ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 22.12.2024. u 15:16
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
42,78
1.626
38
42,50
43,00
-1,16%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

eto čisto da ostane zabilježeno za danas, da vidimo kad ćemo do 200-100 ili nule :)))

danas ATPL na ZSE vrijedi oko 48 mil eura,, skoro duplo od prodane vrijednosti jednog od hotela koje je imala

od toga u TOP 10.
1. najvećem dioničaru vrijedi oko 4.7 mil eura,
3. dioničaru vrijedi ispod 2m eura
…..


Prodao danas sve. Uknjižio gubitak od cca 60%. Lijepi pozdrav . I možda se vidimo ako dotakne 200kn.[emo_naivan]

Dok god imas otvorenu poziciju nisi izgubio a ti si je upravo zatvorio 🙁
Super si napravio 60% gobitka…
Prvo Buffetovo pravilo ulaganja na burzi nemoj gubiti novac
Drugo pravilo ne zaboravi prvo

Vjerujem u ovu firmu, ali ovo bi se moglo urusiti jos dublje nakon izvjesca, morao sam danas malo skratiti, sutra opet, pa onda cekam mirnije rasplet.
Lapo-Lapo


Dok god imas otvorenu poziciju nisi izgubio a ti si je upravo zatvorio 🙁
Super si napravio 60% gobitka…
Prvo Buffetovo pravilo ulaganja na burzi nemoj gubiti novac
Drugo pravilo ne zaboravi prvo

Buffet raspolaže sa ogromno puno novaca i ne može drugačije raditi. Za nas male i ograničene bolje je trejdersko pravilo “Reži i bježi”. Naravno što prije to bolje. Mi svi molimo dokupljivati dionice koje padaju i prodavati one koje rastu ali to je taktika koja vodi u propast. Zato čestitam kolegi na hrabrom potezu i savjetujem mu da sljedeći puta brže reagira. Adris npr. svakako ima bolju perspektivu u narednom razdoblju od ATPL. ATPL je trenutno čista kocka po mome mišljenju.

A pazi kako se kocka TOP 1 u malo manje od mjesec dana izgubio oko 1.5m eura, e to je gubitak, a ne 5-10.000 eura, to je pi.kin dim 🙂 naspram svih ovih u TOP 10



jel može negdje link gdje je objavljeno to da će na 200? jel na ZSE? a jel piše i koga se može tužiti ako ne padne do 200?

Da, na ZSE. Potražite ATPL, otvorite zadnji financijski izvještaj i čitajte sa razumijevanjem. Meni se osobno 200 čini previše optimistično ali to ovisi o vašim preferencijama 🙂

[/quote]

pa ne pada cijena zbog prošlog FI. a ni zbog ovog za Q1. pada jer se ljudi boje da će vozarine zauvijek ostati oko 5000.

da se podsjetimo kako je bilo ovog istog tjedna prije godinu dana.

Scorpio Bulkers has taken the 75,000-dwt Imperial (built 2007) for the same period for only $13,500 per day, with an option for a second year at $14,500 per day.

Nema ovdje kruha dok se ne ostvare tri stvari:
1. Još jači scrap
2. Potpuno zaustavljanje narudžbi (gotovo potpuno)
3. Nagli porast potražnje (Indija, reaktivacija Kine, ali i Evrope i SAD-a na infrastrukturi).
Ovo pod 3. mora zaista doći naglo tako da vozarine naglo porastu i ostanu takve barem godinu i pol dok ponovno ne počnu jače sipati novogradnje.
Znači, dok dođe vrijeme za kupovinu slijedi još barem godinu dana mrvljenja, ali onda tko kupi i bude držao godinu-dvije dana zaradit će desetorostruko.
I to ponajviše mislim na NYSE, ovdje ipak manje.
Pozdrav!

Disclaimer: Tko moje pisanje shvati kao nagovor na kupovinu / prodaju dionica ili kao investicijski savjet taj je otisao na kvasinu odavno.

eh serislave, ti bi i ovce i novce [emo_cool] teško da može sve zajedno, možeš imati ili scrap i prestanak naručivanja ili jaki rast potražnje. da se ostvario broj 3 bile bi sada dobre vozarine i bez 1 i 2. cijela industrija je prešla na plan B to jest na 1 i 2 samo zato što nitko ne vjeruje da bi potražnja ikad više opet mogla rasti kao u prošlih 10 godina. a vidimo na crude tankerima kako je oporavak moguć čak i uz pad potražnje. a sve je počelo tako da su tankerski gurui 2013 zaključili da se za oporavak mora scrapati sve VLCC starije od 15 godina. kao što je danas s capeovima.


Nema ovdje kruha dok se ne ostvare tri stvari:
1. Još jači scrap
2. Potpuno zaustavljanje narudžbi (gotovo potpuno)
3. Nagli porast potražnje (Indija, reaktivacija Kine, ali i Evrope i SAD-a na infrastrukturi).
Ovo pod 3. mora zaista doći naglo tako da vozarine naglo porastu i ostanu takve barem godinu i pol dok ponovno ne počnu jače sipati novogradnje.
Znači, dok dođe vrijeme za kupovinu slijedi još barem godinu dana mrvljenja, ali onda tko kupi i bude držao godinu-dvije dana zaradit će desetorostruko.
I to ponajviše mislim na NYSE, ovdje ipak manje.
Pozdrav!

Ijoš jedna jako bitna stvar: vozarine moraju rast za 300%! Ne 200%, jer će onda poslovat s nulom , već 300% , da imaju neku zaradu.



Prodao danas sve. Uknjižio gubitak od cca 60%. Lijepi pozdrav . I možda se vidimo ako dotakne 200kn.[emo_naivan]

Dok god imas otvorenu poziciju nisi izgubio a ti si je upravo zatvorio 🙁
Super si napravio 60% gobitka…
Prvo Buffetovo pravilo ulaganja na burzi nemoj gubiti novac
Drugo pravilo ne zaboravi prvo

[/quote]

Imao sam otvorenu poziciju već 6 godina , i samo minus,minus,minus(pa dokle više).
I Buffetova strategija ti ne funkcionira (ne za male i ne u Hrvatskoj).
Buffetova strategija ti može funkcionirat samo ako naslijediš ZA 20 ROĐENDAN 10milijona eura, jedino onda će ti funkcionirat Buffetova strategija!

tvoja strategija ? na 100 kn vise je bilo buy jeftino…do kud dokupljujes?

SVI SU SPAMERI IGNORE !!! D,D(dugoročni dokupljivači)bloger predvodnik :-)strucnjak

New Report

Close