ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 29.09.2024. u 16:23
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
49,39
8.347
169
48,10
50,00
3,34%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

ovako ce sve duze trajati i sve ostaje neizvjesno.

balon se ispuhuje jos uvijek..

SVI SU SPAMERI IGNORE !!! D,D(dugoročni dokupljivači)bloger predvodnik :-)strucnjak


ovako ce sve duze trajati i sve ostaje neizvjesno.

balon se ispuhuje jos uvijek..
[/quote]

Gledam i to ne vidim
http://www.bloomberg.com/quote/BDIY:IND

Da mi je znati gdje ti to vidiš.

Zašto nekako sve navodi na dojam da ovi koji sad prodaju to rade na svoju štetu, odnosno štetu onih s čijim novcem trguju?

18.02.2014. Dry bulk flota je iznosila = 723,5 mil. DWT.
06.08.2015. Dry bulk flota iznosi = 760,2 mil. DWT.

A gdje su poslovi za naraslu flotu? Što će to oni prevoziti?

P.S. Scraping se mora ispuhati jer je dry bulk flota mlada, brodova preko 25 godina starosti ima svega 25 mil. DWT. Pa nek se to i izreže, u knjizi narudžbi čeka novih 125 mil. DWT. Jel zbilja netko misli da će kompanije rezati brodove od 10 godina starosti? Situacija sa Dry bulkom je veoma zaiebana.

Pametnom dosta.

Nitko ne komentira otvaranje novog sueskog kanala?
To bi moglo biti lose za brodare jer ce se sigurno povecati ukupna tonaza.

u srpnju kina uvezla 86 mil tona željezne rude. za dlaku ispod rekorda. nevjerojatno ali istovremeno zalihe u lukama svejedno još ni početkom kolovoza nisu počele rasti.

As of August 3, inventory of iron ore at 33 major Chinese ports amounted to 77.30 million mt, down 930,000 mt or 1.19 percent compared to the inventory level recorded on July 27, as announced by China’s Xinhua News Agency on August 4.

u srpnju je malo falilo, ali gledajući rast vozarina capeova u prošlih mjesec dana izgleda da nam u kolovozu ne gine povijesni rekord. a sezonska nabava počinje tek u četvrtom kvartalu.

http://blogs.wsj.com/indiarealtime/2015/08/05/the-lizard-standing-in-the-way-of-a-12-2-billion-adani-group-coal-mine-in-australia/

The Lizard Standing in the Way of a $12.2 Billion Adani Group Coal Mine in Australia

Yakka Skink loše utječe na indeks [emo_smijeh]

"Pokušaj je prvi korak ka neuspjehu." Homer Simpson Caveat emptor

jel se zna kako će se odraziti na vozarine ova korekcija gaza za prolaz kroz panamski kanal (hoće li to brodovi ploviti s recimo cca 20% manjim kapacitetom a time je naravno potrebna i veći broj brodova posljedično veća potražnja za brodovima ili će se rude prebaciti na capove i manje brodove, naravno ako ih ima slobodnih).

dobro se panamax drži…


jel se zna kako će se odraziti na vozarine ova korekcija gaza za prolaz kroz panamski kanal (hoće li to brodovi ploviti s recimo cca 20% manjim kapacitetom a time je naravno potrebna i veći broj brodova posljedično veća potražnja za brodovima ili će se rude prebaciti na capove i manje brodove, naravno ako ih ima slobodnih).

možda ovako…During previous El Nino patterns, the main sea freight index at London’s Baltic Exchange has risen significantly. In February 2009 when El Nino appeared, the BDI was at 1,099 and it reached 2,998 in March 2010 before the phenomenon abated. From March 2006 to February 2007, it went from 2,708 to 4,765.

Kinezi su drugi put devalvirali svoj Juan za još 1.6% da pomognu svoj izvoz, ali to i poskupljuje njihov uvoz…
Barel je na 43$ to za posljedicu ima da brodovi ne moraju toliko pazit na potrošnju i voze brže nažalost…

Na NYSE se opet DryBulk tvrtke crvene i to vec nekoliko dana. DRYS iz dana u dan pravi novi ATL.
ATPL ih prati ovdje.
Nevjerojatno koliko je ovaj sektor stradao zadnjih godina, a sve kao posljedica pohlepe i brutalnog narucivanja brodova.
Prosli tjedan 6-7 dry bulk novogradnji opet naruceno. Nekima su vec i ove cijene ocito dobre.
Nema nam spasa ovdje ako se opet krene narucivati i ako se napuni knjiga za 2017.sa bulkerima.
Cekat cemo oporavak do cca 2035-2037 kada ove masovne isporuke od 2010-2012 budi otisle u scrap[emo_mrgud]

Sve će doći na svoje realne vrijednosti.Moji postovi nisu nagovor niti na kupnju niti na prodaju dionica!

New Report

Close