Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 48,96 | 20.124 | 411 | 47,70 | 49,00 | -2,65% |
Bivi nije drukanje nego realnost. Ja sam otvoreno kazao da sam se distancirao od ove dionice zbog velike zaduzenosti. Sa ovim trzistem i prognozama koje su mi dostupne ( a u main stream-u sam pomorskog businessa) zaduzenost je sala mala i vidim prostor za rast. I to je razlog zasto sam unutra.
Hogare samo 54 dionice JDPL sam prodao da ostane ravna brojka.
Dobar dan svima (koliko vas god ima)
Techman, oprosti ako sam nesto krivo shvatio (sto je lako moguce) al mi nije jasno slijedece:
Je li se ovo sto si napisao odnosi na ATPL? ako da kako si se distancirao pa onda usao unutra?
Sto se tice zaduzenosti, ako je tocno da novi panamaxi vec sada vrijede duplo, onda je to najmanji problem – vec u slucaju prodaje jednog od njih, zaduzenost nestaje…. a ostaje im veca tonaza nego sto su je imali prije odlicnog izvjesca…
Jos jednom napominjem da sam malo nevjest u brodarima no slazem se s Techmanom o prostoru za rast i zelio bih cuti misljenja/ispravke strucnjaka kako bi svi zajedno profitirali na zadovoljavajucoj razini!
Jurrica
Pa da, sto je to nekoliko desetaka milijuna $ za nas ovdje?[smiley2]
Bivi nije drukanje nego realnost. Ja sam otvoreno kazao da sam se distancirao od ove dionice zbog velike zaduzenosti. Sa ovim trzistem i prognozama koje su mi dostupne ( a u main stream-u sam pomorskog businessa) zaduzenost je sala mala i vidim prostor za rast. I to je razlog zasto sam unutra. Hogare samo 54 dionice JDPL sam prodao da ostane ravna brojka. Dobar dan svima (koliko vas god ima) Techman, oprosti ako sam nesto krivo shvatio (sto je lako moguce) al mi nije jasno slijedece: Je li se ovo sto si napisao odnosi na ATPL? ako da kako si se distancirao pa onda usao unutra? Sto se tice zaduzenosti, ako je tocno da novi panamaxi vec sada vrijede duplo, onda je to najmanji problem – vec u slucaju prodaje jednog od njih, zaduzenost nestaje…. a ostaje im veca tonaza nego sto su je imali prije odlicnog izvjesca… Jos jednom napominjem da sam malo nevjest u brodarima no slazem se s Techmanom o prostoru za rast i zelio bih cuti misljenja/ispravke strucnjaka kako bi svi zajedno profitirali na zadovoljavajucoj razini! Jurrica Pa da, sto je to nekoliko desetaka milijuna $ za nas ovdje?[smiley2]
U polemici sa ententinison sam vec pisao o krizama u brodarstvu. Da, panamax vrijedi duplo u ovim uvjetima trzista i to nije sporno. Padne li trziste panamaxi isto tako mogu vrijediti znatno manje nego su kupljeni i onda nastaje problem ako nisi sposoban otplacivati kredite i eventualno trebas prodati brod. Za sada prema meni dostupnim podatcima sta bi reklo englezi “no winter” kako je preveo jedan moj kolega “nema zime”.
Sta se tice kupovine novog broda ja bih radje cekao da market malo padne a sa njim i cijene brodova Nije lose imati malo lovuse na racunu za slucaj poremecaja a koju mozes pretopit u brodove kad bude prava prilika.
je to sam pratio… logicno i razumno… u svakom slucaju hvala na prisutnosti! Mislim da to svi ovdje cijenimo!
jel mozda znas jesu li cijene novih brodova vec unaprijed ugovorene (to bi trebalo biti tako, zar ne?)., odnosno ugovorene po nizim razinama nego trenutno?
ako je tako, onda bi trebalo biti “no winter” potpuno!
je to sam pratio… logicno i razumno… u svakom slucaju hvala na prisutnosti! Mislim da to svi ovdje cijenimo! jel mozda znas jesu li cijene novih brodova vec unaprijed ugovorene (to bi trebalo biti tako, zar ne?)., odnosno ugovorene po nizim razinama nego trenutno? ako je tako, onda bi trebalo biti “no winter” potpuno!
Da cijena je ugovorena ranije. Desavalo se u proslosti da dodje do velike razlike u ugovorenoj cijeni i cijeni na dan isporuke. Bilo je cak i pokusaja neisporucivanja brodova. Danas se obicno stavlja klauzula o cijeni celika koja naj vise utice na cijenu broda. U svakom slucaju brodovi su sigurno ugovoreni znacajno povoljnije nego da se to radi danas.
Drzite se polijecemo,
Fondovi su poceli kupovati. Cestitam svima koji su izdrzali i nisu u bescijenje prodali svoje dionice.
Tko bi prodao kad je tu zasad sve ok,evo i ja dokupio danas uf jedino me ljuti sto sam puno platio eeeeee kad se sjetim prije po ………..al neka nadam se da ce se uzet neka kinta i na ovoj cijeni[smiley1]
Evo zaplovio nam i Imperial koji će u listopadu početi puniti račun ATPL ! Sada bi svašta rekao za 4Q FI ali neću jer bi me kolega Bivi ponovo mogao prozvati da drukam pa neka svatko o tome donese svoj stav [smiley2]
Evo zaplovio nam i Imperial koji će u listopadu početi puniti račun ATPL ! Sada bi svašta rekao za 4Q FI ali neću jer bi me kolega Bivi ponovo mogao prozvati da drukam pa neka svatko o tome donese svoj stav [smiley2] http://www.zse.hr/novosti/1002-07-ATPL_porinuce.pdf
Hogare drukanje je pozitivno ako ima osnove.
Drzite se polijecemo, Fondovi su poceli kupovati. Cestitam svima koji su izdrzali i nisu u bescijenje prodali svoje dionice.
Fondovi su počeli kupovati za 600 000 kuna?
Nisu još.
Oni su se već dobro nakupovali a kad opet počnu biće to u minimalno desetorostrukim iznosima.
Predviđam da bi Atlanska u skorije vrijeme mogla izgraditi brod posebne namjene za prijevoz zarađenih zelembaća.Sidrio bi se s pomoću dva sidra u obliku € i $, a u Gružu bi ga čekala razdragana svjetina dioničara.
E kada bi u moru narudžbi imali motore da mogu glisirati …?
985plavi: ” Drzite se polijecemo, Fondovi su poceli kupovati. Cestitam svima koji su izdrzali i nisu u bescijenje prodali svoje dionice. ” Fondovi su počeli kupovati za 600 000 kuna? Nisu još. Oni su se već dobro nakupovali a kad opet počnu biće to u minimalno desetorostrukim iznosima.
Ententinis pogledaj K/P 4454 / 720. Ako nisu fondovi onda su mali ali bitno je da K/P upozorava na “vezite pojaseve uzljecemo”.