ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 22.11.2024. u 06:18
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
49,00
74.725
1,525
47,60
49,50
0,00%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

Ista organizirana ekipa prodaje i kupuje sama sebi. Pritom skupljaju od naivnih paničara. Na topicu isti objašnjavaju situaciju, ukratko radi se o financijskom inženjeringu a zna se kako to funkcionira. Ukratko sve će uskoro biti poznato.

BIMCO issued its latest short-term estimates for the dry bulk market.

Panamax T/C average rates will stay around USD 5,000-9,000 per day. For the Supramax segment, BIMCO forecasts freight rates in the range of USD 6,000-9,000 per day.

http://www.hellenicshippingnews.com/capesize-dry-bulkers-to-average-between-3000-and-9000day-in-the-coming-weeks-says-bimco/

http://www.njuskalo.hr/sve-ostalo/dionice-croatia-records-zagreb-ulaganje-oglas-15145379

Bibi, forecast za December/January im je bio za panamax 6000-10,000, supramax 7,000-11,500. Dakle, sad su smanjili procjene u odnosu na prethodno razdoblje.
T/C je time charter, da netko ne bi pomislio da BIMCO prognozira spot vozarine i BDI. Možete si misliti koliki će biti spot za panamaxe ako im je time charter recimo 5000.

Ne mogu se oteti dojmu da je ovo završena priča. Debelo sam popušio tu, ali zato izašao pametniji što se odmah materijaliziralo drugdje.

Kinezi će voziti za 5000 zauvijek, imaju svoje čeličane, škverove, jeftin iliti skoro besplatan kapital, jeftinu radnu snagu itd. Ne znam tko će tome konkurirati. Ikada više.

Disclaimer: Tko moje pisanje shvati kao nagovor na kupovinu / prodaju dionica ili kao investicijski savjet taj je otisao na kvasinu odavno.

Serislave kriva ti je percepcija Kine. Ništa nije konstanta i sve se mijenja tako i situacija u Kini. Tamo se situacija mijenja i kapital se polako ali sigurno seli iz Kine. Plaće su kao i kod nas od slučaja do slučaja. Kad bi se išlo u dublju analizu ispali bi mi Kinezi a ne oni. Dobro da si prodao i otišao odavde. Nije dobro da si, kako ti kažeš popušio ali, valjda i ti to znaš, nema kruha bez motike.

vranjo, nije tako, ovdje se govori o spot vozarinama, pogledaj i graf uz tekst, to su krivulje spot vozarina a ne period chartera. a naslovljeno je time charter. pod time charter se tu misli na trip time charter, za razliku od period time charter. kada se navodi T/C bez oznake trajanja (6m, 1y, 3y) uvijek se misli na spot vozarina od kojih se izvodi BDI. pogledaj na stranici dryshipsa ili u intermodalovim izvještajima, na primjer. jedno je “period”, a drugo je “T/C”.

serislave, a zašto bi kinezi to radili sad kad više nemaju tako jeftinu ni radnu snagu ni kapital i kada je prošao boom njihove potražnje? to bi bilo logično da su planirali prije 8 ili 10 godina.

Georgija, da, zaista nisu napisali o kakvom se time charteru radi. Lako se zabuniti, jer ipak je aktualni T/C average za 12m – 7,300 prema platou.
Diana shipping je prije nekih mjesec dana dao panamax iz 2007. za 7,100. Gubi se velik novac kako god okreneš. Ako brodar drži panamax na spotu i sad vozi po prosječno 4600-4700, neće mu puno pomoći ni porast do gornje granice ovog forecasta prije ljetne stagnacije. BIMCO je i prošle godine imao bolji forecast nego ove, za April/May su predviđali Panamax 5000-10 000, supramax 10 000-14 000 (sada 5-9 i 6-9k).

sokrat

gorgija

Dečki, popušio sam tu, ali zaradio na SNBA, RIZO i ZABA, i to triput više nego što sam popušio na ATPL. A zašto? Zato jer sam se prestao igrati investitora i prešao u najbrutalnijeg tradera što postoji. Burek forever!!!

A sad ozbiljno. Mislim da će Kinezi preuzeti ovaj business i to na niskim cjenovnim razinama iz razloga koje sam naveo gore. Kapital ne seli nigdje iz Kine zato jer Kina JEST kapital. Tamo se događaju rast i budućnost. Sve drugo je prošlost ili daleka budućnost (Afrika) ili nikada.
Potpuno je kriva percepcija o tome da će zbog rasta standarda u Kini poslovi masovno početi odlaziti od tamo i seliti drugdje. Ima i toga, ali to je sporadično. Tamo standard raste urbanoj klasi koja čini 300 mil. ljudi, a na selu sjedi rezervoar od preko cijele milijarde koja živi od šake riže i tuče se za svoje mjesto pod suncem. I spremna je raditi za pare koje nama nisu dosta niti za kavu i cigarete.
Kina će narednih 50g biti zemlja iznimnog razvoja, najnaprednije tehnologije, a u isto vrijeme će imati beskonačni rezervoar sirotinje da popuni sve potrebe za najnižim poslovima za najniže pare. I zbog te ubitačne kombinacije im neće moći konkurirati nitko. Pogotovo ne u kapitalno-radno-energetski intenzivnim poslovima, što brodogradnja i brodarstvo jesu. Možda tamo u nekoj informatici i sl. ali u ovome ne. Koji dio nije jasan?

Disclaimer: Tko moje pisanje shvati kao nagovor na kupovinu / prodaju dionica ili kao investicijski savjet taj je otisao na kvasinu odavno.

A što će ovi koordinirani obarači dionice ako se u četvrtak objavi da je atlantska predala najbolju ponudu za jadroplov?

Pa ako dodje do toga ja ocekujem rast jdpl,a ne atpl.

Uvik ɐɹʇuoʞ ! Sitne duše mogu da mi puše!!!

@lapad

Pa ako su kupili jadroplov još gore. ja bi odmah prodao dionice. znaci zadužiti se dalje za još više brodova koji niti kamate ne pokrivaju na ovakvim vozarinama. a kamoli ostale troškove

New Report

Close