijek para ko blata i trebala bi ih imati sve do oporavka vozarina.
Malo je brodara koji imaju tako dobru “krvnu sliku”.
A ukoliko i sada već glavnina brodova plovi po 11.000 USD kako je netko spominjao prije par dana, onda i sada čak posluje oko nule.
Možda zato ulagati?
@ VoraX
U mnogim burzovnim knjigama raznih autora piše odgovor na tvoje pitanje.
Ukratko, najviše donose firme čija je cijena u krizi na povijesnom dnu, a koje će preživjeti. A ATPL je to u oba slučaja.
@pozitiva2
mislite na 800 milijuna kn na računu?
Pa koliko ja vidim taj im se cash topi iz kvartala u kvartal, uz to im i dobit opada.
Nije nikakva provokacija, ako krivo gledam/interpretiram podatke slobodno me ispravite 🙂
Uz ovakve vozarine i gore spomenute podatke, nije li pametnije još malo čekati dok se tržište ne počne oporavljati?
@pozitiva2
mislite na 800 milijuna kn na računu?
Pa koliko ja vidim taj im se cash topi iz kvartala u kvartal, uz to im i dobit opada.
Nije nikakva provokacija, ako krivo gledam/interpretiram podatke slobodno me ispravite 🙂
Uz ovakve vozarine i gore spomenute podatke, nije li pametnije još malo čekati dok se tržište ne počne oporavljati?
Nadam se da se i drugima topi i da će netko i bankrotirati, već 7-8 godina krize !!! i nikako da ekipa bankrotira
Da pravo je cudo da su i druge kompanije koje nemaju toliko kesa do sad opstale. Cini mi se da bi bilo dobro da dodje do jos jedne jace krize gdje bi se prestalo narucivati nove brodove a one starije bi se poslalo u rezalista. Paradoxalno ali jedino jedna jaca kriza moze ocistiti ovaj sektor i vratiti ga na zelene grane. BTW mislim da ATPL ima snage da to prezivi.
jedino jedna jaca kriza moze ocistiti ovaj sektor i vratiti ga na zelene grane. BTW mislim da ATPL ima snage da to prezivi.
Ne da ima, nego STVARNO ima, jednan je od malobrojnih takvih brodara!
Tako da ova kriza može biti i dobra i zapravo dobrodošla (za nekoga naravno).
Koliko iznosi samo keš po dionici? (30.06. prije naplate 2.odštete = 90 kn / dionici).
Koliko iznosi 2.odšteta po dionici ne mogu se sjetiti, pa neka netko napiše.
Definitivno ima snage. Situacija u firmi je vrlo dobra, kapitala ima sasvim dovoljno, i za 5 narednih godina uz ovakve vozarine. A vozarine niže od ovoga nemogu, mogu samo gore, a znamo što to znači!
Kakva je sad situacija s dnevnim pomacima vozarina, ima li tko podatak?
prošao sam i ja svoju literaturu ne brinite se 🙂
Problem je što se naša i NY burza ne mogu baš uspoređivati, to je valjda svima jasno.
Pravila koja vrijede na razvijenim tržištima, koji su prepuni likvidnosti i obrazovanih investitora ovdje kod nas padaju u vodu.
Što vam to znaći povijesni minimum? To na zse-u ništa ne znači, sada je cijena tu gdje je a sutra možda bude 150 pa hoće li to biti povijesni minimum?
A za godinu dana možda bude 1 kn hoće li onda 1 kn biti povijesni minimum ili vaših današnjih 200?
Hoću reći, dali kupiti sada ili čekati još?
Za sve one koji su 100% sigurni kako se vozarine neće lako oporaviti, evo link na jednu drugu stvar, ali također jako povezanu, jer objašnjava kretanja cijena bilo čega (u ovom slučaju zlata).
Dakle, sjetimo se prošle godine, što se govorilo o zlatu i koliko se pozivalo na ulaganje u njega kao “sigurnu luku” i dobru zaradu.
Evo im sad sigurne luke i zarade: u pola godine minus 40% !!!
Ovo nije nagovor na to da bi isto (ali sa suprotnim predznakom) trebalo biti i s brodarskim transportom, ali neka posluži samo kao nit vodilja onima koji su 100% sigurni u bilo što (usput, ja nisam u ništa)!!!
@trial
prošao sam i ja svoju literaturu ne brinite se 🙂
Problem je što se naša i NY burza ne mogu baš uspoređivati, to je valjda svima jasno.
Pravila koja vrijede na razvijenim tržištima, koji su prepuni likvidnosti i obrazovanih investitora ovdje kod nas padaju u vodu.
Što vam to znaći povijesni minimum? To na zse-u ništa ne znači, sada je cijena tu gdje je a sutra možda bude 150 pa hoće li to biti povijesni minimum?
A za godinu dana možda bude 1 kn hoće li onda 1 kn biti povijesni minimum ili vaših današnjih 200?
Hoću reći, dali kupiti sada ili čekati još?
Povijesni minimum, od kada se trguje. Budućnost nitko ne zna što donosi. Sve je rizik (manje ili više prihvatljiv), pa i to da li kupiti sada ili čekati 1 kunu. Svatko odlučuje za sebe.
sljedece god … polovica- kraj mozda [emo_beztona] s- kanal