Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 43,00 | 3.870 | 90 | 42,50 | 44,50 | 1,42% |
vezano za break even, za panamaxe, g. Lojtra je pogriješio, cifra od 16.000$ vrijedi za capesize brodove, panamaxi su tu negdje oko 11.000$.
p.s. još da odgovorim vezano za bankrot ATPL. Teško je reći koliko dugo mali brodari mogu izdržati pritisak niskih vozarina. Osobno vjerujem managementu ATPL, ali računam i sa opcijom stečaja.
Kako god, ovi što su jučer mahnito prodavali ne pitajući za cijenu, danas su se malo ohladili.
http://www.bloomberg.com/quote/BDIY:IND
nažalost, po 200 kn ima dionica kao u priči, al priča nije transparentna.
zato se odjednom pojave nalozi na prodaji.
pitaj skrbničke…
Otkud pak sad to? Donedavno je bilo 11500 $. Svatko mlati cifru kakva mu odgovara. A niža cijena nafte, to se ne računa?
[/quote]
računa. BE je promjenjiva kategorija. ipak, mislim da se u atpl popeo na 12000
vezano za break even, za panamaxe, g. Lojtra je pogriješio, cifra od 16.000$ vrijedi za capesize brodove, panamaxi su tu negdje oko 11.000$.
p.s. još da odgovorim vezano za bankrot ATPL. Teško je reći koliko dugo mali brodari mogu izdržati pritisak niskih vozarina. Osobno vjerujem managementu ATPL, ali računam i sa opcijom stečaja.
Kakav stečaj pobogu?!
Pa para ima ko blata, a vozarine se dobrano opet oporavljaju.
Malo je brodara koji su tako relativno dobro potkovani.
Treba pogledati izjave uprave, tamo je sve dobro pojašnjeno oko budućeg poslovanja.
Raste i dalje, zašto se to nekima ne sviđa?
Ovi špekulanti koji su i danas rušili, budu se vrlo brzo ispucali, a onda će krenuti opet kupovati i napucavati cijenu. Smisao njihovog postojanja na burzi. Pa koga su uhvatiliu u svoju mrežu dobro im došao.
Ipak je za Firmu najbitnije da BDI održivo raste i da je sada na već duplo bodova u odnosu na ne tako davno.
Raste i dalje, zašto se to nekima ne sviđa?
Valjda zato što se nisu dovoljno natrpali. Promet na 200 je bio zamjetan, no to je ipak samo kikiriki za velike igrače.
Zato postoji tuđi novac na burzi, kojim se sve može donekle držati pod kontrolom.
Weekly Dry Time Charter Estimates, July 22 2015
The one thing for certain is the Dry sector did need some sort of resurrection, which was long awaited but finally upon us. No one really knows if it will be short lived or not, but the fundamentals seem to be more positive than 6 mos ago which kicked off with demolitions. Traders now have no choice but to raise their game and increase freight rates as most Owners simply won’t accept anything lower than last done!! It’s hard to stop a running bull.
imajmo na umu da je ove godine, tamo negdje u veljači, bdi pao na najnižu granu od trenuta postojanja, dakle zadnjih tridesetak godina. dvadesetak godina od svojeg nastanka dosezao je max do 2000, a divljao je pet godina, od 2004-2009.ok, to su neka druga vremena, sa nekom drugom kinom, indijom, ali I sa nekom drugom atlantskom.
imajmo na umu da je ove godine, tamo negdje u veljači, bdi pao na najnižu granu od trenuta postojanja, dakle zadnjih tridesetak godina. dvadesetak godina od svojeg nastanka dosezao je max do 2000, a divljao je pet godina, od 2004-2009.ok, to su neka druga vremena, sa nekom drugom kinom, indijom, ali I sa nekom drugom atlantskom.
Tocno, samo ne zaboravi da volumen svjetske trgovine raste iz godine u godinu 4-5%, no brodari su sami enormnim narudzbama novogradnji 2007|2010. otpilili granu sto ih hrani.
Neka BDI dodje na 2000 uploviti ce se u mirne vode, to je ono sto nam sada treba, a se mozda I JDPL spasi (doslovno) u zadnji cas.
Medjutim, zalim za dva prodana broad bez obzira sto su uzeti odmah u bare boat charter, los timing za ATPL, steta, velika steta, pubo bolje bi bilo da su prodali hotel Lapad u peaku turistickog marketa.