Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 42,78 | 1.626 | 38 | 42,50 | 43,00 | -1,16% |
zanimljivo kako se na ovoj dionici ništa ne događa već danima, samo se tu i tamo netko istrese, a u svijetu bulkeri imaju rally od početka mjeseca, zapravo dno je bilo još prije tri tjedna, navios, star bulk, pacific basin i drugi u plusu po 25 i više posto, a ATPL za to vrijeme sa 2-3 manja istresanja izgubila 10%.
Mozda smo dosegnuli dno, a mozda i nismo.
Da je sad sigurno da je ovo dno, imali bi hrpu kupnje, jer bi investitori htjeli uci po najboljim cijenama. Ali to nije sigurno i zato svi nesto cekaju. Ovi koji su htjeli prodavati da opet kupe jeftinije sad nisu sigurni vise da li ce ikad vise kupiti po boljoj cijeni, a ovi koji bi kupili jos ne znaju da li je pravo vrijeme.
To i je kljucno pitanje investiranja.
Lako ce biti za 3 ili 6 mjeseci prosipati mudrosti…sad je vrijeme kad se trebaju odluke donositi…
..a vidimo koliko je promet zadnjih mjesec dana
Jedni i dalje najavljuju pad, zapravo najavljuju totalni potop i katastrofu…imaju uporiste u slaboj potraznji, hladjenju kine i jos uvijek velikoj kolicinu novogradnji..
Drugi kazu..najgore je proslo…sad je tocka obrata i krece polagani oporavak..a imaju uporiste u rekordnom scrappingu, gotovo kompletnom zaustavljanju narudzbi, smanjenju orderbook-a, zaustavljanju pada vozarina i polaganom oporavku, zaustavljanju pada cijena brodova itd
[/quote]
Sigurno je jedino da nista nije sigurno na burzi. Malo je onih sto prodaju na samom vrhu ali I onih sto kupuju na dnu, medjutim odlicno prodju svi sto prodaju na 10-15% od peaka i oni sto kupe na 10-ak % od dna. Nije meritum u tome hoce li dionica na 200 vec hoce li u naredne dvije godine na 600-900. U tom slucaju dobro ce proci I oni sto su kupovali na 300, te odlicno oni sto su kupili na 250 ili 222. No, ne zaboravite, ceka nas jedno jako lose FI.
@makalu
U nacelu se slazem s ovim sto navodis.
Sto se dna tice…nije poanta da li ce sa sadasnjih 222 ici do 200, pravo pitanje je da li ce ici na 120..100
Ovi ‘medvjedi’ asociraju na takve cifre, cak neki ovdje prisutni forumasi spominju i dvoznamenkaste
A sto se FI tice…ja mislim da svi racunaju na slijedecih nekoliko vrlo losih izvjesca..ja mislim da ce q2 biti cak i losiji od q1 jer su u q1 jos neki jaci ugovori bili aktivni…2015 ce biti losa to je sigurno..ali to bi trebalo biti u ovoj cijeni uracunato.
ukupna tonaža brodskog prostora više ne raste nego se smanjuje, u tome je sva razlika. čeka se triger koji će podići vozarine. ako tog trigera uskoro ne bude i potražnja duže ostane stagnirati, flota će se smanjivati brže, pa će jednom doći dotle da oporavak tržišta počne i bez ikakvog povećanja potražnje. samo je teško reći kada bi to bilo. za šest mjeseci, za dvanaest? kako god bilo, na cijeni dionica će se sigurno osjetiti prije nego se dogodi.
I misliš kad recimo vozarine odu gore za 100% da neće biti stotine novih narudžbi?
I misliš kad recimo vozarine odu gore za 100% da neće biti stotine novih narudžbi?
na kraju vlasnici uvijek jednom kapituliraju i vide pred sobom samo još potop, tako i nastaju vrhovi već stoljećima.
ukupna tonaža brodskog prostora više ne raste nego se smanjuje, u tome je sva razlika.
Prema platou monthly reportu za ožujak 2015, ove je godine je isporučeno 14.6 mill dwt, a scrapano 9.1. Dakle, ipak se tonaža povećava, 3.4%.
Safe bulkers je prošle godine dobio povrat za otkazani capesize u iznosu 31.8 mil usd + 4.5 mil usd kamate.Gotovo isti slučaj arbitraže u Londonu kao i kod atlantske.
Safe bulkers je prošle godine dobio povrat za otkazani capesize u iznosu 31.8 mil usd + 4.5 mil usd kamate.Gotovo isti slučaj arbitraže u Londonu kao i kod atlantske.
Koliko je trajala arbitraža u tom slučaju i koliko već traje u slučaju Atlantske i da li je uopće pokrenuta? Koliko traju arbitraže općenito?
Prema platou monthly reportu za ožujak 2015, ove je godine je isporučeno 14.6 mill dwt, a scrapano 9.1. Dakle, ipak se tonaža povećava, 3.4%.
[/quote]
smanjuje se posljednja dva mjeseca. a da nije bilo siječnja s tim isporukama 8 mil ne bi ni vozarine danas baš ovako izgledale.
Prema platou monthly reportu za ožujak 2015, ove je godine je isporučeno 14.6 mill dwt, a scrapano 9.1. Dakle, ipak se tonaža povećava, 3.4%.
[/quote]
To ti je povecanje YoY, dakle uspredjuje se stanje sa kraja 1.kvartala 2015 prem kraju 1.kvartala 2014…. I to je porast 3,4%
Ako gledas samo 1.kvartal, to je povecanje od 5 i nesto mil dwt na cca 700 i nesto mil dwt, to je nekih 0,7%
Naravno, postotak je YoY, a deliveries/removals je 2015 YTD. Kako god mjerili, flota raste, a cijene brodova dalje padaju. Recimo Panamax 5y old pao u odnosu na veljaču sa 17 na 16.5 mill.
Kako god mjerili, flota raste
mislim da griješiš. flota je na kraju siječnja došla na povijesni maksimum i ne vjerujem da će se tamo ikad više vratiti. naravno na svijetu će se još urbanizirati i industrijalizirati nekoliko volumena jedne kine ali teško da će se to drugdje događati usporedivom brzinom. još uvijek je čini se kina jedina koja će održavati ovu razinu potražnje u doglednoj budućnosti projektima klasterizacije urbaniziranih regija.