Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 43,00 | 2.150 | 50 | 43,00 | 45,10 | 1,42% |
Gledajući zadnje minute trgovanja zaista se teško oteti dojmu da ovo nije namjerno rušenje cijene. Imaš cijeli dan za prodati dionice i to po višim cijenama, ali ne, prodaješ ih doslovno u zadnjoj minuti po najnižim cijenama. I to bez obzira što je BDI i danas značajno narastao.
Ima likova sto im je proslost (FI 1H) vaznija od buducnosti (BDI), a ne kuze da se ovdje kupuje ili prodaje buducnost. Tu sam lekciju naucio jos u svibnju 2008.
Pon. i Uto. BDI narastao za +65, a u ista 2 dana ATPL pala za -21kn.
[emo_beztona]
I?
Panamaxi moraju biti na 16.000 da bi poslovali s nulom a sad su na 9400![emo_vrtimise]
Otkud pak sad to? Donedavno je bilo 11500 $. Svatko mlati cifru kakva mu odgovara. A niža cijena nafte, to se ne računa?
I?
Panamaxi moraju biti na 16.000 da bi poslovali s nulom a sad su na 9400![emo_vrtimise]
ih… da nisi malo pretjerao? toliko bi (možda) bilo da su svi brodovi ’90. godište…
nego, kad si lupio cifru, jel znaš kako se računa I sa kojim sve parametrima break even?
4,3 pct. til 1113 point
još nedavno bi većina brodara vjerojatno prognozirala da će jesenski rally imati vrh oko BDI 1200, maksimalno 1500. sad se prije čini da bi s tih razina mogao početi.
Izašao je novi ATLANT BULETIN.Kulaš je dosta optimistican,očekuje dobru budučnost,a glavni razlog je INDIJA-očekuje se povecanje uvoza ugljena s 170 milijuna tona na 500 mil tona u roku 3-4 godine,i zakrčenje luka u Indiji zbog slabe infrastrukture…
da ne pretjerujemo, to navodi kao jedan od mogućih scenarija, a siguran sam da projekcije za poslovanje ne rade na osnovi toga, jer istovrmeeno indijski ministar energije goyal najavljuje da će indija do 2018 potpuno prestati uvoziti termalni ugljen. svi analitičari misle da to nije moguće ali analitičari su mislili i da će kineski uvoz ugljena danas rasti dvoznamenkastim stopama i da će peak steel biti negdje u sljedećem desetljeću. računati da će ikakav bitan rast potražnje u budućnosti dolaziti od ugljena ili i željezne rude meni bi bilo prilično rizično.
Nego nitko ne komentira uvođenje poreza Grčkim brodovlasnicima, kako bi to moglo utjecati na vozarine? Koliko im je porez 20tak % ili
još nedavno bi većina brodara vjerojatno prognozirala da će jesenski rally imati vrh oko BDI 1200, maksimalno 1500. sad se prije čini da bi s tih razina mogao početi.
[/quote]
Ali unatoč tome neki bi i dalje htjeli da cijena ide na 100.
Ali onda opet ne bi kupovali jer bi trebala ići na 50.
I tako dalje i tako dalje…
Zanimljiv Atlant Bulletin.
Ne sjećam se da su do sada imali tako detaljan osvrt na sve segmente tržišta suhih tereta. Onaj tko nema pojma o tome što je sve bitno u businessu rasutih tereta može dosta naučiti (cijene noivh i starih brodova, utjecaj brzine brodova, rudnici, utjecaj vremenskih prilika, najveći uvoznici i izvoznici sirovina, prijevoz željezne rude, ugljena žitarica, ekonomske politike država itd), uključujići i mene.
Prilično su konzervativni i oprezni što se predviđanja budućih kretanja tiče uz vrlo blagi optimizam.
Što se tiče novogradnji, prema njihovoj analizi flota panamax i supramax brodova raste i rasti će i dalje, što me ne veseli.
Moram priznati da nisam pratio Clarkson index koji oni spominju i očigledno prate.
Vaš link …[/url]
Vaš link …[/url]
Kako god, ovi što su jučer mahnito prodavali ne pitajući za cijenu, danas su se malo ohladili.
http://www.bloomberg.com/quote/BDIY:IND
Dakle uprava optimistična glede budućeg poslovanja.
A uzeli su uistinu hrpu toga u obzir, svaka čast, to se zove uspješno rukovođenje tvrtkom!