ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 17.11.2024. u 20:48
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
49,00
41.993
857
47,80
49,50
0,00%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

ok dečki I cure, super je ovo sve. bdi pupa I još će. nije dionica I ne postoje tu pravila tipa tri debela njemca, dva obješena, tri bijela vojnika I sl. neću kvantitativno predviđati, no pretpostavljam da će sljedeći tjedan završiti sa cca 1300.
atpl-r-a? e, to je problem. ni ona se baš ne ravna po nekim predviđenim smjernicama, jer se promet naglo počeo povećavati, tj osim buregdžija, još su došli neki iz drugih dionica (a vidi se I po nickovima) tako da bi vrlo lako mogla I dalje slijediti bdi bez pada.
stvar je u tome da kad jednom stane rasti, past će I promet, al će se zadžati na toj vrijednosti.
bila to 300, 350 ili… ne znam.
još uvijek se čekaju veliki dečki koji će malo izbalansirati realno stvar. to bi, naravno, koristilo dionici.
podsjetimo se da je dionica zveknula nakon revidiranja vrijednosti imovine.
mislim, kao da to nismo znali…

Vidim da je mnogima ovaj rast neočekivano došao i nije baš u skladu s kretanjima cijena sirovina i rastom potražnje. Ali se zato slaže s činjenicom da su grčke banke zatvorene već tri tjedna i da su neki brodari koji posluju s njima ostali bez likvidnosti, što ih je privremeno udaljilo od tržišta. Prema najavama otvaraju se sljedeći tjedan, ali čak i ako se otvore proći će dosta vremena da prorade kako treba.

Voda nikad ne zavrije dok je gledaš.

lijepo napumpano a sad slijedi hlađenje

bok svima … vidim ovdje godinama slični postovi i razmišljanja … nade i očekivanja koja se uglavnom ne ostvaruju 🙂 …. ATPL je bila trejderska (napuhana) zvijezda 2008. kad sam ušao s prvom investicijom na ZSE. Dakako da tada nisam ništa shvaćao kako treba. Stvari su se odvijale same po sebi dok nije došao kolaps. I tako ja ostadoh zarobljen na cjenovnoj razini od ca 1000 kn za koju mislim da dionica neće dosegnuti ni za 5 god, a možda i više. Reklo bi se – piši kući – propalo … Mene je veselila ta dividenda koja se u zadnjoj turi isplatila i dok su se neki iščuđavali na tome obzirom na nagli pad vozarina, opći kolaps itd. A sad mislim da bi se ta dividenda trebala vratiti, barem u nekom simboličnom iznosu. Pri tome bi se trebalo zaštititi od prekonoćnih špekulacija tako da se ista isplaćuje u dva dijela, ili neki slični mehanizam … Uostalom i ušao sam u ovu dionicu tretirajući je kao dividendnu. A ono? Više ne primamo ni kalendare … haha … pozz zajednici


lijepo napumpano a sad slijedi hlađenje

Ne sekirajte se….nece dugo….sad sljedi malo jaci ask za skupljanje dionica po bidu…pa nastavak…


lijepo napumpano a sad slijedi hlađenje

Pa nije da je bilo nešto previše, s obzirom na kretanje BDI-a.

Ako on nastavi rasti, ići će sigurno i dalje.

Dobro je da je BDI krenuo gore, predviđanja krajem lanjske godine bila su da će se indeks početi lagano oporavljati tijekom 2015., a jači rast se očekukje tijekom 2016/2017. Međutim,ono što je zabrinjavajuće jest debt/equity ratio kod ATPL. Trenutno je taj omjer 1,67 što upućuje na teško stanje (U 2008. omjer je bio 1.09) Uporedbe radi, DSX ima D/E = 0.38 O dividendi se može samo sanjati, a na bankrot treba ozbiljno računati, jer je veliko pitanje hoće li se ponoviti skok vozarina na razine iz 2008.,ili bolje rečeno, pitanje je hoće li se vozarine ikad vratiti na te razine s obzirom na masivnu dry bulk tonažu. lp.


bok svima … vidim ovdje godinama slični postovi i razmišljanja … nade i očekivanja koja se uglavnom ne ostvaruju 🙂 …. ATPL je bila trejderska (napuhana) zvijezda 2008. kad sam ušao s prvom investicijom na ZSE. Dakako da tada nisam ništa shvaćao kako treba. Stvari su se odvijale same po sebi dok nije došao kolaps. I tako ja ostadoh zarobljen na cjenovnoj razini od ca 1000 kn za koju mislim da dionica neće dosegnuti ni za 5 god, a možda i više. Reklo bi se – piši kući – propalo … Mene je veselila ta dividenda koja se u zadnjoj turi isplatila i dok su se neki iščuđavali na tome obzirom na nagli pad vozarina, opći kolaps itd. A sad mislim da bi se ta dividenda trebala vratiti, barem u nekom simboličnom iznosu. Pri tome bi se trebalo zaštititi od prekonoćnih špekulacija tako da se ista isplaćuje u dva dijela, ili neki slični mehanizam … Uostalom i ušao sam u ovu dionicu tretirajući je kao dividendnu. A ono? Više ne primamo ni kalendare … haha … pozz zajednici

Nakon FI za prvo polugodište možemo očekivati malo hlađenje jer će rezultat, očekivano, biti poražavajući. No, na pozitivnu nulu, obzirom na tvoj ulaz, možeš doći prije nego sanjaš, samo nekia BDI dosegne razinu app.2000


Dobro je da je BDI krenuo gore, predviđanja krajem lanjske godine bila su da će se indeks početi lagano oporavljati tijekom 2015., a jači rast se očekukje tijekom 2016/2017. Međutim,ono što je zabrinjavajuće jest debt/equity ratio kod ATPL. Trenutno je taj omjer 1,67 što upućuje na teško stanje (U 2008. omjer je bio 1.09) Uporedbe radi, DSX ima D/E = 0.38 O dividendi se može samo sanjati, a na bankrot treba ozbiljno računati, jer je veliko pitanje hoće li se ponoviti skok vozarina na razine iz 2008.,ili bolje rečeno, pitanje je hoće li se vozarine ikad vratiti na te razine s obzirom na masivnu dry bulk tonažu. lp.

A vi kupovali po 200 i da vozarine budu kao 2008.g.?[emo_smijeh]

Čekaj, koliko je ono bila cijena ATPL 2008.g.?[emo_plazi]


A vi kupovali po 200 i da vozarine budu kao 2008.g.?[emo_smijeh]

Čekaj, koliko je ono bila cijena ATPL 2008.g.?[emo_plazi]

Visina vozarina nije bitna u kontekstu očekivanog porasta vrijednosti dionice, nego u kontekstu otplate obveza koje su preko 1.4 milijarde kuna. Tolike obveze nisu izgledale dramatične kad je charter panamaxa bio po 50.000$ / dan, ali na vrijednosti chartera od cca 9.000$ /dan, izgledaju zastrašujuće. No, nije mi namjera ovdje širiti defetizam, samo želim reći da je jako dug put od skoka indeksa do realizacije novca od povećanog chartera.

Vauuuuuu, ovo ide gore. Super, još sam u gubitku 60%.[emo_naivan]

http://www.dryships.com/pages/report.php

New Report

Close