Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 42,78 | 1.626 | 38 | 42,50 | 43,00 | -1,16% |
Kako god … zelenilo se nastavlja.
Istina da se brodari trže oko ili neki čak preko NAV-a ali radi se na žalost samo tankerskim brodarima. Većina bulk brodara trži se uz velike diskonte (40-60%).
U pravu ste. Tankeri u svijetu se trže oko NAV-a. Kod nas nažalost samo na 0.25 NAV-a. Ali neće još dugo 😉
Inače za vašu informaciju, vani se brodari trže uglavnom oko NAV-a. ATPL je sada oko 0,5x NAV s time što ima dosta stabilniju (sigurniju) bilancu od većine brodara.
Ako se globalno situacija ne zakomplicira, ovo ni moglo biti dno što se tiče vrijednosti brodova.
Istina da se brodari trže oko ili neki čak preko NAV-a ali radi se na žalost samo tankerskim brodarima. Većina bulk brodara trži se uz velike diskonte (40-60%).
S druge stane kad razmišljam o segmentu gdje je moguć veći rast onda bulk sigurno ima veću perspektivu.
Što se Atlantske tiče teško mi je uopće izračunati koliki im je NAV jer pretpostavljam da nakon ovih sale & lease back aranžamana brodovi više nisu u knigama Atlantske i ne znamo da li ih mogu otkupiti po isteku aranžamana i po kojim cijenama.Bilo bi lijepo kad bi ove detalje objavljivali u godišnjim izvještajima.
[/quote]
Ja bih ipak inzistirao da je moja tvrdnja točnija. ATPL je NAV preko 400 kn, pa se dakle trenutno trži oko 0,5x NAV, dok se vani bulkeri trže oko NAV-a.
Da je tome tako uvjerio sam se računanjem, a imate evo i ovdje:
Za SBLK: “SBLK’s pro forma NAV is approximately $2.94, close to the current stock price of $3.01. In a full dry bulk recovery (unlikely until 2017-2018), SBLK is capable of upside exceeding 6x returns from its current price..”
Za SALT: “..Although SALT’s NAV appears decent at $1.72, roughly in-line with $1.71 share price..”
Inače za vašu informaciju, vani se brodari trže uglavnom oko NAV-a. ATPL je sada oko 0,5x NAV
usporedba bi imala smisla da je ATPL izlistana vani, ovako je to diskont na rizik naše zemlje i tržišta jer nas sve češće nazivaju “sljedeća grčka”
Ako ćemo po tome, to je još bolje za ATPL. U tom slučaju šta bi se desilo sa kunom, a šta sa cijenom dionice ATPL s obzirom na njeno dolarsko poslovanje i činjenicu da nema ništa sa HR (ne)prilikama. Uostalom, ako ćemo uspoređivat s Grčkom, baš me zanima kako će se ponašat grčki brodari na burzama u idućem razdoblju. Čini mi se da većina USA izlistanih bulkera ima grčke vlasnike.
Osobno smatram da bi trenutno nekih 30-ak posto diskonta na NAV odnosno USA bulkere bilo u redu. Zato sam i zagrabio podosta ATPL, mada značajno manje nego TNPL prije koju godinu dok je bila oko 300, TNPL mi je bila veći zicer nego ATPL sada, a imam i neke bulkere vani. Malo sam ih srezao dok se Grčka ne rasplete. Rekoh ima ih dosta s grčim vlasnicima.
Rate($/Day) Change
BCI Average of the T/C routes $8251 (UP 135)
BPI Average of the T/C routes $7382 (UP 147)
BSI Average of the T/C routes $7555 (UP 65)
BHSI Average of the T/C routes $5347 (UP 16)
Rate($/Day) Change
BCI Average of the T/C routes $8251 (UP 135)
BPI Average of the T/C routes $7382 (UP 147)
BSI Average of the T/C routes $7555 (UP 65)
BHSI Average of the T/C routes $5347 (UP 16)
Ipak se okrece[emo_smijeh]
bdi +1.8% 830
pnmx +2% 7526
spmx +2.6% 7755
Rate($/Day) Change
BCI Average of the T/C routes $8369 (UP 118)
BPI Average of the T/C routes $7526 (UP 144)
BSI Average of the T/C routes $7755 (UP 200)
BHSI Average of the T/C routes $5427 (UP 80)
nije loše, srednja vrijednost vozarina za panamaxe/supramaxe oko 2200 viša nego prije 5 tjedana. godišnje je to razlika u prihodima od preko 80 mil kuna. što će tek biti kada za 30 ili 60 dana počne sezonski rast vozarina.
PORUKA IGNORIRANIH KORISNIKA gorgija lapad
koliko mogu mlatarat bezveze godinama ovi spameri..??
smootko tek krenuo spamati.
drys 0.53$ ATL..
atpl .prodali jos jedan brod…short ide dalje