Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 43,00 | 3.870 | 90 | 42,50 | 44,50 | 1,42% |
Teško se takav tempo scrappinga može preslikati na ostatak godine ako BDI ne ostane na ovim razinama. Znamo već da u slučaju porasta na i dalje neprofitabilnih 1000 bodova kreću ugovori o novogradnjama i usporava scrapping.
Inače, Clarkson kaže da će supply brodova rasti 39% u iduće 3 godine, tako da ovaj scrap samo usporava neizbježno.
ti analitičari baš ne troše puno vremena na korekciju tekstualnog dijela svojih analiza. kako će flota porasti 39% ako je cijeli orderbook bruto 18-19% s tendencijom pada?
Nisam korisnik Clarksona pa nemam uvid u detalje, ali tako piše Reuters i još nekoliko medija. Možda imaju drukčije podatke i forecast od platoua, nije prvi put da vidim različiti order book kod različitih shipbrokera.
da, ali te razlike ipak nisu u tom omjeru, ovih 39% je očito neki tipfeler, koliko se sjećam i sam clarksons za 2015 govori o 4-5% rasta a ne 10-15%. i na kraju svake godine ispadne da je bilo mnogo manje isporuka nego što je na početku bila i ta najmanja brojka narudžbi kod platoua.
Dakle sa današnjom cijenom ZSE kaže da cijela APLT vrijedi cca 50 mil. dolara
Koliko imaju avansa kod kineza?
Dakle sa današnjom cijenom ZSE kaže da cijela APLT vrijedi cca 50 mil. dolara
Koliko imaju avansa kod kineza?
cca pola te vrijednosti koju navodite……
Dakle sa današnjom cijenom ZSE kaže da cijela APLT vrijedi cca 50 mil. dolara
Koliko imaju avansa kod kineza?
A kakve sad to veze ima? Pasiva je bitna. Mene samo interesira koliko im je kapitala ostalo i koliko još dugo mogu izdržati ovakve uvjete poslovanja. Ostalo je 880m kn kapitala. Računajte sami, ako ovo potraje bit će uskoro dionica po kunu…
Dakle sa današnjom cijenom ZSE kaže da cijela APLT vrijedi cca 50 mil. dolara
Koliko imaju avansa kod kineza?
A kakve sad to veze ima? Pasiva je bitna. Mene samo interesira koliko im je kapitala ostalo i koliko još dugo mogu izdržati ovakve uvjete poslovanja. Ako sam dobro upamtio prošle godine su napravili 250m minusa iz osnovnog poslovanja. Ne računam revalorizaciju brodova. Ostalo je 880m kn kapitala. Računajte sami, ako ovo potraje 2017. će biti dionica za kunu.
[/quote]
Najefikasnije bi bilo da eliminiraju brodarstvo i kupe Maestrale, nešto kao LPLH, istina oni imaju samo zemljište,ovako je biznis u žešćoj katastrofi
Dakle sa današnjom cijenom ZSE kaže da cijela APLT vrijedi cca 50 mil. dolara
Koliko imaju avansa kod kineza?
A kakve sad to veze ima? Pasiva je bitna. Mene samo interesira koliko im je kapitala ostalo i koliko još dugo mogu izdržati ovakve uvjete poslovanja. Ostalo je 880m kn kapitala. Računajte sami, ako ovo potraje bit će uskoro dionica po kunu…
[/quote]
Pa nema nikakve veze, onako sam sa sobom pričam.
A koliko mogu izdržati? Pa uvjeren sam jako dugo, duže nego bilo koja hr vlada 🙂
a ovi idu raditi novi brod? za koliko? pa šta ne kupe stare polovne ima ih za đaba skoro
http://www.novilist.hr/Vijesti/Rijeka/3.-maju-gradnja-dva-bulk-carriera-za-kanadskog-brodara
@Spalato.. iz članka,,,,,
Azijski pak div usporava i prošle je godine porastao ‘samo’ 7,4 posto,,,,,,
a šta bi da je rasla kao HR, ono jedan kvartal +0,3% mogli bi svi ključ u bravu odavno 🙂
http://www.novilist.hr/Vijesti/Rijeka/3.-maju-gradnja-dva-bulk-carriera-za-kanadskog-brodara
a ovi idu raditi novi brod? za koliko? pa šta ne kupe stare polovne ima ih za đaba skoro,, cijelu ATPL kupe za vrijednost ovog jednog broda i još im ostane za 2-3 polovna 🙂