Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 42,78 | 1.626 | 38 | 42,50 | 43,00 | -1,16% |
A šta bi bilo, uredno se vraća zato i jesu loši rezultati. Nema rasporodaje i deložacija :))
Izracunajte kakvi bi bili rezultati da nema kredita
Btw, jel netko pratio dali je netko bankrotirao u međuvremenu?
sokrat
gorgija
Dečki, popušio sam tu, ali zaradio na SNBA, RIZO i ZABA, i to triput više nego što sam popušio na ATPL. A zašto? Zato jer sam se prestao igrati investitora i prešao u najbrutalnijeg tradera što postoji. Burek forever!!!
A sad ozbiljno. Mislim da će Kinezi preuzeti ovaj business i to na niskim cjenovnim razinama iz razloga koje sam naveo gore. Kapital ne seli nigdje iz Kine zato jer Kina JEST kapital. Tamo se događaju rast i budućnost. Sve drugo je prošlost ili daleka budućnost (Afrika) ili nikada.
Potpuno je kriva percepcija o tome da će zbog rasta standarda u Kini poslovi masovno početi odlaziti od tamo i seliti drugdje. Ima i toga, ali to je sporadično. Tamo standard raste urbanoj klasi koja čini 300 mil. ljudi, a na selu sjedi rezervoar od preko cijele milijarde koja živi od šake riže i tuče se za svoje mjesto pod suncem. I spremna je raditi za pare koje nama nisu dosta niti za kavu i cigarete.
Kina će narednih 50g biti zemlja iznimnog razvoja, najnaprednije tehnologije, a u isto vrijeme će imati beskonačni rezervoar sirotinje da popuni sve potrebe za najnižim poslovima za najniže pare. I zbog te ubitačne kombinacije im neće moći konkurirati nitko. Pogotovo ne u kapitalno-radno-energetski intenzivnim poslovima, što brodogradnja i brodarstvo jesu. Možda tamo u nekoj informatici i sl. ali u ovome ne. Koji dio nije jasan?
Ovo sam ja pisao još prije godinu dana – zacementirani bdi to potvrđuje
craig, obratno je od toga. kina ima urbano i ruralno stanovništvo danas 50:50 a za 5-10 godina bit 70% u gradovima. da je milijun siromašnih i dalje bi rasla po dvoznamenkastim stopama a BDI bi bio zacementiran ali na 3000-4000. zato sad i izvoze infrastrukturu i industriju.
dali je ovo rani znak oporavka?
Diana Shipping Inc. (DSX), (the “Company”), a global shipping company specializing in the ownership of dry bulk vessels, today announced that, through a separate wholly owned subsidiary, it has agreed to extend the present time charter contract with Glencore Grain B.V., Rotterdam, for one of its Ice Class Panamax dry bulk vessels, the m/v Atalandi, for a period of minimum eleven (11) months to maximum fourteen (14) months. The gross charter rate is US$7,000 per day for the first thirty (30) days of the charter period and US$8,000 per day for the balance period of the time charter, in each case minus a 5% commission paid to third parties.
http://finance.yahoo.com/news/diana-shipping-inc-announces-direct-121500907.html
Mjesecni report od Platou-a ne izgleda lose…dapace
http://shipbroker.no/wordpress/wp-content/uploads/2015-03-Platou-Monthly.pdf
Orderbook pada evidentno
Scrap je 9,1 mio tona u 1.kvartalu
Tonaza YoY raste samo 3,4%
Pad cijena polovnih brodova je zaustavljen, cijene pocinju polako rasti
Ako se ovo zadrzi jos 2-3 kvartala mislim da ce se balans uspostaviti
a važno je i što se već drugi mjesec zaredom ukupna tonaža smanjuje. sitno, ali ipak trend je tu, 0.2mdwt u veljači, 0.5mdwt u ožujku. moguće da je zapravo i više, allied je do 03.04. nabrojao dosta više skrepanih brodova – 10.5mdwt. to što se vozarine u ta ista dva mjeseca nisu praktički nimalo trznule znači da potražnja uopće nije počela nikakav sezonski rast, lako moguće da se i ona smanjila. najbolje bi bilo da se na kraju sektor oporavi tako što se flota smanjuje brže nego što opada potražnja. a još prije mjesec-dva su neki analitičari a i menadžeri u shippingu predviđali rast flote od 4-5%.
