Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 41.993 | 857 | 47,80 | 49,50 | 0,00% |
"Brazil do 2020. planira izgraditi oko 500 brodova. To ne može sam i zato su mu hrvatski brodograditelji posebno zanimljivi", rekla je Pusić.
Pa kamo će svi ti brodovi ploviti?
E kad madam 1% kaže, treba shvatit ozbiljno, nije za šalu.
Baltic Dry-indeksen stiger 0,8 prosent tirsdag, til 516.
Capesize 4.402 dollar (- 0,6 prosent)
Panamax 4.114 dollar (+ 0,4 prosent)
Handysize 4.074 dollar (+ 2,5 prosent)
Supramax 5.124 dollar (- 0,4 prosent)
Delayed Delivery: The Right To Cancel Shipbuilding Contracts
in Shipping Law News 25/02/2015
Keppel Shipyard_bulk_vlcc2 290×242
A recent decision in the Commercial Court offers helpful guidance to both shipyards and buyers facing and considering possible cancellations of shipbuilding contracts due to delayed delivery.
The background facts
The Court heard appeals from four arbitration awards in relation to disputes regarding the interpretation of four shipbuilding contracts between a Chinese shipyard (the “Yard”) and four buyers (“Buyers”, all part of the same group). The contracts were materially identical and, in each case, the Buyers relied on a contractual right to cancel the contract for delayed delivery of the vessel.
In arbitration, the Tribunals found that the Buyers’ cancellations were valid. The issue on appeal was whether the Buyers had lawfully cancelled the contracts, or whether, as the Yard alleged, cancellation was unlawful because the Buyers had themselves caused part of the delays to the delivery of the vessels.
http://www.hellenicshippingnews.com/delayed-delivery-the-right-to-cancel-shipbuilding-contracts/
Je li to sad ispada da je i imovina TPNG-a veća od imovine ATPL-a?
Sve ovo spominjem od straha da slučajno, lutajući u procjenama vrijednosti kompanija, ne bih ostao kratkih rukava čekajući ATPL na 200 i niže kuna.
Mannu,misliš li da bi ovaj članak mogao biti o atlantskoj?i ova kamata od 5% godišnje je odlična,to je još 3-4 milijuna usd
Mislim da još ne, ali ono što bi trebalo biti važno je praksa suda koja bi se na isti način trebala primjenjivati na sve slične slučajeve.
zanimljivo je pogledati stranicu 8, sektorske indekse brodara, u 2015 su outperformeri i jedini u plusu kontejneraši i bulkeri. u svim drugim sektorima dionice bilježe dvoznamenkaste minuse.
"Brazil do 2020. planira izgraditi oko 500 brodova. To ne može sam i zato su mu hrvatski brodograditelji posebno zanimljivi", rekla je Pusić.
Pa kamo će svi ti brodovi ploviti?
I jasno 66% za ovako dobar uradak. Brazilci su htjeli izgradit i 29 drill shipova pa na kraju smanjili apetite na 7. Evo ti link kako je to zavrsilo.
http://oilpro.com/post/10829/atlntico-sul-shipyard-breaks-up-sete-brasil-pre-salt-drill-ships
"Brazil do 2020. planira izgraditi oko 500 brodova. To ne može sam i zato su mu hrvatski brodograditelji posebno zanimljivi", rekla je Pusić.
Pa kamo će svi ti brodovi ploviti?
I jasno 66% za ovako dobar uradak. Brazilci su htjeli izgradit i 29 drill shipova pa na kraju smanjili apetite na 7. Evo ti link kako je to zavrsilo.
http://oilpro.com/post/10829/atlntico-sul-shipyard-breaks-up-sete-brasil-pre-salt-drill-ships
[/quote]
A najjace pitanje
Pa kamo će svi ti brodovi ploviti?
Ja ti velim da tu pol ljudi niti nezna kako brod izgleda,kuda i sta prevoze,cemu sluze itd.Al druk sa Pusickom je jedan od najboljih.Odmah se sjetim Feral Tribunea i Shit of the Weeka
A najjace pitanje
Pa kamo će svi ti brodovi ploviti?
Ja ti velim da tu pol ljudi niti nezna kako brod izgleda,kuda i sta prevoze,cemu sluze itd.Al druk sa Pusickom je jedan od najboljih.Odmah se sjetim Feral Tribunea i Shit of the Weeka
Druk za šta? Hrvatska brodogradilišta palac gore ili hrvatski brodari palac dolje. Ima li tu kakvih poveznica?
+1.6% 524
Ovi sigurno ne znaju da Brazil ima plan zgradit 500 brodova jer da imaju BDI bi sigurno pao bar 5 %.