ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 19.11.2024. u 06:33
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
49,00
41.993
857
47,80
49,50
0,00%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.


Mannu,
Znaci brodogradiliste je bankrotiralo. Volio bih da se Atpl uprava ocituje hoce li uopce onda dobiti ovu lovu.Ako ne dobiju to je katastrofa.

A možda je baš presuda u korist Golden Oceana bila okidač pa više ne mogu računati na te novce. Stav uprave imaš u revidiranom za 2013., str 42-43:

Na dan 31. prosinca 2013. godine Grupa osim 10 radnih sporova ima i dva arbitražna postupka vezano za otkazivanje Ugovora o gradnji brodova AP Konavle i AP Pelješac sa brodogradilištem JEHI, Kina. Novogradnje su otkazane iz razloga što nisu dovršene do ugovorenog datuma primopredaje. Temeljem Ugovora o gradnji zatražen
je povrat do tada uplaćenih rata kupoprodajne cijene, koje su osigurane bankovnom garancijom, a brodograilište je pokrenulo arbitraže s namjerom da odulji rok za povrat novca.
Radni sporovi osigurani su P&I pokrićem, te uprava drži da po tim sporovima neće nastati nikakvi značajni gubici
te stoga nisu učinjena nikakva rezerviranja.

Voda nikad ne zavrije dok je gledaš.

što su ljudi sve u stanju izračunati…

http://www.bloombergview.com/articles/2015-03-01/china-might-still-be-booming

The data suggest that the China and India have been building capabilities in a wide range of new products and skills, and have thus graduated into the group of countries for which complexity does predict growth. As a result, their combined gross domestic product should roughly triple over the next seven years, reaching a total of about 26 trillion dollars.

Evo malo sam razmislio…možda ste vi ipak u pravu kolega over…[emo_plazi][emo_smijesak]

A BALVANA!!! :) :) :)

http://finance.yahoo.com/quotes/DRYS,DSX,EGLE,ESEA,EXM,GNK,NM,QMAR,TBSI


Kineska državna banka isplacuje povrat predujma,a ne škver…
Ovo je najbolji mogući scenarij koji se trenutno događa na spotu,da panamaxi i supre rastu a capesize padaju,tako da će se nastaviti scrap starih capeova i convertiranje novogradnji u tankere.

mislim da capeovi padaju i zbog dugoročne situacije. trenutno se za capeove ne vidi neki jasan izvor bitnog rasta potražnje kad se u kini jednom zatvore oni preskupi rudnici koji se trebaju zatvoriti.

zato sad gledamo efikasnost tržišta na djelu. u 2 mjeseca scrapano 25 capeova. ukupni orderbook je 300. to su dakle dvije godine scrapanja ovim ritmom čak i kad bi ih zaista bilo isporučeno 300 u sljedeće dvije godine, a vjerojatno će biti maksimalno 200-220. drugim riječima ako se nastavi ovakav ili približan tempo slanja u rezališta već smo ušli u fazu negativnog rasta capesize flote.



Mannu,
Znaci brodogradiliste je bankrotiralo. Volio bih da se Atpl uprava ocituje hoce li uopce onda dobiti ovu lovu.Ako ne dobiju to je katastrofa.

A možda je baš presuda u korist Golden Oceana bila okidač pa više ne mogu računati na te novce. Stav uprave imaš u revidiranom za 2013., str 42-43:

Na dan 31. prosinca 2013. godine Grupa osim 10 radnih sporova ima i dva arbitražna postupka vezano za otkazivanje Ugovora o gradnji brodova AP Konavle i AP Pelješac sa brodogradilištem JEHI, Kina. Novogradnje su otkazane iz razloga što nisu dovršene do ugovorenog datuma primopredaje. Temeljem Ugovora o gradnji zatražen
je povrat do tada uplaćenih rata kupoprodajne cijene, koje su osigurane bankovnom garancijom, a brodograilište je pokrenulo arbitraže s namjerom da odulji rok za povrat novca.
Radni sporovi osigurani su P&I pokrićem, te uprava drži da po tim sporovima neće nastati nikakvi značajni gubici
te stoga nisu učinjena nikakva rezerviranja.
[/quote]

ako me sjećanje ne vara, oko 55 mil. usd je u igri. jesam li u pravu?

Garancija kineske banke. A od čega će se sad ta banka naplatiti?
I to izgleda prema više sporova kako vidimo. Brodogradilište je dužno više milijaridi bankama. Pa i banka u SADu bi bankrotirala.

Izgleda da samo našima brodarima rastu vozarine..
http://finance.yahoo.com/quotes/NMM%2CNM%2CSB%2CPRGN%2CSBLK%2CSHIP%2CBALT%2CFREE%2CDRYS%2CDSX%2CEGLE%2CESEA%2CEXM%2CGNK?

Za razliku od većine drugih, kod ove dionice uvijek kao da se jedva čeka okidač za gore!? Zašto? Pa trenutno ne postoji niti jedan racionalan razlog za takvo ponašanje.


u 2 mjeseca scrapano 25 capeova.

Odakle ovaj podatak? Platou report kaže 16 capeova 2015 YTD sold for scrapping. Također kaže za 2015 YTD da je stiglo novogradnji 10.8 mill dwt, a scrapano 4.8. Dakle definitivno se nastavlja dalje rast flote. Uz to dodaju da očekuju “oporavak” vozarina u ostatku godine, što ne znači da će brodari ostvarivati profit, ali znači da se tempo scrapanja neće ovako nastaviti. Moguće su još godine poslovanja na rubu s malom dobiti ili gubicima. Naravno, znamo da je to za atlantsku moguće samo uz kontinuiranu prodaju imovine.[emo_palacd]


Garancija kineske banke. A od čega će se sad ta banka naplatiti?
I to izgleda prema više sporova kako vidimo. Brodogradilište je dužno više milijaridi bankama. Pa i banka u SADu bi bankrotirala.

Pa jamstva banaka valjda i jesu zbog slučajeva kao što je ovaj. Kako će oni to dalje riješavati je stvar između njih i banke, nas previše ne zanima. Možda i otpisom na štetu banke. U svakom slučaju i dalje će trebati jamstva banaka ako se misle baviti brodogradnjom.

Voda nikad ne zavrije dok je gledaš.



ako me sjećanje ne vara, oko 55 mil. usd je u igri. jesam li u pravu?
[/quote]

Heh to je oko 270 kn po dionici, nemoj to pisat jer će dionica odmah na 100 kn

A kinezi garantiraju kao i RH za brodogradilišta, autoceste…. A sve će uskoro u dim, pa će nam biti svejedno dali imali dionice, ili keš…. Iako kina raste po 7%, a RH bi bilo super da je na nuli 🙂

Tako da, uživajte još ovo sitno vremena šta je ostalo 🙂

New Report

Close