ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Mnogi će se iznenaditi razvojem događaja u pomorstvu. Trenutno je višak flote očit jer stare karampane od brodova (over 25 godina) plove npr. Africi za 5000 dolara dnevno i odlično zarađuju vlasnicima jer su davno amortizirani. Sa druge strane brodari što su naručivali brodove u peaku marketa ne mogu pokriti dnevne troškove ni sa 15000, pa su u problemima golemim. ATPL je svojedobno mogla preprodati još na navozu jedan maxi panamax za 90 miljuna dolara, nisu to napravili i prošao vlak, a danas cijela firma ima tržišnu vrijednost manju od polovice te cijene. No, pravo je pitanje vrijedi li doista ATPL cca. 45 miljuna dolara ili to objektivno vrijedi više (ili manje)?

Vrijedi min 680 kuna/dionici, ali po toj cijeni nitko ne bi dobio 50%+1 dionicu.
To bi se dogodilo na možda 1000 kuna u sadašnjoj situaciji i u nekom ludom bull ranu. Ovako uprava ima sigurnu situaciju jer su tu mnogi koji su zarobljeni nemaju kud i neće prodavat dionicu po ovoj lažnoj cijeni. Na skupštinu neće ni doći tako da uprava dobiva razrješnicu 100%. Ali konstanta u životu ne postoji i tako neće biti ni tu bez obzira na nečiju volju da radi to što radi sa ovom dionicom. Nek samo traje, ima vremana.

Dioničari atlantske,zašto ne šaljete upite tajniku društva zašto već dugo vremena nema nikakve obavijesti o arbitraži u londonu,tj. o povratu 35 milijuna dolara!!!???
i to bez kamata
dioničari imaju pravo biti obaviješteni
TO JE VAŠA FIRMA

E-mail:atlant@atlant.hr

neka ih u londonu.. tamo su sigurniji

zanimljivo kako su se u prošlih mjesec dana bulkeri po svijetu počeli oporavljati a ova dionica za to vrijeme još preko 10% pala, očito tu još djeluje prošli FI pa prodavači računaju da će ove godine minus biti još veći od 750 milijuna [emo_cool]


Mnogi će se iznenaditi razvojem događaja u pomorstvu. Trenutno je višak flote očit jer stare karampane od brodova (over 25 godina) plove npr. Africi za 5000 dolara dnevno i odlično zarađuju vlasnicima jer su davno amortizirani. Sa druge strane brodari što su naručivali brodove u peaku marketa ne mogu pokriti dnevne troškove ni sa 15000, pa su u problemima golemim. ATPL je svojedobno mogla preprodati još na navozu jedan maxi panamax za 90 miljuna dolara, nisu to napravili i prošao vlak, a danas cijela firma ima tržišnu vrijednost manju od polovice te cijene. No, pravo je pitanje vrijedi li doista ATPL cca. 45 miljuna dolara ili to objektivno vrijedi više (ili manje)?

koliko vrijedi cash + scrap svih brodova i 1000eur/m2 cijena atlant centra (što je ostalo)? dakle,minimum minimuma. i onda od tog minimuma kada se oduzme dug, koliko ispada po dionici vrijednost ovim izračunom? naravno, bez dobivenog postupka u GB. 15 brodova x 2 milijuna + 4 u izgradnji (x 3 milijuna) = 42 milijuna + cash + nekretnine – dug … 30 usd (200 kn)/dionica? čekaj malo, tko je tu lud?

Porinut Revelin
Priznata sva potraživanja od kineza po presudi arbitražnog vijeća, pokrenut postupak naplate od kineske banke kao jamca.

@Svrcko

izvor?

http://www.njuskalo.hr/sve-ostalo/dionice-croatia-records-zagreb-ulaganje-oglas-15145379

Tajming savršen. Vrijedi više nego da su vozarine skočile trostruko.

http://www.hanfa.hr/izdavatelji/HR/ostale_propisane/1187/2015-04-24-37448_pdf.pdf

Voda nikad ne zavrije dok je gledaš.

Odlicno. Koliko je to? 20 mil. USD?

Disclaimer: Tko moje pisanje shvati kao nagovor na kupovinu / prodaju dionica ili kao investicijski savjet taj je otisao na kvasinu odavno.

http://www.zse.hr/userdocsimages/novosti/Rf4EHkcZwXE8Tcy6Ek2qtQ==.pdf

Ode u nebesa

New Report

Close