ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

@rota123
Ovo nema veze sa hrvatskom brodogradnjom nego sa temom Atlantska i kuda bi trebali ploviti ti brodovi.
Kakve veze ima drill shipovi i prateci brodovi sa ovom temom??

A evo kolega Frankie vam lijepo pise,totalne nebuloze su sa tim izgradnjama brodova,pa procitajte clanak sta je postao.

When wealth is lost, nothing is lost; when health is lost, something is lost; when character is lost, all is lost. ~Billy Graham

Vidite kako je burza zanimljiva. Vi ovdje govorite kako Pusićka pojma nema, kakvih 500 brodova, a na Varteksu se ljudi vesele kako je Pusićka super, jer će baš njihova firma dobiti narudžbu za izradu svih tih pomorskih i ostalih uniformi.

@malibu
Drill shipovima sam samo htio ukazat na brazilski mentalitet koji ja mogu svesti pod zajednicki nazivnik štrapanje ilitiga moje pjesme moji snovi.

Uvik ɐɹʇuoʞ ! Sitne duše mogu da mi puše!!!

Uistinu zanimljiva. Na forumu tankerske jedan od kolega koji je ovdje pokušavao prodati teoriju “padajućih noževa” upravo se pohvalio kako sada lovi padajuće noževe.

Voda nikad ne zavrije dok je gledaš.



@malibu

Drill shipovima sam samo htio ukazat na brazilski mentalitet koji ja mogu svesti pod zajednicki nazivnik štrapanje ilitiga moje pjesme moji snovi.

Logično je da Brazil poveća flotu, jer im je to nužnost kao ekonomiji ovisnoj o izvozu sirovina. Iz istog razloga Rusija gradi naftovode i plinovode. U drugim sektorima je također prednost imati svoju distribuciju i maloprodaju (Agrokor), a ne da vam drugi određuju konačnu cijenu proizvoda.

Već je bilo govora o brazilskim narudžbama u kineskim brodogradilištima, o dogovoru sa Valeom. Sad će i kineski državni brodari naručivati Valemaxe i imati monopol na prijevoz iz Brazila. Tako glasi dogovor velikih, a ostali brodari neka se snalaze.

“After the deals with Cosco and China Merchants, the government’s statement is only the last piece to the puzzle. It can be expected other national shipping firms, such as China Shipping and Sinotrans, will follow suit to ink freight deals with Vale,” said Jiang.
“Although this is good news for the state-owned firms, it may be negative for the entire dry bulk shipping market. The national shipping firms may move to order more Valemax carriers, worsening the dire market outlook due to oversupply. This will likely put downward pressure on the [Baltic Dry Index],” he said.”

Za razliku od Kulaša, napola puna čaša:

Navios Maritime Holdings (NYSE:NM) reported results that were very typical of dry shipping stocks in this environment – more net losses from weak shipping rates and weak shipping rates from an out-of-control global fleet supply. However, if you believe NM management, this near-term pain may be soon coming to an end.

CEO Angeliki Frangou acknowledges that the rate environment for dry shipping it as the worst levels seen in 30 years since at least the dry bulk index began recording. However, she believes this is a double-edged sword. Currently the rates are so low, so bad, that they are typically far less than operating break even.

The industry is responding in the exact way you would expect it to respond based on everything we learn in economics textbooks: Old ship scrapping is accelerating, new ship deliveries are decelerating, and many current ships are docking. In short the magic of supply and demand is reshuffling the vast oversupply slowly but surely back to much higher rates and profitable levels.

As Frangou concludes, “These developments suggest the market is rationalizing and given the continued strong demand for the underlying commodities, we should expect a healthier market in the medium term.”

According to the conference call and presentation that followed, nearly half of one percent of the entire world drybulk fleet was scrapped in the first month and a half of 2015 alone so far. While the supply situation is doing its natural correcting, demand continues to escalate fast and now there is even hope that India could become the new China in terms of iron ore supply imports.

Voda nikad ne zavrije dok je gledaš.

mannu, referiraš se na neke kulaševe novije izjave o stanju na tržištu ili o FI? izgleda da je pred nekih desetak dana u dnevniku na radiju dubrovnik govorio o rezultatima kompanije, ali u slušaonici na hrt.hr izgleda drže samo dnevnike od posljednjih 7 dana.

Zapravo je jedino novost da će prva novogradnja malo kasniti, što u uvim okolnostima i ne vidim kao problem
http://radio.hrt.hr/radio-dubrovnik/ep/dnevnik-radio-dubrovnika/102343/

Voda nikad ne zavrije dok je gledaš.

Ovdje se da zaraditi ako cijena dovoljno padne nakon par loših FI-a, na recimo 200-230, te ako do jeseni vozarine potegnu dovoljno da isčupaju iznad breakevena. Inače, dugoročno, brodarske kompanije će postati višak. Brodovi će postati utility service kupaca i prodavača roba. Zašto bi oni plaćali vozarine tamo nekim Grcima i Hrvatima kad imaju i novac i brodova mogu sagraditi koliko hoćeš, imaju i naftu i rafinerije te u konačnici beskonačan bazen sirotinje koja će na tim brodovima ploviti? I to se već sad događa, a proces će kroz koju godinu biti dovršen. Znači, trejd da, dugoročno ulaganje odmah otpišite svi.

Disclaimer: Tko moje pisanje shvati kao nagovor na kupovinu / prodaju dionica ili kao investicijski savjet taj je otisao na kvasinu odavno.


…Logično je da Brazil poveća flotu, jer im je to nužnost kao ekonomiji ovisnoj o izvozu sirovina….

Zar je stvaro toliko tesko procitat jedan obican post sa razumjevanjem. Brazilci ce zgradit 500 bulkera kao i ovih 29 drill shipova kad meni na glavi izraste palma sa pomama umisto kokosovih oraha.

Uvik ɐɹʇuoʞ ! Sitne duše mogu da mi puše!!!

eh serislave, pa ako se to događa i za koju godinu će biti gotovo, gdje onda grade sve te brodove? u tajnim bazama na dnu mora kao top secret? nema gdje drugdje, jer brodogradilišta već šest mjeseci jedva da dobivaju narudžbe za bulkere. a takve ideje da će brodarske kompanije postati višak i baš ovaj put se industrija nikad više neće oporaviti javljaju se već stoljećima na dnu svakog ciklusa. četiri najskuplje riječi u povijesti kapitalizma: “this time it’s different”.

kolki su izgledi da predaju obvezujuću ponudu za JDPL?

New Report

Close