Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 42,78 | 1.626 | 38 | 42,50 | 43,00 | -1,16% |
S obzirom da je adrs kupnjom crosa postao najveći pojedinačni vlasnik atpl vidjet ćemo što misle ( nakon prodaje tdr-a) o svom udjelu u atpl..
Nemora se čekat ( nadam se da vjeko ovo neće izbrisat)..znamo da će sad jedno mjesec dva sigurno ići gore jer je ovo vrijeme rasta vozarina..
Ono što je upitnik je hoće li nastaviti poslije…ako hoće onda def. imamo bull ako pak ne povratak na stare razine..
Kako su vozarine naglo pale i padaju isto tako naglo skaču..vidjet ćemo..
da će sad jedno mjesec dva sigurno ići gore jer je ovo vrijeme rasta vozarina..
čak i da bude tako, kako će to pomoći ATPL koja već ima ugovorene brodove po sadašnjim, povijesno niskim vozarinama??
Koliki su ti ugovori? Ja znam.
ajde napiši da vidimo jeli znaš ili samo pišeš da pišeš!!
? i? Koliki su?
U Evo upravo je bdi danas up!!!
Nego koliki su ugovori?
http://www.dryships.com/pages/report.php
panamaxi rastu kao i supre..
Cape dolje…dobro je..
Budući da je dolar narastao za 30% i još će rasti sve je moguće…Nakon rev. imovine 0 bi bila ok..
A 3 i 4 +
čak i da bude tako, kako će to pomoći ATPL koja već ima ugovorene brodove po sadašnjim, povijesno niskim vozarinama??
[/quote]
i kažeš, baš su napravili time ugovore po ovim najnižim cijenama, i to sigurno na najduži period :))))
još su sigurno dali i skonto da njih izaberu da budu najpovoljniji,,+ gorivo isto ide na račun ATPL, tako da naručitelju ne bude preveliki trošak, kad je bal nek je maskenbal 🙂 nije beg cicija,,
Kinezi za 2015. potvrdili “War on Coal” i usporavanje ekonomije…[emo_mrgud]
“Environment pollution is a blight on people’s quality of life and a trouble that weighs on their hearts,” Li told the opening of the annual National People’s Congress (NPC), the country’s communist-controlled legislature.
“We must fight it with all our might,” he said.
The amount of emissions per unit of GDP fell by 6.2% in 2014, it said.
Li said China expects to reduce that further by “more than 3.1%” this year, adding it aims to stop coal consumption growing “in key areas”.
http://www.theguardian.com/environment/2015/mar/05/china-vows-to-fight-pollution-with-all-our-might
Kako su neki tvrdili da drukam na dole malo sam potražio i evo šta sam napisao 12.2.2012 kad je dionica ATPL bila oko 320kn, a BDI panamaxa oko 5000$ po dnevnom najmu:
“Ne treba duplo brodova nego duplo manje brodova. Problem danas je prevelika ponuda brodova. Iako trgovina nije u tolikom padu (kao što je bila 2009.) ono što ostaje veliki problem je prevelik broj novogradnji i premali broj brodova koji se salju u rezalište. Mislim da je glavni razlog premalog slanja brodova u rezališta taj što su brodovi prilično novi pa se više nema šta ni slati (flote svih velikih kompanija su relativno mlade). Bojim se da se taj problem pre-kapaciteta neće tako skoro riješiti. Ipak, BDI s ovih razina teško da može niže tako da se linija potpore na brodarskim dionicama može postaviti na trenutnim cijenama. Vrijednost dolara koji raste tome ide u prilog. Ali kako su i krediti u dolarima to je dvosjekli mač.”
Sve što sam tada nabrojao stoji i danas.