ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 29.09.2024. u 06:30
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
49,39
8.347
169
48,10
50,00
3,34%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

Ma kakav DRYS? Relevantniji je DSX, ali nek si svatko prati što ga volja…

SERO VENIENTIBUS OSSA[color=black][/color]


spam teme..ostalo nebitno..ja i dalje pratim drys prije svih bdi,bpi… i ostali .
[/quote]

Svatko prati ono šta mu je bitno…. znači ako DRYS bankrotira svi će bankrotirat, il profitirat 🙂


Ma kakav DRYS? Relevantniji je DSX, ali nek si svatko prati što ga volja…

volumen..drys vs ???

SVI SU SPAMERI IGNORE !!! D,D(dugoročni dokupljivači)bloger predvodnik :-)strucnjak



Ma kakav DRYS? Relevantniji je DSX, ali nek si svatko prati što ga volja…

volumen..drys vs ???
[/quote]

Zanimljiv argument za DRYS. Ako povučem paralelu pa pogledam OPTE s današnjim volumenom od oko 211.000 i HT s volumenom od svega 16.300, dolazim do zaključka da je OPTE značajnija kompanija i relevantniji benchmark stanja na TK tržištu u HR. Ajde da i ja nešto naučim.

Mislio sam da je relevantniji promet i tržišna kapitalizacija. Također i da su kompanije koje uspoređujem usporedive, a DRYS i ATPL to baš i nisu. Zapravo možda se tu čak i varam jer toliko malo pratim DRYS da nemam pojma koliko su još uvaljeni u posao sa ultra deep water drilling rigs-ima. No po naglom padu cijene DRYS-a posljednjih dana a koji se poklapa sa padom nafte reklo bi se da su još debelo u tome i mislim da im taj biznis čini većinu price movement-a. Dakle sa ATPL niđe veze.

Tako traljavo odradit domaći rad i lijepit okolo neutemeljene etikete.. žalostan sam :):


Šta ovdje neki misle o padu indexa u kini od 30%? od najnižoj cijeni željezne rude u 10 godina? o najnižoj cijeni bakra u zadnjih 5 godina? Ne podbadam. Cijene roba padaju kao lude zbog slabljenja kine, a BDI raste. Stvarno mi nije jasno. Ima tko neki članak od vas koji tu prate jer sam na moru pa pratim još manje

Istina, ima materijala za zabrinutost. I ranije sam više puta upozoravao da bi moglo biti nezgodno ako se desi da u vrijeme kad bi napokon trebao početi oporavak BDI-a, dođe do kraja ovog već i predugog bull marketa na svjetskim tržištima.
Zbog tih i takvih stvari i nisam natrpan sa ATPL, no imam je zato što mi se ovo ipak čini dobrom prilikom dok se ne pokaže suprotnim. S druge strane ako se ove brige pokažu prolaznom naoblakom, bit će dobro jer će se za to vrijeme bulk tržište još očistiti, a brodari upravo zbog tih i takvih briga neće značajnije naručivati nove brodove, što će pomoći oporavku. Climbing the wall of worry?

http://www.dryships.com/pages/report.php

smootko, pa dry bulk je leading indicator, recesija koja izgleda dolazi bila je najavljena padom potražnje za bulkerima od oko 4% na kraju prošle i početku ove godine, otuda i BDI na 500 u veljači. danas BDI ide prema 1000 što znači da će recesija kada počne trajati kratko. a pad kineskih dionica, pa ne znam, ne sjećam se da je itko u shippingu predviđao da bi se boom kineskog stock marketa na početku godine ikako mogao ili trebao odraziti na brodarstvo.

uglavnom negativni šok na strani potražnje dogodio se dok je flota rasla po anualiziranih 5%, a sad flota više gotovo da ne raste a ako bude daljnjih oscilacija u potražnji vjerojatnije je da bi bile pozitivne nego opet negativne.

BDI i danas zelen. Sad više nema dileme. Očito je to održiv trend.

Jučer sam čitao koji je problem kineskog tržišta. Postoji ih nekoliko, a najgori je šangaj. tamo je 85% malih ulagaća koji su krenuli davati otkaze u firmama da trguju na dnevnoj bazi (day trader). isto šta se dogodilo kod dot.com-a. na toj burzi su svi nepismeni i dok ide gore svi kupuju. naravno na kredit. gotovo svakodnevno izlazi novi ili par novih ipo-ova (isto dot-com bubble). svi pričaju samo o dionicama, a svaka knjiga ti kaže da tad bježi s tržišta. to je katastrofa koja samo čeka da se desi. hong kong nije toliko volatilan ali kad jedno krene padati povuci ce sve. cak i ameriku. nisam o tome imao pojma. ja uskoro krecem vani shortati. ovo mi se čini kao savršena oluja

http://www.cnbc.com/2015/07/09/three-charts-explaining-chinas-strange-stock-market.html

http://www.hellenicshippingnews.com/wp-content/uploads/2015/07/Shiptrade-Services-S.A.-Weekly-Market-Report-Week-28.pdf

bdi +3% 900

Voda nikad ne zavrije dok je gledaš.


Jučer sam čitao koji je problem kineskog tržišta. Postoji ih nekoliko, a najgori je šangaj. tamo je 85% malih ulagaća koji su krenuli davati otkaze u firmama da trguju na dnevnoj bazi (day trader). isto šta se dogodilo kod dot.com-a. na toj burzi su svi nepismeni i dok ide gore svi kupuju. naravno na kredit. gotovo svakodnevno izlazi novi ili par novih ipo-ova (isto dot-com bubble). svi pričaju samo o dionicama, a svaka knjiga ti kaže da tad bježi s tržišta. to je katastrofa koja samo čeka da se desi. hong kong nije toliko volatilan ali kad jedno krene padati povuci ce sve. cak i ameriku. nisam o tome imao pojma. ja uskoro krecem vani shortati. ovo mi se čini kao savršena oluja

http://www.cnbc.com/2015/07/09/three-charts-explaining-chinas-strange-stock-market.html

Ma je, luđaci su. Pukla ih zlatna groznica dionica. Triježnjenje će biti bolno.

Nego jel se meni čini il je napokon pristuna neka nervoza na kupnji..

New Report

Close