ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Što li je natjeralo ovog brodovlasnika da ovaj brod proda u scrap [emo_vrtimise]

Bulker CAPE FLORA 164,361 2000 Japan 21,100 $ 365/Ldt Indian

Sve će doći na svoje realne vrijednosti.Moji postovi nisu nagovor niti na kupnju niti na prodaju dionica!


Što li je natjeralo ovog brodovlasnika da ovaj brod proda u scrap [emo_vrtimise]

Bulker CAPE FLORA 164,361 2000 Japan 21,100 $ 365/Ldt Indian

evo što o tome kažu tradewindsnews

The vessel is considered to be the youngest capesize sold for scrap in recent memory and could be a sign that other young tonnage will be removed from the market.

Singapore-based bulker brokers note that it is quite feasible in the current market for ships of around 15 years to feel the breakers’ burn in the future as Australian iron ore exporters such as Fortescue Metals, BHP Billiton and Rio Tinto have strict 15-year age limits for vessels carrying their iron ore cargoes.

However, Brazilian iron ore producer Vale does not appear to be enforcing age restrictions and continues to use a large number of older vessels in Brazil.

inače zanimljivo je da je prošlo već 6 mjeseci od vijesti o dogovoru cosca i valea o novim valemaxima a još nijedan nije naručen. makar bi već sljedeće godine vale trebao imati udarnu ekspanziju kapaciteta. izgleda da i oni čekaju neki održivi rast vozarina da budu uvjereni da se isplati.


Kako su neki tvrdili da drukam na dole malo sam potražio i evo šta sam napisao 12.2.2012 kad je dionica ATPL bila oko 320kn, a BDI panamaxa oko 5000$ po dnevnom najmu:

"Ne treba duplo brodova nego duplo manje brodova. Problem danas je prevelika ponuda brodova. Iako trgovina nije u tolikom padu (kao što je bila 2009.) ono što ostaje veliki problem je prevelik broj novogradnji i premali broj brodova koji se salju u rezalište. Mislim da je glavni razlog premalog slanja brodova u rezališta taj što su brodovi prilično novi pa se više nema šta ni slati (flote svih velikih kompanija su relativno mlade). Bojim se da se taj problem pre-kapaciteta neće tako skoro riješiti. Ipak, BDI s ovih razina teško da može niže tako da se linija potpore na brodarskim dionicama može postaviti na trenutnim cijenama. Vrijednost dolara koji raste tome ide u prilog. Ali kako su i krediti u dolarima to je dvosjekli mač."

Sve što sam tada nabrojao stoji i danas.


Većina toga je bila potpuno promašena!
Npr:
Scrap je te godine (2012) bio rekordan u povjesnim razmjerima (a ne da ide premalo u scrap kao što je navedeno)
Cijena brodarskih dionica je pala žešće, a pogotovo ATPL…sve do 195 (daleko od ovih 320 koji su trebali biti potpora…)

Jedino što stoji je oversupplay brodova, što naravno svi znaju i nije nikakva mudrost

Dakle, izući jedan potpuno promašeni mail iz arhive i ponavaljati ga ovdje i s time pokušati nešto dokazivati je potpuno promašeno.
Ovaj nick kontinuirano druka i dezinformira prema tome što se mene tič eod sad ide na ignore

Sve će doći na svoje realne vrijednosti.Moji postovi nisu nagovor niti na kupnju niti na prodaju dionica!


Koliki su ti ugovori? Ja znam.
ajde napiši da vidimo jeli znaš ili samo pišeš da pišeš!!

Nije meitum da ti znaš, važno je da Upava ne radi transparentno. Jer ako su potpisali dugoročni novi Ugovor sa Rusima onda to dionuičari moraju znati, budući voazrina bitno utječe na poslovanje a posljedično i na cijenu dionice. Šteta, velika šteta što pola flote drže na spotu pa sad jako “puše”, očito se nadaju promjeni trenda, pa ne žele sve brodove dati u time charter



Kako su neki tvrdili da drukam na dole malo sam potražio i evo šta sam napisao 12.2.2012 kad je dionica ATPL bila oko 320kn, a BDI panamaxa oko 5000$ po dnevnom najmu:

"Ne treba duplo brodova nego duplo manje brodova. Problem danas je prevelika ponuda brodova. Iako trgovina nije u tolikom padu (kao što je bila 2009.) ono što ostaje veliki problem je prevelik broj novogradnji i premali broj brodova koji se salju u rezalište. Mislim da je glavni razlog premalog slanja brodova u rezališta taj što su brodovi prilično novi pa se više nema šta ni slati (flote svih velikih kompanija su relativno mlade). Bojim se da se taj problem pre-kapaciteta neće tako skoro riješiti. Ipak, BDI s ovih razina teško da može niže tako da se linija potpore na brodarskim dionicama može postaviti na trenutnim cijenama. Vrijednost dolara koji raste tome ide u prilog. Ali kako su i krediti u dolarima to je dvosjekli mač."

