Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 42,78 | 1.626 | 38 | 42,50 | 43,00 | -1,16% |
@optimist,,
niste racunali da svakom godinom tih 11brodova vrijedi manje 1.5-2 miliiona Usd po brodu. Tako da nemaju vremena 5 godina nego 2 ili 2.5 godine. Uz uvjet da amerika ne podigne kamatne stope i da ne podignu novi kredit, što je isto malo vjerojatno da nece.
Šta je ATPL kupovala neke kante od brodova, bar ovi koji su za sjeverna mora?
Hmmm, nedavno je pisalo da 3.Maj radi za Norvežane brod za oko 60 mil. dolara i to 2 komada,, to je neki spejšatl bulk??
ili ekipa iz ATPL nesto kemija interesantno, vidićemo za koju godinu
ko bi reko da ce se o jednoj velikoj atpl počet pisat o mogućoj propasti. koliko dana još do 200kn?
skrepanje bulkera do 06.03.: 7.681.465 mdwt. polovica volumena cijele prošle godine. anualizirano 44 mdwt.
koliko vidim to je zbog capova, ostali su tu negdje kao i prošle godine
i još nešto, prošle godine puno manje otišlo u skrap nego prethodnih godina.
i porast skrapa ove godine u odnusu na 2014 još uvijek nije dovoljan da bi dostigao prethodne godine
po kojim vozarinama će ovi voziti kad toliko plaćaju jedan Bulk ??
http://www.novilist.hr/Vijesti/Rijeka/3.-maju-gradnja-dva-bulk-carriera-za-kanadskog-brodara
umjesto jednog od 60 mil.$,, mogli su kupiti cijelu ATPL, + dobiti hotel za relax uprave i djelatnika u Dubrovniku i još mi im ostalo 20.tak mil.$ na žene da potroše :)))))
koliko vidim to je zbog capova, ostali su tu negdje kao i prošle godine
i još nešto, prošle godine puno manje otišlo u skrap nego prethodnih godina.
i porast skrapa ove godine u odnusu na 2014 još uvijek nije dovoljan da bi dostigao prethodne godine
naravno da je najviše capeova, u njima je problem. a glavno je što u ostatku godine ako se tako nastavi možemo očekivati rast flote između 0 i 1%. dakle svako povećanje volumena potražnje preslikava se prakički 1:1 na rast utilizacije. nema više toga da potražnja poraste ali nedovoljno. bruto postaje neto.
Nisam optimist, mislim da sam ovdje popušio grdnu lovu.
Stvar je po meni vrlo jednostavna, s jedne strane imamo ekipu koja posluje tržišno i bori se na tržištu bez pomoći države i imamo ekipu koja može poslovati i graditi brodove s gubitkom i iscrpljivati konkurenciju dok je ne uništi jer joj pomaže država (kinezi).
Sve nekako ide u tom smjeru.
BDI 560 – ne mo’š vjerovat.
Scrap yards are preparing for record numbers of freighters as shipping rates tumble to all-time lows.
Owners may demolish 40 million deadweight tons of dry bulk carriers, more than double last year’s total…
po kojim vozarinama će ovi voziti kad toliko plaćaju jedan Bulk ??
http://www.novilist.hr/Vijesti/Rijeka/3.-maju-gradnja-dva-bulk-carriera-za-kanadskog-brodara
umjesto jednog od 60 mil.$,, mogli su kupiti cijelu ATPL, + dobiti hotel za relax uprave i djelatnika u Dubrovniku i još mi im ostalo 20.tak mil.$ na žene da potroše :)))))
to je drugi svijet, brodovi za velika jezera, specijalne dimenzije i zahtjevi… 🙂
BDI +0,4 pct. til 562 point
BPI -0,1 pct. til 4.692 dollar
BSI +1,7 pct. til 6.334 dollar