Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 41.993 | 857 | 47,80 | 49,50 | 0,00% |
Mannu,
Znaci brodogradiliste je bankrotiralo. Volio bih da se Atpl uprava ocituje hoce li uopce onda dobiti ovu lovu.Ako ne dobiju to je katastrofa.
A možda je baš presuda u korist Golden Oceana bila okidač pa više ne mogu računati na te novce. Stav uprave imaš u revidiranom za 2013., str 42-43:
Na dan 31. prosinca 2013. godine Grupa osim 10 radnih sporova ima i dva arbitražna postupka vezano za otkazivanje Ugovora o gradnji brodova AP Konavle i AP Pelješac sa brodogradilištem JEHI, Kina. Novogradnje su otkazane iz razloga što nisu dovršene do ugovorenog datuma primopredaje. Temeljem Ugovora o gradnji zatražen
je povrat do tada uplaćenih rata kupoprodajne cijene, koje su osigurane bankovnom garancijom, a brodograilište je pokrenulo arbitraže s namjerom da odulji rok za povrat novca.
Radni sporovi osigurani su P&I pokrićem, te uprava drži da po tim sporovima neće nastati nikakvi značajni gubici
te stoga nisu učinjena nikakva rezerviranja.
što su ljudi sve u stanju izračunati…
http://www.bloombergview.com/articles/2015-03-01/china-might-still-be-booming
The data suggest that the China and India have been building capabilities in a wide range of new products and skills, and have thus graduated into the group of countries for which complexity does predict growth. As a result, their combined gross domestic product should roughly triple over the next seven years, reaching a total of about 26 trillion dollars.
Evo malo sam razmislio…možda ste vi ipak u pravu kolega over…[emo_plazi][emo_smijesak]
Kineska državna banka isplacuje povrat predujma,a ne škver…
Ovo je najbolji mogući scenarij koji se trenutno događa na spotu,da panamaxi i supre rastu a capesize padaju,tako da će se nastaviti scrap starih capeova i convertiranje novogradnji u tankere.
mislim da capeovi padaju i zbog dugoročne situacije. trenutno se za capeove ne vidi neki jasan izvor bitnog rasta potražnje kad se u kini jednom zatvore oni preskupi rudnici koji se trebaju zatvoriti.
zato sad gledamo efikasnost tržišta na djelu. u 2 mjeseca scrapano 25 capeova. ukupni orderbook je 300. to su dakle dvije godine scrapanja ovim ritmom čak i kad bi ih zaista bilo isporučeno 300 u sljedeće dvije godine, a vjerojatno će biti maksimalno 200-220. drugim riječima ako se nastavi ovakav ili približan tempo slanja u rezališta već smo ušli u fazu negativnog rasta capesize flote.
Mannu,
Znaci brodogradiliste je bankrotiralo. Volio bih da se Atpl uprava ocituje hoce li uopce onda dobiti ovu lovu.Ako ne dobiju to je katastrofa.
A možda je baš presuda u korist Golden Oceana bila okidač pa više ne mogu računati na te novce. Stav uprave imaš u revidiranom za 2013., str 42-43:
Na dan 31. prosinca 2013. godine Grupa osim 10 radnih sporova ima i dva arbitražna postupka vezano za otkazivanje Ugovora o gradnji brodova AP Konavle i AP Pelješac sa brodogradilištem JEHI, Kina. Novogradnje su otkazane iz razloga što nisu dovršene do ugovorenog datuma primopredaje. Temeljem Ugovora o gradnji zatražen
je povrat do tada uplaćenih rata kupoprodajne cijene, koje su osigurane bankovnom garancijom, a brodograilište je pokrenulo arbitraže s namjerom da odulji rok za povrat novca.
Radni sporovi osigurani su P&I pokrićem, te uprava drži da po tim sporovima neće nastati nikakvi značajni gubici
te stoga nisu učinjena nikakva rezerviranja.
[/quote]
ako me sjećanje ne vara, oko 55 mil. usd je u igri. jesam li u pravu?
Garancija kineske banke. A od čega će se sad ta banka naplatiti?
I to izgleda prema više sporova kako vidimo. Brodogradilište je dužno više milijaridi bankama. Pa i banka u SADu bi bankrotirala.
Izgleda da samo našima brodarima rastu vozarine..
http://finance.yahoo.com/quotes/NMM%2CNM%2CSB%2CPRGN%2CSBLK%2CSHIP%2CBALT%2CFREE%2CDRYS%2CDSX%2CEGLE%2CESEA%2CEXM%2CGNK?
Za razliku od većine drugih, kod ove dionice uvijek kao da se jedva čeka okidač za gore!? Zašto? Pa trenutno ne postoji niti jedan racionalan razlog za takvo ponašanje.
u 2 mjeseca scrapano 25 capeova.
Odakle ovaj podatak? Platou report kaže 16 capeova 2015 YTD sold for scrapping. Također kaže za 2015 YTD da je stiglo novogradnji 10.8 mill dwt, a scrapano 4.8. Dakle definitivno se nastavlja dalje rast flote. Uz to dodaju da očekuju “oporavak” vozarina u ostatku godine, što ne znači da će brodari ostvarivati profit, ali znači da se tempo scrapanja neće ovako nastaviti. Moguće su još godine poslovanja na rubu s malom dobiti ili gubicima. Naravno, znamo da je to za atlantsku moguće samo uz kontinuiranu prodaju imovine.[emo_palacd]
Garancija kineske banke. A od čega će se sad ta banka naplatiti?
I to izgleda prema više sporova kako vidimo. Brodogradilište je dužno više milijaridi bankama. Pa i banka u SADu bi bankrotirala.
Pa jamstva banaka valjda i jesu zbog slučajeva kao što je ovaj. Kako će oni to dalje riješavati je stvar između njih i banke, nas previše ne zanima. Možda i otpisom na štetu banke. U svakom slučaju i dalje će trebati jamstva banaka ako se misle baviti brodogradnjom.
ako me sjećanje ne vara, oko 55 mil. usd je u igri. jesam li u pravu?
[/quote]
Heh to je oko 270 kn po dionici, nemoj to pisat jer će dionica odmah na 100 kn
A kinezi garantiraju kao i RH za brodogradilišta, autoceste…. A sve će uskoro u dim, pa će nam biti svejedno dali imali dionice, ili keš…. Iako kina raste po 7%, a RH bi bilo super da je na nuli 🙂
Tako da, uživajte još ovo sitno vremena šta je ostalo 🙂