ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 18.10.2024. u 05:55
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
48,20
13.159
273
48,20
49,40
1,05%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

hm… a uzima li itko u obzir činjenicu da će i dobar dio flote atpl već gledati scrap/prodaju kada ovo bude na stabilnim nogama?

Kako si došao do toga da će “gledati” takvo što? Napisao si kao da je to svršena stvar. Piši malo provjerenije informacije, a ne svoje želje. A ako ih pišeš, napomeni da su to tvoje želje.

http://www.dryships.com/pages/report.php

Krivulja je krenula u strmi uspon. A današnjih 642 boda koji su od danas, još nije niti iskazan u njoj.

http://www.bloomberg.com/quote/BDIY:IND

Kad bi barem vozarine za panamaxe dogurale do 10000 tad bi se to vec osjetnije odrazilo na cijenu dionice i dalo vjere i optimizma za oporavak

a što ćemo za izvještajem za 2 kvartal? dok se ne vidi neki uzorak da se trend okrenuo ne treba dirati…

Koja je ovo fora!
Dok mi dugoročni sanjamo o nekom tamo krcanju oko 100-ke, netko lijepo polagano tovari na 200 i na 400 će već duplirati lovu.
A mene je na 200 strah ući, jer to može i na 100, a i tako sam već sasvim dovoljno izgubio, na 400 me pak strah izaći, jer što ako nastavi rasti i propustim jedinstvenu šansu doći na pozitvnu nulu?
Koje prokletstvo, kad ti ATPL odgovara samo na 100 ili na više od 1.000…

Na http://www.wsj.com je objavljen prilicno kvalitetan clanak vezano za scrap brodova, broj bankrotiranih brodarskih firmi a i ocekivanja do kraja godine.


da, lakše podnosi slabe vozarine tako da godinama rasprodaje kvalitetnu imovinu! zar je tako teško reći da nisu ni približno bili spremni za ovo što se dogodilo! a donedavno smo se smijali i rugali onima iz zadra! sada se oni smiju nama!

nijedan bulkeraš u svijetu nije bio spreman na ovu situaciju, to se podrazumijeva, prije godinu i pol je ekipa iz diana shippinga svima izgledala pretjerano pesimistična, ali ni oni nisu predviđali baš ovo. ali činjenica je i da je većina svjetskih brodara bila još manje spremna. recimo oni koji su naručili desetke brodova kad su cijene bile na vrhu ili oni koji bi kad bi sad revalorizirali brodove imali veći dug od imovine.

Brodarstvo je ciklično kao i nafta, što manje prežicvi tim bolje,idealno će proći samo oni koji znaju tajming, dobro je da imamo kvalitetne imovine,a analitičari nemaju pojma, nego kao i uvijek nagađaju, da znaju već bi se lova ulagala ili povlačila

http://www.dryships.com/pages/report.php

http://www.telegram.hr/politika-kriminal/upravo-smo-doznali-koju-veliku-hrvatsku-tvrtku-tajna-sluzba-spominje-u-izvjescu-o-kriminalu-u-privatizaciji/

Voda nikad ne zavrije dok je gledaš.

New Report

Close