Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 48,98 | 41.635 | 850 | 49,00 | 49,50 | 0,00% |
Što li je natjeralo ovog brodovlasnika da ovaj brod proda u scrap [emo_vrtimise]
Bulker CAPE FLORA 164,361 2000 Japan 21,100 $ 365/Ldt Indian
Cape CHSBRIGHT izgradjen u Japanu 2004 prodan u scrap?
@K-PAX
Nece biti 2004
151,100-dwt CHS Bright (built 1995) Kawasaki
Moguce…source je odavde:
http://www.hellenicshippingnews.com/wp-content/uploads/2015/03/ALLIED-Weekly-Market-Report_16_03_2015.pdf
Možda će kolega inverter opet reći da pretjerujem sa TA …kao na 350 …i ispalo je da je u pravu tada …ali sada su zaista svi pokazatelji na nivou ATLow….onih 210 kuna ! ….pa ne velim da nekaj nemre pasti na nulu …ali ak ovo nije sad buy …lec forget TA on ZSE forever ..
Nisi jedini. Dovoljno je reći da mi je prosjek 618kn.
[/quote]
Ništa nisi izgubio dok nisi prodao.
[/quote]
Da to je točno. Da nisam malo podebljao portfelj kada je bila ispod 200kn prosjek bi bio preko 900kn. I sada tako razmišljam, ali ipak mislim da ima trenutno boljih rješenja. Predugo ovo traje i pitanje je da li postoji negdje oporavak. Ja ga ne vidim, mada sam na sreću kratkovidan i ne vidim dalje od 2 god. No bez obzira na sve nemam ih namjere prodavat, pogotovo sada. Praktički sam na njih i zaboravio. E da mi je skoknuti u budućnost i dokopati se Almanaha.[emo_beztona]
http://www.ihsmaritime360.com/article/16958/dry-bulkers-set-for-record-demolitions
“Considering the current pace and market environment, we would not be surprised if scrapping accelerates from here, and that we will not see only 36 million dwt scrapped in 2015 but more in the range of 50 million dwt,” they said.
Ne, doista, nemam namjeru kupovati dok ne vidim stvarni oporavak. A da sam tu ispušio… uh, bogami jesam.
Kad i ako se bude vidio stvarni oporavak onda će biti vrijeme za prodaju a ne za kupovinu.
Tko ima novca za igranje sad je vrijeme za kupovinu, pa kad dođe oporavak – prodaja.
[/quote]
Ne bih rekao, porast vozarina traje obično neko vrijeme i stigneš se ukrcati, makar i skuplje. Padajuće noževe više ne hvatam i bolje prolazim nego prije.
http://www.ihsmaritime360.com/article/16958/dry-bulkers-set-for-record-demolitions
"Considering the current pace and market environment, we would not be surprised if scrapping accelerates from here, and that we will not see only 36 million dwt scrapped in 2015 but more in the range of 50 million dwt," they said.
Ovo je svakako točno, i nadam se da će biti i više, ali nažalost, dotad će biti još barem jedno loše izvješće, još barem tri do šest mjeseci koma vozarina, ali dobro, tko kaže da to nije prilika. Ipak neću još kupovati.
Inače, ponavljam opservaciju od prije, ovdje se može dogoditi porast vozarina i cijene, ali dugoročno, Kina će nas pregaziti. Imaju sve, i pare i ljude i sustav, a najvažnija je želja za borbom.
Dao Bog da se pokaže da sam u krivu.
P.S.
Ovdje će biti dobro ako se dogode, u složenom nizu, tri stvari koje sam spomenuo nekidan:
1. Usporavanje narudžbi (dogodilo se, iako još uvijek stižu po starim narudžbama)
2. Strašno ubrzanje demolitiona (najavljuje se)
3. Nagli porast potražnje iz Kine (infrastruktura) i Indije (energetika i infrastruktura)
Bez onog pod 3 zajedno 1 i 2 neće postići puno, samo zamrzavanje na postojećim razinama, ili neznatno višim. Ali i ja vjerujem da će biti ono pod 3, za Kinu je već bilo najava, oni su ispuhali jedan model rasta, sad moraju krenuti na modernizaciju infrastrukture. Tako bar pričaju.
Ništa nisi izgubio dok nisi prodao.
a minus u portfelju nije tvoj nego tuđi? a da si kupio po 1000 pa prodao na 500 pa opet kupio sada na 250 ? ne bi li to bilo bolje nego da si cijelo vrijeme držao od 1000 do 250 “jer nisi izgubio dok nisi prodao”?