Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 41.993 | 857 | 47,80 | 49,50 | 0,00% |
bdi je index, ne ponaša se kao dionica, dionice mogu I ne moraju biti odraz bdi.
bdi strijemi gore, to je neupitno.
pitanje je kako, koliko I da li će atpl pratiti još bdi.
bez obzira na filozofijranje, jako dobro ovo sve skupa izgleda.
dobar drys, sve skupa za sad dobra praćka.. ne progn. nista dalje[emo_palacg]
Pad u Kini je odrađen. Dno je bilo s 8/9. srpnja. Sada je u tijeku odbijanac. Nego, gledam u arhivu i vidim da je 15.08.2014. dok je BDI bio 1015 a BPI samo 6397, ATPL se tržio u rasponu 362-370 kn.
[/quote]
postoji jedna bitna razlika. brodovi su onda vrijedili 50% više nego danas. i sad im od početka rasta vozarina prije mjesec i pol cijena još nije ni mrdnula.
Zato je i cijena dionice na 250…..a ako se ovak rast nastavi nismo sad vise tako daleko da se i to promjeni…..par malo vecih dnevnih skokova vozarina i prica ce biti sasvim drugacija….ostaje za peicekati i vidjet te se nadat napokon i izasku iz razdoblja negativnh vozarina…
Krivuljica i postoci koji ju podržavaju, ukazuju da se do tada nećemo predugo načekati.
http://www.bloomberg.com/quote/BDIY:IND
Za Atlantsku je odlično što su cijene novijih brodova ostale gotovo iste iako su spot vozarine panamax-a skočile s 4500 na 9000+usd,a TC za panamax na atlantiku oko 10.750 na 6 mjeseci,a 10-ak k na 1 godinu.Imaju dosta casha,čini mi se da je pravo vrijeme za kupnju mladih polovnih panamax-a iz kine.
Samo par naloga nas dijeli do velike rupe na asku, sa 260 puca pogled na 330.