atpl 222 kn
zanimljivo kako se na ovoj dionici ništa ne događa već danima, samo se tu i tamo netko istrese, a u svijetu bulkeri imaju rally od početka mjeseca, zapravo dno je bilo još prije tri tjedna, navios, star bulk, pacific basin i drugi u plusu po 25 i više posto, a ATPL za to vrijeme sa 2-3 manja istresanja izgubila 10%.
a šta bi se dešavalo, ovdje sa par komada dionica jedan dan ide – 5% drugi +5%
Izašao je nekakav tekst na express.hr vezano uz “200 najbogatijih obitelji”
Uglavnom tri poznata lica su se našla na popisu
“Želimir Uskoković
Nadzire 104 milijuna eura i najveći je doničar Atlantske plovidbe, koja je pretrpjela velike gubitke u krizi poput većine naših poduzeća. Ukupno “težak” 64 milijuna kuna.
Duško Vladović Relja
Upravlja s 52 milijuna eura, nadzire 200.000 eura. Povezan je sa šest tvrtki. Suvlasnik Atlantske plovidbe, dubrovačkog brodara. Ukupno “težak” 60 milijuna kuna.
Vlaho Lonza
Nadzire 52 milijuna eura i jedan je od suvlasnika Atlantske plovidbe. Uz nju je povezan s još dvije tvrtke. Prema ukupnom kapitalu i rezervama ima oko 52 milijuna kuna.
Da li netko zna na o čemu se tu zapravo radi?Članak je u najmanju ruku napisan čudno i neprecizno.Da li je moguće da su ti ljudi na čelu tvrtki kćeri preko kojih Atlantska posluje pa su to novinari nespretno prenjeli kao da su ti ljudi vlasnici?Ili su računali vrijednost dionica u vlasništvu tih ljudi kada je trž.cijena bila viša?
http://www.express.hr/drustvo/otkrivamo-200-obitelji-koje-imaju-hrvatsku-i-kako-su-se-obogatile-575#
zanimljivo kako se na ovoj dionici ništa ne događa već danima, samo se tu i tamo netko istrese, a u svijetu bulkeri imaju rally od početka mjeseca, zapravo dno je bilo još prije tri tjedna, navios, star bulk, pacific basin i drugi u plusu po 25 i više posto, a ATPL za to vrijeme sa 2-3 manja istresanja izgubila 10%.
Mozda smo dosegnuli dno, a mozda i nismo.
Da je sad sigurno da je ovo dno, imali bi hrpu kupnje, jer bi investitori htjeli uci po najboljim cijenama. Ali to nije sigurno i zato svi nesto cekaju. Ovi koji su htjeli prodavati da opet kupe jeftinije sad nisu sigurni vise da li ce ikad vise kupiti po boljoj cijeni, a ovi koji bi kupili jos ne znaju da li je pravo vrijeme.
To i je kljucno pitanje investiranja.
Lako ce biti za 3 ili 6 mjeseci prosipati mudrosti…sad je vrijeme kad se trebaju odluke donositi…
..a vidimo koliko je promet zadnjih mjesec dana
Jedni i dalje najavljuju pad, zapravo najavljuju totalni potop i katastrofu…imaju uporiste u slaboj potraznji, hladjenju kine i jos uvijek velikoj kolicinu novogradnji..
Drugi kazu..najgore je proslo…sad je tocka obrata i krece polagani oporavak..a imaju uporiste u rekordnom scrappingu, gotovo kompletnom zaustavljanju narudzbi, smanjenju orderbook-a, zaustavljanju pada vozarina i polaganom oporavku, zaustavljanju pada cijena brodova itd