Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 74.725 | 1,525 | 47,60 | 49,50 | 0,00% |
Ako je taj novac u pitanju on pokrije kompletan dug
Pardon, pola duga
Veliki je keš u pitanju, ako dobro računam oko 65-70m usd. A mogli bi još prikupiti ako žele. Dio će otići za novogradnje, prva je najavljena tijekom srpnja. A na tržištu postoji i poneka smiješno povoljna prilika kao recimo ova:
http://sale-ships.com/ads/79600-dwt-new-built-kamsarmax-bulk-carrier-for-sale-unfinished/
Pa to je gotovo dupla trzisna kapitalizacija?
[/quote]
plus keš od arbitraže koja je naravno završila u korist ATPL….nekih 180 mil kuna plus kamate ili?….zna li netko podatak?
Malo je zapelo, ali … perspektiva je pozitivna.
http://www.dryships.com/pages/report.php
tu ako BDI ne dojde u skoro vrijeme duze na 1800 bodova biti ce gadno
koje navlačenje…[emo_palacd]
graf BDI u prvih 6 mj prosle godine usporedi sa grafom BDI u prvih 6 mj ove godine pa vidi finacijsko konsolidirano za 2014 umanjeno za Imperijal za koji neznamo za koliko je prodan Adrisu
BPI je 01.07.2014. bio 3574 a danas je 7035. Trend pokazuje blage znakove oporavka. Na burzi se kupuje budućnost. Za one koji prežive biti će sjajna. Pesimisti neka izađu dok će optimisti sve više kupovati.
Primjer novinarske manipulacije kojim se i najpozitivnija vijest iskoristi za kao usputno blaćenje dionice. Autor se nije potpisao, ali vjerojatno je riječ o novinaru čije je prezime trebalo na početku imati f i već mjesecima predvodi medijsku hajku na ovu dionicu.
Rate($/Day) Change
BCI Average of the T/C routes $8116 (UP 131)
BPI Average of the T/C routes $7235 (UP 200)
BSI Average of the T/C routes $7490 (UP 46)
BHSI Average of the T/C routes $5331 (UP 18)
E pa ja mislin da se ovdi nema više šta puno mislit.
Još samo da panamaxi preskoče supramaxe i bit će vozarine napokon poredane po veličini, a to je sigurno urednije za vidit ako ništa drugo :):
(dakle stvari polako dolaze u normalu)
Inače za vašu informaciju, vani se brodari trže uglavnom oko NAV-a. ATPL je sada oko 0,5x NAV s time što ima dosta stabilniju (sigurniju) bilancu od većine brodara.
Ako se globalno situacija ne zakomplicira, ovo ni moglo biti dno što se tiče vrijednosti brodova.
kolega ne talasajte, znamo mi koliko vrijedi ATPL,,nek potraje ovako nisko još neko vrijeme 🙂
Inače za vašu informaciju, vani se brodari trže uglavnom oko NAV-a. ATPL je sada oko 0,5x NAV s time što ima dosta stabilniju (sigurniju) bilancu od većine brodara.
Ako se globalno situacija ne zakomplicira, ovo ni moglo biti dno što se tiče vrijednosti brodova.
Istina da se brodari trže oko ili neki čak preko NAV-a ali radi se na žalost samo tankerskim brodarima. Većina bulk brodara trži se uz velike diskonte (40-60%).
S druge stane kad razmišljam o segmentu gdje je moguć veći rast onda bulk sigurno ima veću perspektivu.
Što se Atlantske tiče teško mi je uopće izračunati koliki im je NAV jer pretpostavljam da nakon ovih sale & lease back aranžamana brodovi više nisu u knigama Atlantske i ne znamo da li ih mogu otkupiti po isteku aranžamana i po kojim cijenama.Bilo bi lijepo kad bi ove detalje objavljivali u godišnjim izvještajima.