ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 22.12.2024. u 14:19
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
42,78
1.626
38
42,50
43,00
-1,16%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

Nekad je kina podizala indexe danas ih spušta ,nekad je bilo manje brodova na tržištu nego danas,nekad je atlanska ulagala u hoteljerstvo danas ne…..

Izgleda da ekipa nije se nadala de ce biti ovoliko kupnje.
Nisu uspjeli ono što su zacrtali al ima još do kraja dana vremena da je
zatucu prema dole

[i]Sve što pišem to je samo moje osobno mišljenje i nije nagovor na k/p.[/i]

molim nekoga bdi za danas?

Kolega tenis Vam je izbacio BDI

Hvala,vidim da je očekivano!

Smiješno da je ovolika količina ekipe vjerovala u pad ispod 220 kn… fino bi se svi nakrcali, jelda? I onda bi naravno krenuo oporavak… ma dajte ljudi malo realnosti…
Vi koji čekate na 220 kn, vjerojatno ne biste ušli ni na 220 kn…čekali biste da barem još malo padne….
Sad ćete biti u strahu kupovati i na 300+….vjerujem da ćete se ohrabrit na 400+, ako ne ni na toj razini, onda ćete svakako ulaziti na 500+… [emo_smijesak]


maratonac, jos malo pa nagrada [emo_ooooo]

Ja sam rekao da će prije na 1900 kn, nego ispod 220 kn i još uvijek čvrsto kod toga stojim…

http://www.hellenicshippingnews.com/china-likely-to-import-more-iron-ore-from-vale/

Ovo je Brazil, ono što je cijelo vrijeme falilo.

Disclaimer: Tko moje pisanje shvati kao nagovor na kupovinu / prodaju dionica ili kao investicijski savjet taj je otisao na kvasinu odavno.


Hvala,vidim da je očekivano!

pa da,, niš se globalno nije promjenilo od prije 7 dana,, mislim da većina i dalje vozi okvirno u nekim time ugovorima minimalno duplo većim od SPOTa


http://www.hellenicshippingnews.com/china-likely-to-import-more-iron-ore-from-vale/

Ovo je Brazil, ono što je cijelo vrijeme falilo.

Uvesti će više ugljena iz Brazila, ali u Valemax brodovima od 400 000 DWT, a ne redovnim linijama. Treba čitati i ispod naslova. To se neće pozitivno odraziti na vozarine, nego upravo suprotno. Vale uzima posao brodarima iz usta. Valemax će izgurati sa tržišta Capeove i Panamaxe koji su vozili u Kinu i potopiti vozarine. Kinesko odobrenje za pristanak Valemaxa znači “sumrak” brodara.[emo_ljut]

oho vraćaju se stari znalci, evo vranje, neki dan se vratio cxy, moglo bi biti veselo.

valemaxi su i dosad vozil, samo nisu ulazili u kineske luke, pa ne plutaju oni zadnje tri godine po pučini kao ukleti.


oho vraćaju se stari znalci, evo vranje, neki dan se vratio cxy, moglo bi biti veselo.

valemaxi su i dosad vozil, samo nisu ulazili u kineske luke, pa ne plutaju oni zadnje tri godine po pučini kao ukleti.

Georgija, za mene će sigurno biti veselo pratiti razvoj događaja sa distance. Još sam ranije najavio da čekam pad ispod 300 i to me motiviralo da malo razgledam. Što se tiče Valemaxa, vozili su oni i ranije, ali su im Kinezi bacali “klipove” pod noge. Sada im daju vjetar u leđa. [emo_palacg]

Ima dosta tekstova o tome, recimo članak na tradewinds: “Quiet end to Valemax ban brings little joy to capes”.
“First and worst, the key Brazil-to-China front-haul route will be weakened as Valemaxes begin direct trading.”
“And i think Vale is going to build 70 or 80 ships. Why stop at 55? They want to kill that market.”

New Report

Close