Evo, ovdje predviđanje BDI do 2032. godine. Zanimljivo.
http://www.nowandfutures.com/images/global_cycle1972-2032.png
Jako dobar graf. Vidi se da je do sad u 90% slučajeva točan
Jako dobar graf. Vidi se da je do sad u 90% slučajeva točan
Znači 1.10.2015. Atlantska plovidba je na 3800 kuna. Vjerojatnost 90%.
Novi Buletin. Zanimljiva je prva stranica.
http://www.atlant.hr/atlant_bulletin.php
Očekuje se nekakav oporavak.
Znači 1.10.2015. Atlantska plovidba je na 3800 kuna. Vjerojatnost 90%.
[/quote]
Pa evo, sad imamo priliku vidjeti koliko je to predviđanje barem donekle utemeljeno. Trebao bi BDI (sa manjim oscilacijama) rasti do 1. listopada. Živi bili pa vidjeli.
vrijednost kredita dobrano premašuje vrijednost imovine,,
hmm,, to je kao i većini koja ima stambene kredite gdje ima krediti i sve šta moraju otplatiti dobrano premašuje vrijednost te nekretnine, hbga
I danas zeleno. Proročanstvo do 1. listopada kao da se polako ostvaruje.
ovdje izgleda nikog više ne zanima što se događa na tržištu. u svibnju je kina uvezla 9mt manje željezne rude i 6mt manje ugljena nego u travnju. samo to dvoje zajedno daje pad ukupne potražnje za bulkerima od oko 4% u odnosu na mjesec ranije. u normalnim okolnostima to bi rezultiralo rušenjem vozarina negdje tokom travnja. ali toga kako znamo nije bilo. očito jer se zbog velikog scrapa istovremeno odgovarajućom stopom smanjivala i flota. zanimljivo će biti vidjeti što će biti kada negdje između kolovoza i listopada krene restocking željezne rude u kini. zalihe se nastavljaju smanjivati rekordnom brzinom.
As of June 8, inventory of iron ore at 33 major Chinese ports amounted to 81.54 million mt, down 2.2 million mt or 2.63 percent compared to the inventory level recorded on June 1, as announced by China’s Xinhua News Agency on June 9.