ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.



Ne, doista, nemam namjeru kupovati dok ne vidim stvarni oporavak. A da sam tu ispušio… uh, bogami jesam.

Nisi jedini. Dovoljno je reći da mi je prosjek 618kn.
[/quote]

Ništa nisi izgubio dok nisi prodao.


Što li je natjeralo ovog brodovlasnika da ovaj brod proda u scrap [emo_vrtimise]

Bulker CAPE FLORA 164,361 2000 Japan 21,100 $ 365/Ldt Indian


Cape CHSBRIGHT izgradjen u Japanu 2004 prodan u scrap?

Sve će doći na svoje realne vrijednosti.Moji postovi nisu nagovor niti na kupnju niti na prodaju dionica!

@K-PAX
Nece biti 2004
151,100-dwt CHS Bright (built 1995) Kawasaki

When wealth is lost, nothing is lost; when health is lost, something is lost; when character is lost, all is lost. ~Billy Graham



@K-PAX

Nece biti 2004
151,100-dwt CHS Bright (built 1995) Kawasaki

Moguce…source je odavde:
http://www.hellenicshippingnews.com/wp-content/uploads/2015/03/ALLIED-Weekly-Market-Report_16_03_2015.pdf

Sve će doći na svoje realne vrijednosti.Moji postovi nisu nagovor niti na kupnju niti na prodaju dionica!

Možda će kolega inverter opet reći da pretjerujem sa TA …kao na 350 …i ispalo je da je u pravu tada …ali sada su zaista svi pokazatelji na nivou ATLow….onih 210 kuna ! ….pa ne velim da nekaj nemre pasti na nulu …ali ak ovo nije sad buy …lec forget TA on ZSE forever ..




Ne, doista, nemam namjeru kupovati dok ne vidim stvarni oporavak. A da sam tu ispušio… uh, bogami jesam.

Nisi jedini. Dovoljno je reći da mi je prosjek 618kn.
[/quote]

Ništa nisi izgubio dok nisi prodao.
[/quote]
Da to je točno. Da nisam malo podebljao portfelj kada je bila ispod 200kn prosjek bi bio preko 900kn. I sada tako razmišljam, ali ipak mislim da ima trenutno boljih rješenja. Predugo ovo traje i pitanje je da li postoji negdje oporavak. Ja ga ne vidim, mada sam na sreću kratkovidan i ne vidim dalje od 2 god. No bez obzira na sve nemam ih namjere prodavat, pogotovo sada. Praktički sam na njih i zaboravio. E da mi je skoknuti u budućnost i dokopati se Almanaha.[emo_beztona]

@janlana-daleko je jos to od buya

http://www.ihsmaritime360.com/article/16958/dry-bulkers-set-for-record-demolitions

“Considering the current pace and market environment, we would not be surprised if scrapping accelerates from here, and that we will not see only 36 million dwt scrapped in 2015 but more in the range of 50 million dwt,” they said.



Ne, doista, nemam namjeru kupovati dok ne vidim stvarni oporavak. A da sam tu ispušio… uh, bogami jesam.

Kad i ako se bude vidio stvarni oporavak onda će biti vrijeme za prodaju a ne za kupovinu.
Tko ima novca za igranje sad je vrijeme za kupovinu, pa kad dođe oporavak – prodaja.
[/quote]

Ne bih rekao, porast vozarina traje obično neko vrijeme i stigneš se ukrcati, makar i skuplje. Padajuće noževe više ne hvatam i bolje prolazim nego prije.

Disclaimer: Tko moje pisanje shvati kao nagovor na kupovinu / prodaju dionica ili kao investicijski savjet taj je otisao na kvasinu odavno.


http://www.ihsmaritime360.com/article/16958/dry-bulkers-set-for-record-demolitions

"Considering the current pace and market environment, we would not be surprised if scrapping accelerates from here, and that we will not see only 36 million dwt scrapped in 2015 but more in the range of 50 million dwt," they said.

Ovo je svakako točno, i nadam se da će biti i više, ali nažalost, dotad će biti još barem jedno loše izvješće, još barem tri do šest mjeseci koma vozarina, ali dobro, tko kaže da to nije prilika. Ipak neću još kupovati.
Inače, ponavljam opservaciju od prije, ovdje se može dogoditi porast vozarina i cijene, ali dugoročno, Kina će nas pregaziti. Imaju sve, i pare i ljude i sustav, a najvažnija je želja za borbom.
Dao Bog da se pokaže da sam u krivu.

Disclaimer: Tko moje pisanje shvati kao nagovor na kupovinu / prodaju dionica ili kao investicijski savjet taj je otisao na kvasinu odavno.

P.S.
Ovdje će biti dobro ako se dogode, u složenom nizu, tri stvari koje sam spomenuo nekidan:
1. Usporavanje narudžbi (dogodilo se, iako još uvijek stižu po starim narudžbama)
2. Strašno ubrzanje demolitiona (najavljuje se)
3. Nagli porast potražnje iz Kine (infrastruktura) i Indije (energetika i infrastruktura)
Bez onog pod 3 zajedno 1 i 2 neće postići puno, samo zamrzavanje na postojećim razinama, ili neznatno višim. Ali i ja vjerujem da će biti ono pod 3, za Kinu je već bilo najava, oni su ispuhali jedan model rasta, sad moraju krenuti na modernizaciju infrastrukture. Tako bar pričaju.

Disclaimer: Tko moje pisanje shvati kao nagovor na kupovinu / prodaju dionica ili kao investicijski savjet taj je otisao na kvasinu odavno.


Ništa nisi izgubio dok nisi prodao.

a minus u portfelju nije tvoj nego tuđi? a da si kupio po 1000 pa prodao na 500 pa opet kupio sada na 250 ? ne bi li to bilo bolje nego da si cijelo vrijeme držao od 1000 do 250 “jer nisi izgubio dok nisi prodao”?

IGH, THNK, JDPL, ULPL, ATPL, INGR, IPKK, MGMA - najveći baloni na ZSE!!!! čuvajte svoje pare!!!!

New Report

Close