ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 18.11.2024. u 06:27
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
49,00
41.993
857
47,80
49,50
0,00%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

gorgija

Uvijek je sve isto, nema sumnje, ali neke bitne okolnosti, utjecaji i igrači mogu biti različiti, i jesu. Kapitalizam će ići dalje, ali igrači su drugi, mnogo veći i jači.

Disclaimer: Tko moje pisanje shvati kao nagovor na kupovinu / prodaju dionica ili kao investicijski savjet taj je otisao na kvasinu odavno.

hvala, mannu!


gorgija

Uvijek je sve isto, nema sumnje, ali neke bitne okolnosti, utjecaji i igrači mogu biti različiti, i jesu. Kapitalizam će ići dalje, ali igrači su drugi, mnogo veći i jači.

u recesijama se uvijek dogode konsolidacue u sektoru, to je normalno. ali za pozitivan razvoj vozarina bitno je samo da broj narudžbi za novogradnje bude kontroliran tako da flota može rasti manje od potražnje, a svejedno je tko naručuje. naravno i pozitivno je ako se veći dio te tonaže naručuje baš sa ciljem da vozi isključivo na najdužim distancijama kao brazil-kina.

Evo isao malo pogledati izvjesca,narucene novogradnje Bulk Carrier
January 2014. 226 kom.
January 2015. 20 kom.

Ukupni pad narucenih novogradnji svih brodova pao za 84%,sa 695 na 109 brodova,s time da je naruceno u 01.2015. 20 drybulkera,9 tankera,7 plinasa,21 kontejnerasa,a pod ostalo je 52 brod

Newbuilding Market

Summary
The first month of 2015 ended on an enrely different note than the
first month of last year as far as the newbuilding market is concerned.
A total of 695 vessels were ordered back in January last year,
a whopping 84% decrease compared to the ordering acvity that
took place last month. Ordering acvity for both tankers and dry
bulkers noted a sharp decline last month compared to December, as
despite the continuously softening prices, especially in the case of
dry bulkers, placing a new order is currently an opon that leaves
most owners out there indifferent.

When wealth is lost, nothing is lost; when health is lost, something is lost; when character is lost, all is lost. ~Billy Graham

http://www.dryships.com/pages/report.php


kolki su izgledi da predaju obvezujuću ponudu za JDPL?

pretpostavljam da to ovisi o tome da li će u sljedeća tri tjedna procijeniti da cijene brodova botomiraju.

ako se uzme u obzir rast dolara sadašnja cijena 269 je oko 220kn u odnosu na 12/2012,, tadašnji okret je bio oko 200kn,
tog se dobro sjećam jer sam tada dosta podebljo u tom prosincu, jest da sam se vratio opet skoro do te točke al hebga 🙂 a onda 27.02.2013. heehhhh :),,,
al jbga kad se uzorci ne ponavljaju

… ovdje se totalno promijenila struktura ulagača … starih kao da nema … ušao sam u ovu dionicu prije 5,5 god kad je bila perjanica na zse i br. 1 za trejdanje … donijela mi je nevjerovatan prihod na kupnji ondašnjih 650kn i prodaji na 1150 … ali zasr…o sam kad sam se vratio na 900 i sad mogu puhat mačku pod rep … o tim razinama može sanjati moja kćerka možda … a što je s dividendom? barem smo to nekada imali 🙁 …. jedino što mene i slične može dijelom izvući iz dr…ka je prodaja/kupnja unutar samog portfelja prateći ciklične oscilacije … pozz zajednici … p.s. ove “stručne” postove glede kretanja stanja svjetske flote, novogradnji i sl niti ne čitam. Pomorski kap sam i mogao bih koju i o tome, ali čemu? … ovo je burza! I to HR verzija ;-))

Primjećujem kod ovog drybulk sektora uvijek istu pojavu koja uzrokuje niske vozarine koje bi mogle trajati čitavu vječnost.
Od 2009. na dalje uvijek postoji gomila optimista koji naručuju novogradnje jer će uskoro “oporavak” vozarina. I dan danas opet imamo novu gomilu optimista koji naručuju nove brodove jer će oporavak “2016 ili 17. Čim malo posustane hiperprodukcija brodova ponovo ista priča i bdi je tu gdje je i zbog takvih će tu dugo i ostati. Ne može svjetska trgovina toliko rasti koliko optimisti mogu novih brodova naručiti.

Atlanska tj.brodari slijede put građevinara.Žalosno ali istinito.

Kad kapetani i uprava kupuju treba prodavati i obrnuto.
Ovdje se bojim da brodare stvarno čeka sudbina građevinara.

al se netko isprsio na asku. ružno i pomisliti što bi tek bilo da BDI nije okrenuo up.

New Report

Close