ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.


Ne znam zasto kukate. Zna se kad se kupuje a kad se prodaje. Ovo je izvrsno vrijeme za kupnju.
ista prica na 100 kn vecoj cijeni (cca vrh) negdje proljece prosle god.
znaci dokupljivac od vrha ?

SVI SU SPAMERI IGNORE !!! D,D(dugoročni dokupljivači)bloger predvodnik :-)strucnjak

Tužno je gledati atlansku da nema ni jednu transakciju.Brodarski sektor zamjenjuje građevinski na žalost.


Pokazali su da žele vozit ispod cijene i klijenti su se na to naviknuli i nežele platit više.

ali u shippingu nije tako, već stoljećima se ciklusi jednako odvijaju, razlog za promjene vozarina su uvijek iste dvije varijable. 2013 potražnja +6%, flota +5,5% i počeo je oporavak. za 2014 prognoze bile potražnja 6%, flota 5%. na kraju je kineski uvoz ugljena pao 40mt umjesto da toliko poraste, rast flote je reagirao usporavanjem ali nedovoljnim jer je zabrana uvoza ugljena objavljena tek u rujnu, pa je završilo potražnja 4%, flota 4,5%.

za ovu godinu su predviđanja bila pesimistična jer se predviđala potražnja 4% a flota 5%. sad se izgledi za rast flote brzo mijenjaju prema dolje jer je prije bio uračunat scrapping 15-20m dwt ali ako scrapping nastavi i približno ovim tempom tu razinu će dosegnuti već u prvih pola godine. zbog toga cijene bulkerskih dionica već dva mjeseca stagniraju iako BDI pada kao kamen. potražnja uvijek može iznenaditi u plus i u minus, ali rast flote je uvijek u rukama same industrije. za dvije godine možda vidimo i rast potražnje od samo 2% a flote 1%.

“We are experiencing the lowest dry bulk rate environment in the 30 years the Baltic dry index has been recorded. In addition, the current charter rates are below the actual vessel operating costs. Typically, a depressed rate environment like this would cause accelerated scrapping and reduced deliveries, and we are seeing both. Year to date, scrapping has accelerated to 4.2 million DWT, more than half of one percent of the global fleet. We are also witnessing deliveries being delayed and a significant reduction in new orders compared to last year. Should the current market environment continue, we may also see layups of vessels. These developments suggest the market is rationalizing and given the continued strong demand for the underlying commodities, we should expect a healthier market in the medium term.”

http://finance.yahoo.com/news/navios-maritime-holdings-inc-reports-123029249.html

http://www.njuskalo.hr/sve-ostalo/dionice-croatia-records-zagreb-ulaganje-oglas-15145379

Rate($/Day) Change
BCI Average of the T/C routes $4409 (DOWN 134)
BPI Average of the T/C routes $4127 (UP 17)
BSI Average of the T/C routes $5052 (UP 50)
BHSI Average of the T/C routes $4000 (UP 100)

uzalud vam trud svirači za BDI više nema nade sad već pada i kad raste [emo_plazi]

http://www.benzinga.com/news/15/02/5255118/baltic-dry-index-down-0-4-to-511

Evo samo jedna kratka analiza BDI-a. Capovi se iznajmljuju dnevno za 5333$ (prošle godine u isto vrijeme 9751$), Panamaxi se danas iznajmljuju za 4127$ (prošle godine 10132$), Supramaxi 5052$ naprema 11396$ prošle godine. Prošla godina kad je BDI bio duplo veći je isto tako bila loša za brodare od kojih su mnogi jedva spajali kraj s krajem. Neki i propali. Znači s trenutne razine da BDI poraste 100% kompanije će tek doci do razine gdje ponovo jedva prezivljavaju. Sad i to teško. Stvarno ne vidim kako bi se u pomorskom prometu stvari mogle uskoro popraviti

sve napisano potpisujem!

b,

"We are experiencing the lowest dry bulk rate environment in the 30 years the Baltic dry index has been recorded. In addition, the current charter rates are below the actual vessel operating costs. Typically, a depressed rate environment like this would cause accelerated scrapping and reduced deliveries, and we are seeing both. Year to date, scrapping has accelerated to 4.2 million DWT, more than half of one percent of the global fleet. We are also witnessing deliveries being delayed and a significant reduction in new orders compared to last year. Should the current market environment continue, we may also see layups of vessels. These developments suggest the market is rationalizing and given the continued strong demand for the underlying commodities, we should expect a healthier market in the medium term."

http://finance.yahoo.com/news/navios-maritime-holdings-inc-reports-123029249.html

To je to. Oporavak u drugoj polovici godine. A dotle nas čeka još jedno katastrofalno izvješće, pad cijene, još jedno katastrofalno izvješće, još jedan pad cijene, a onda možemo gore.

Disclaimer: Tko moje pisanje shvati kao nagovor na kupovinu / prodaju dionica ili kao investicijski savjet taj je otisao na kvasinu odavno.


Znači s trenutne razine da BDI poraste 100% kompanije će tek doci do razine gdje ponovo jedva prezivljavaju. Sad i to teško. Stvarno ne vidim kako bi se u pomorskom prometu stvari mogle uskoro popraviti

pa iz ovoga što si sam napisao jasno je kako. tako da poraste 200%.

serislave, pa katastrofalna izvješća čekaju nas i bar dva puta nakon što počne rast vozarina.

Po sadašnjem bdi i s obzirom na gore navedeno cijena nebi trebala biti iznad 200 kn!

New Report

Close