Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 41.993 | 857 | 47,80 | 49,50 | 0,00% |
Capesize 14.017 dollar (+ 1,7 prosent)
Panamax 8.893 dollar (- 1,9 prosent)
Handysize 6.269 dollar (- 0,4 prosent)
Supramax 9.447 dollar (+ 0,5 prosent)
Panamax treći uzastopni pad.
nekako Su mi logicna 2 objasnjenja…ili trziste ne vjeruje u oporavak I nece GA biti ili je oporavak krenuo Ali se dionicom manipulira sto I nije tesko u uvjetima ovako slabe likvidnosti
jednostavno, firme moraju prodavati brodove za popravljanje likvidnosti pa zbog ponude cijena brodova pa dakle i dionica nema osnova da prati BDI. vidjet ćemo kad krene jesenski rally kakva će biti reakcija. može se BDI i udvostručiti (kao što možda i bude) ali dok ga ne prate cijene brodova dionica ne može održivo porasti. ali zašto bi se bunili, sve dok su second hand brodovi tako jeftini barem se nitko neće zalijetati da naručuje novogradnje.
http://www.dryships.com/pages/report.php
samo da cape jače potegne, povuči će ostale
“Pitam se ima li uprave AP objašnjenje ili pak podržava isto?”
S obzirom da je link na Dulist o „susretu brodova“ nedostupan pretpostavljam intervencijom “odozgo“ vjerovatno Uprava, nakon što su prepoznali štetnost postupka stoga im zahvaljujem te izražavam vjeru u njh ako razmišljaju na toj liniji. Također vjerujem da su primili poruku te shvatili da navedeno ponašanje nije profesionalno niti primjereno današnjem vremenu u pomorstvu niti odnosu prema dioničarima.
barem u zadnjih 10 godina nijednom se nije dogodilo (jasno osim 2008) da vozarine za capeove od kraja srpnja kroz sezonu nisu narasle bar dvostruko. ove godine imamo i restocking, koji je tek počeo, dakle ako povijest išta znači bilo bi malo čudo da ne probiju 30000.
Rate($/Day) Change
BCI Average of the T/C routes $14160 (UP 143)
BPI Average of the T/C routes $8728 (DOWN 165)
BSI Average of the T/C routes $9443 (DOWN 4)
BHSI Average of the T/C routes $6251 (DOWN 18)
po zadnjim weekly shipbroking reportima izgleda da su neki njemci kupili ona 2 handysize-a,2009.godiste,za po 5.1 po brodu…ponadao sam se da ih je atlantska kupila.
Ima jos jedna povoljna transakcija u zadnje vrijeme,supramax DAXIA 56.800 dwt,2011.prodan na aukciji,zapljenjeni brod-bank sale,za 10.8-11 mil usd,kupac nepoznat
Nevertheless, it is vital that one way or another the market sparks back to life to play its crucial role in countering the fleet growth, especially in the dry bulk sector, which through the recent mass volume of scrapping that has taken place during the first half, has managed to find its balance to some extent”, the shipbroker concluded.
Baltic Dry-indeksen stiger 0,9 prosent til 1.104 onsdag. Capesize-segmentet stiger 2,2 prosent, ifølge TDN Finans.
Panamax faller 2,4 prosent, mens Handysize faller 0,4 prosent og Supramax er ned 0,5 prosent.
Panamax -2,4%
Rate($/Day) Change
BCI Average of the T/C routes $14602 (UP 127)
BPI Average of the T/C routes $8321 (DOWN 201)
BSI Average of the T/C routes $9330 (DOWN 63)
BHSI Average of the T/C routes $6212 (DOWN 12)
ATPL po običaju među zadnjima objavljuje FI (nabijem ih). [emo_mrgud]