ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Opa, panika, 5 komada prodano. Gdje je ravnoteža???

Svi digli ruke od Atlantske?!


Svi digli ruke od Atlantske?!

Deja vu, kad je dionica bila 30 kuna 2003 nikoga nije interesirala, a svi bi kupovali na 3700. Kad dođe na 500 bit će navala, redovi na kupnji, no ekipa ne želi oportuni trošak, zaradjuje se trenutačno na drugim dionicama,a ova promatra

Jos jedan cape manje…relativno mlad (a da nije izrezan)

M/V “ABYO FOUR” – 172,639 dwt, blt 1999, Constanta/Romania, RI, 9HO/9HA, B+W 6S70MC, LDT 27828 Sold to Turkish buyers (clients of Karadeniz) for $11.5 mill
(Note: price achieved about $1 mill above her scrap price for conversion to floating power station)

Sve će doći na svoje realne vrijednosti.Moji postovi nisu nagovor niti na kupnju niti na prodaju dionica!



Svi digli ruke od Atlantske?!

Deja vu, kad je dionica bila 30 kuna 2003 nikoga nije interesirala, a svi bi kupovali na 3700. Kad dođe na 500 bit će navala, redovi na kupnji, no ekipa ne želi oportuni trošak, zaradjuje se trenutačno na drugim dionicama,a ova promatra
[/quote]

a na kojim se to zarađuje ? pa crobex samo što nije otišo ispod 1700.. to da se kupovat počinje tek kad krene kupnja i dionica već dobro naraste je istina ali takva je psiha ovdašnjih ulagača..

ovo zvuči kao da je vijest iz prošlog desetljeća ali zapravo je od jučer.

China aims to build three to five giant steel mills and boost the crude steel output of its top 10 steelmakers to more than 60 percent of the country’s total by 2025, the state-owned Xinhua News Agency has said.

http://www.reuters.com/article/2015/03/27/baosteel-fortescue-ironore-idUSL3N0WT1QX20150327

Sa tonmile tradera…zanimljiv info

Dry Bulk: Indonesia may ease mineral export ban – According to market sources, the Indonesian government is looking to relax its mineral export ban. The ban, implemented in January 2014, was introduced as an effort to boost domestic processing capacity and add value to its mineral products. However, as the country has limited refining capacity in place, exports have plunged. The development of bauxite refining capacity has not progressed satisfactorily, and by allowing some bauxite imports, Indonesian miners can secure additional funds to boost refining capacity. According to Said Didu, Head of National Smelter Development at the Energy and Mineral Resources Ministry, miners that have started the construction of refining facilities will be able to apply for a license to resume bauxite exports. The ban on mineral exports hit dry bulk markets with full force in 2014, especially earnings in the Supramax segment. Indonesian exports of bauxite dropped to 2.1 million tons in 2014, a significant reduction from 57 million tons in 2013. While the change in legislation still seems to be on the drawing board, any easing of the Indonesian export ban would be positive for the dry bulk market – with the mid-sized vessels being the big winners.

Sve će doći na svoje realne vrijednosti.Moji postovi nisu nagovor niti na kupnju niti na prodaju dionica!

Vrlo dobar clanak, preporucam svakako procitati

Vrlo bearish…ali ovo treba uzeti u obzir.

Dry bulk meltdown could be a mere first warning

The crisis in the international dry bulk industry – the worst in 30 years – could become even more dire and bring a long list of carriers in deeper financial difficulties in 2015.

Clanak je star 10-tak dana…ali tek je sad otkljucan za citanje za ne-pretplatnike

http://shippingwatch.com/carriers/Bulk/article7552643.ece

Sve će doći na svoje realne vrijednosti.Moji postovi nisu nagovor niti na kupnju niti na prodaju dionica!

to je moguće, ali mislim da ipak samo u scenariju hard landinga kine. a to danas malo tko smatra vjerojatnim. nravno moguće je da u sljedećih 5-10 godina nestane nekih 5-10% ukupne potražnje za dry bulkom u segmentu kineskog i indijskog uvoza ugljena. ali drugdje baš i nema usporedivih rizika. na željeznoj rudi postoji komotan jastuk da ublaži pad potražnje kroz zamjenu domaće rude uvoznom, tu je mislim veći rizik da bi australija mogla oteti tržišne udjele daljim destinacijama nego da bi volumen uvoza mogao početi padati. a minor bulks (uračunavajući žitarice) nisu blizu peaka, a oni predstavljaju oko 45% ukupne dry bulk trgovine. dapače, ekološka agenda koja djeluje protiv ugljena istovremeno djeluje i u prilog zamjeni domaćih žitarica uvoznima. moglo bi doduše biti da rast ubuduće ispadne manji i od tih mehrotrinih reduciranih predviđanja, ali i 1-2% rasta potražnje je vrlo dobro u vrijeme kada flota prestaje rasti.

Izgleda da konacno ide IPO HEP-a krajem godine, to ce dobro podrmati ZSE, trebala nam je svima neka sjekira za ovo zamrzlo more

@Makalu
Zar vi stvarno vjerujete u IPO ove izborne godine?
Kada se tako nesto najavi to ne bude nikada ili she ceka godinama!

Jako slaba trgovina zadnjih tjedana.
Prodavači su stali, a ni kupci ne jurišaju.
Uvukao se strah svima u kosti.
Možda se upravo sada vučemo po dnu, a možda ipak još nismo dosegnuli pravo dno.

Evo da malo ustipnem medvjede..
Po meni mogućnost daljnjeg pada je ograničena (ovo mislim fundamentalno, jer na plitkom tržištu svatko sa par tisuća dionica može spekulativno znatno srušiti cijenu dionice)

Peter Sand iz BIMCO-a jučer kaže ‘najgore je prošlo…ali ruze nece cvjetati ni slijedećih godina.. ‘
http://www.hellenicshippingnews.com/worst-is-over-for-the-dry-bulk-market-but-the-pain-will-remain-for-years-to-come-says-bimco-chief-analyst/

Sve će doći na svoje realne vrijednosti.Moji postovi nisu nagovor niti na kupnju niti na prodaju dionica!

New Report

Close