ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

40 milja dobiti zbog jakog USD-a,u drugi kvartal spada odšteta od kineza,dakle nema brige, BDI povijesno nizak znači brodari lagano rikavaju,a ATPL zbog ovoga ima dovoljno vremena,a BDI je kao i nafta dakle samo je jedan put, bolje ne može u trenutnoj situaciji


gledam ja semafor i ne vidim da je ijedna dionica riknula 100 % od prošlogodišnjeg ATH …a mi kao imamo fenomenalnog vozara- gospare …kolega inverter , ne da ga pogađa u sridu nego ko da on vodi ovo po zse…a ovi fondovčiči koji se igraju i diktiraju cijenu, slijede ga ko ovce , ruše ovo već mjesecima …

a možda je mrvicu pridonijelo i smanjenje tržišne vrijednosti flote u 12 mjeseci za 12 mil dolara po brodu.

Prema danasnjem reportu od Allied brokera do 05.05.2015 je scrappano 1 mil tona vise tonaze nego cijele 2014.godine!(16,3 mil dwt prema 15,3 mil cijele 2014….57 cape-ova izrezano do sada ove godine!)
Prosli tjedan je bilo brutalno puno izrezano.
Ukupna flota se u travnju 2015 sigurno smanjila.
Postoji realna sansa da 2015 bude jaca od 2012. Odnosno rekordna ikada po scrapu.

Sve će doći na svoje realne vrijednosti.Moji postovi nisu nagovor niti na kupnju niti na prodaju dionica!

zanimljivo da su svi ti skrepani capeovi prošlog tjedna stari do 20 godina.

u 4 tjedna od 03.04. do 01.05. skrepano 5,85 mil dwt. tim ritmom godišnje ispada 76 mil dwt. oduzmeš od toga nekih do 50 mil dwt isporuka u sljedećih 12 mjeseci i to bi davalo smanjenje flote između 3 i 4%.

a ne znam kada se flota u povijesti uopće smanjivala 3 mjeseca za redom. i to sa stabilnim ubrzanjem. samo da li će išta od tog biti dovoljno za rast BDI-a već ove godine barem do blizu 1000 vidjet ćemo. potražnja može pasti jednako toliko sve dok kina radi na eliminaciji uvoznog ugljena a australska željezna ruda masovno otima market share od kanade, irana, zapadne afrike, meksika…

australci kao država već imaju problema zbog toga. očito su proračun planirali na višim cijenama željezne rude (kak bi se reklo malo preveliki damping)

na dan 31.12.2014.imaju TC ugovore od 1-5 godina vrijednosti 115 milijuna kuna,dok npr.jadroplov nema ništa a uljanik plovidba ne daje te info u revidiranom godisnjem FI

Baltic Dry-indeksen faller 0,9 prosent til 575 onsdag.

Capesize 3.196 dollar ( – 0,5 prosent)
Panamax 4.927 dollar (- 2,2 prosent)
Handysize 4.927 dollar (- 1,1 prosent)
Supramax 6.465 dollar (+ 0,1 prosent)

I dalje[emo_palacd]



@luki

Moja pretpostavka. Prema nerevidiranom, gledajući novčani tijek iz investicijskih aktivnosti kod atpl i mais, iznos je bio 110-111m ….Međutim, u revidiranom su vratili i poslovanje hotela u konsolidaciju, čiji su rezultati barem po prikazanom sjajni, pa je od tog iznosa oduzet ebitda hotela za 2014.

i u icapitalu misle isto:
“In its annual results, Adris disclosed the price in paid for the takeover of 81.57%
share in Grand Hotel Imperial last year. Adris paid a total for HRK110.4m HRK for the shares, which would value the full company at HRK 135.4m. Furthermore, Adris disclosed Grand Hotel Imperial’s net debt at the time of the takeover, from which we can calculate the EV of the transaction in the amount of HRK 170.7m.”

Voda nikad ne zavrije dok je gledaš.

Activity in the second hand ships market appears to be heating up as ship owners are looking more active and looking to exploit potential investment opportunities, especially in the dry bulk market.

Ship owners are increasingly looking into dry bulk carrier investment opportunities in SnP market[/url]

http://www.njuskalo.hr/sve-ostalo/dionice-croatia-records-zagreb-ulaganje-oglas-15145379

http://cdn.capitallink.com/files/docs/Week_18_-_2015.pdf

komentari ?

Uff…nece biti dobro ako se ovo ostvari što Goldman predviđa (a oni nisu bedasti)

Shipping freight rates, which have hit record lows this year, are set to remain weak for the rest of the decade or longer as there are too many ships and because low fuel prices are capping operating costs, Goldman Sachs said.

http://www.hellenicshippingnews.com/dry-bulk-shipping-freight-rates-to-stay-low-until-at-least-2020-goldman-sachs/

Sve će doći na svoje realne vrijednosti.Moji postovi nisu nagovor niti na kupnju niti na prodaju dionica!

ovdje ima nešto više detalja o tome.

http://amp2012.com/2015/05/07/a-glut-of-vessels-and-stalling-cargo-growth-until-2020-goldman-sachs-group-inc/

kad govore o potražnji govore samo o željeznoj rudi i ugljenu i piše da su fokusirani na capeove i panamaxe, a to su segmenti koji su posebno pogođeni. i polaze od pretpostavke da flota nastavlja rasti a već se nekoliko mjeseci smanjuje i to sve brže.

da će biti slabe vozarine do kraja desetljeća, vjerojatno hoće, možda cijelo vrijeme i ispod breakevena. za svakog brodara je vjerojatno trenutno najbolje razdužiti se koliko god je moguće. ali vozarine sigurno neće biti još pet godina ispod opexa.

jer u ovakvim uvjetima novih narudžbi nema, trenutni orderbook je po platou 132 mil, isporučilo bi se uz otkazivanja, konverzije, bankrote brodogradilišta i brodara realno valjda oko 100 mil. istovrmeeno bi se 2020 da uvjeti ostanu slični današnjima sigurno već skrepalo sve od 15 godina starosti. brodova građenih 2005 i prije trenutno je u floti još nekih 220 mil. znači sasvim realna procjena za smanjenje flote u tih pet godina ako zamrznemo sadašnji sentiment bila bi nekih 120 mil ili 16.5%.

New Report

Close