Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 41.993 | 857 | 47,80 | 49,50 | 0,00% |
Nažalost, bojim se da ovo ne može prema gore, barem ne preko 300, iz jednostavnog razloga što na ovoj dionici, koja ipak spada u kategoriju teškaša (nije to RIZO ili SNBA), treba volumen trgovine da bi ozbiljnije rasla. Treba recimo preko milijun kuna dnevno za 4-5%. A s obzirom na stanje u sektoru ja naprosto ne vidim odakle bi taj volumen došao.
Zato je ipak izglednije tavorenje na ovim razinama uz poneki padić na malom volumenu. Ipak do izvješća ima još preko dva mjeseca i sigurno neće biti dobro.
Novi relativno veliki gubitak te pad BV-a.
Nagli rast vozarina u narednih mjesec dana, za što nisam siguran koliko je vjerovatan, bi mogao privremeno podići dionicu i preko 300, ali onda slijedi siguran sell-off neposredno prije te nakon izvješća. Osim ako rast ne bude tako snažan da dobra perspektiva zasjeni loše izvješće.
Mislim da je najrazumnija taktika za onog tko je vani pričekati, a za onog tko je unutra također pričekati i u povoljnom trenutku dokupiti.
Kolega seroslav,
pa ako ste sigurni da će padat nakon lošeg izješća, nije li pametnije sad prodat, pa kupit kad padne….
Ili ipak niste sigurni, pa vam treba potvrda objavljenog izvješća, ha?
Nekako mislim da će BDI rasti mic po mic i da će se ATPL vratiti barem na razine od cca 320 kn
gdje možemo nakon ovakvog stropoštavanja?
Molim dežurne pesimiste da se dobro zagledaju u priloženi grafikon i zapitaju: gdje možemo nakon ovakvog stropoštavanja?
u svakom slučaju rijetke su takve prilike u životu da imaš priliku kupiti nešto na 30 godišnjem minimumu 🙂
ako ne bankrotiraju sve države i ne dođe do nekog općeg rata i makljaže kad će nam biti apsolutno svejedno imali mi brodare, građevinare, turiste ili ne posjedovali aposolutno ništa,, moći ćemo jednog dana reći E KAKO SAM IMAO FINO PRILIKE KUPOVATI NA 30-godišnjem minimumu vozarina,, sad dali je to ovdje ili će biti na NULI budemo vidjeli kad prođe neko vrijeme,, svako neka odluči za sebe
Zašto je pad stao???
I čemu smo se onda istresli? Pa sve je crno, od bdi-a do Kine, oporavak brodarskog tržišta se očekuje možda za nekoliko godina, imovina je revalozirana i obezvrijeđena, ugledni forumaši govore o neizbježnosti potopa i neraelno visokoj cijeni dionice, očekuju se sve gora financijska izvješća, do potpunog i konačnog bankrota ATPL-a.
I onda ćorak!?
Jako neozbiljno organizirano…
kako obezvrijeđena? Samo je realno vrednovana. Ako su ljudi zato prodavali onda stvarno nije burza za njih.
Cijena je nerealna i treba biti viša, kad im kineska banka uplati 35 miliona $ imat će novca na računu 320 miliona kuna a firma vrijedi na burzi 390 miliona kuna.
Kupovat ćete kad stigne uplata na 400 kuna.
Bojim se da će potraživanje od Kineza pojesti kamatari atlantske, isto kao što su pojeli lovu od hotela. Kratkoročne obveze oko 193 milijuna kuna, ne mislite valjda da će to platiti iz poslovanja? Dug već neko vrijeme “gricka” imovinu atlantske, a baš su uložili u hrvatsku građevinu i kineske brodove. [emo_palacd]
Kakva je to nužda natjerala ovog brodara da proda ovakav brod za ovu cijenu?
M/V “FLORA ISLAND” – 81,305 dwt, blt 2012 Hyundai/S.Korea, NK ss/dd due 01/2017, 7 HO/7 HA, B+W 7S50MC-C
Sold to Greek buyers (clients of Alpha Bulkers Shipmanagement ) for $18.4 mill
ovo je za ne vjerovati! Ovaj Grk vjerojatno slavi negdje
http://www.bangkokpost.com/business/news/454653/low-oil-prices-improving-prospects-for-shippers
“Mr Hashim expects the 2015 Baltic Dry Index (BDI) to average at least 10-30% above the 2014 average of 1,105 points. The BDI, published daily by the London-based Baltic Exchange”