Sve što sam tada nabrojao stoji i danas.


Većina toga je bila potpuno promašena!
Npr:
Scrap je te godine (2012) bio rekordan u povjesnim razmjerima (a ne da ide premalo u scrap kao što je navedeno)
Cijena brodarskih dionica je pala žešće, a pogotovo ATPL…sve do 195 (daleko od ovih 320 koji su trebali biti potpora…)

Jedino što stoji je oversupplay brodova, što naravno svi znaju i nije nikakva mudrost

Dakle, izući jedan potpuno promašeni mail iz arhive i ponavaljati ga ovdje i s time pokušati nešto dokazivati je potpuno promašeno.
Ovaj nick kontinuirano druka i dezinformira prema tome što se mene tič eod sad ide na ignore

[/quote]
Niste ocito shvatili pojam posta, ali nema veze. Pojam posta je oversupply brodova koji neće mjenjati BDI još dugo vremena (premalo ide u scrap za razliku od onoliko koliko se gradi). I nije evo 3 godine. Cijena je manje bitna jer nisam kupovao niti tada, za razliku od vas. Gospodin me sarkasticno prozvao Nostradamus pa mu je to odgovor na njegov post.

I ako je svima tako očit oversupply i da BDI neće doći do razine gdje brodovi posluju na nuli šta ste onda svi kupovali dionice brodara?

Cijena brodarskih dionica je pala žešće, a pogotovo ATPL…sve do 195 (daleko od ovih 320 koji su trebali biti potpora…)

tko kaze da je TREBALO BIT ?

SVI SU SPAMERI IGNORE !!! D,D(dugoročni dokupljivači)bloger predvodnik :-)strucnjak

BDI +0,7 pct. til 565 point

BPI +0,8 pct. til 4.706 dollar
BSI +1,0 pct. til 5.916 dollar

http://www.njuskalo.hr/sve-ostalo/dionice-croatia-records-zagreb-ulaganje-oglas-15145379

evidentno je da je brodarski sektor trenutno u banani ..e sad kak gledamo na to..napol puna čaša ili napol prazna ..nekome je sad minus ..neko vidi u ovom velku šansu ..sjetil bum se samo malo ranije kak sam i osobno trtaril i razbijal glavu ući ili ne 220 prošli puta a imal sam dobru lovu ..nakon toga se to moglo produplat u tri vala rasta , bez problema …dakle pitanje je samo naš brodar sada šansa ili ne ? ..
ako najozbiljnije uzmemo kolegu invertera ..a ja bi kaj got neki rekli .moguć je još down do nekih linija potpore..optimizam me tera da isto tak vidim i up jer mjesec dva bulla može nas oporaviti.. vreme je za bit pametan sada 🙂

sad se vec evidentno smanjuju narudzbe

Dry bulk newbuilding orders down 78% on year in January http://www.platts.com/latest-news/shipping/london/dry-bulk-newbuilding-orders-down-78-on-year-in-26032672

http://www.njuskalo.hr/sve-ostalo/dionice-croatia-records-zagreb-ulaganje-oglas-15145379

India largest driver of seaborne met coal demand growth[/url]

http://www.njuskalo.hr/sve-ostalo/dionice-croatia-records-zagreb-ulaganje-oglas-15145379

Sve je to super, ali ima tu još dosta krkljanca dok se ne krene prema gore. Evo, još tri tjedna i gotov kvartal. Što mislite, koliko gubitka će se upisati? 20 mil. kn? Ili tu negdje? Brutala je to. Više od 200 kn ne dam i to pod uvjetom da u tom trenutku vidim jasne znakove oporavka tržišta. Inače je i 150 puno.

Disclaimer: Tko moje pisanje shvati kao nagovor na kupovinu / prodaju dionica ili kao investicijski savjet taj je otisao na kvasinu odavno.

New Report

Close